Thread Rating:
- 24 Vote(s) - 3.29 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Αστικά Λεωφορεία στην Κρήτη (ΚΤΕΑΛ Ηρακλείου & ΚΤΕΑΛ Χανίων)
|
miltos xania
Εγγεγραμμένος
Posts: 146
Joined: 30-11-2009
|
RE: Αστικά Λεωφορεία στην Κρήτη (ΚΤΕΑΛ Ηρακλείου & ΚΤΕΑΛ Χανίων)
(16-03-2015, 03:57 PM)miltos xania Wrote: Ενα κοκκινο Neoplan N4411 χωρις πινακιδες και με Γερμανικες διαφημισεις πετυχα σημερα σε φανοποιειο στα Χανια.Ισως να ειναι το καινουριο 39.
Just for the record,που λεμε και στο χωριο μου,το οχημα αυτο δεν ειναι το 39 αλλα ανηκει μαλλον σε..σχολη οδηγων!
Το νεο 39 θα ερθει το επομενο διαστημα.
|
|
21-08-2015, 01:42 AM |
|
Mr. Tourismo
Εγγεγραμμένος
Posts: 30
Joined: 26-01-2013
|
RE: Αστικά Λεωφορεία στην Κρήτη (ΚΤΕΑΛ Ηρακλείου & ΚΤΕΑΛ Χανίων)
(21-08-2015, 01:42 AM)miltos xania Wrote: Just for the record,που λεμε και στο χωριο μου,το οχημα αυτο δεν ειναι το 39 αλλα ανηκει μαλλον σε..σχολη οδηγων!
Το νεο 39 θα ερθει το επομενο διαστημα.
Γνωρίζουμε Μίλτο τι όχημα θα έρθει (midi ή mini) ;;
|
|
21-08-2015, 11:09 PM |
|
miltos xania
Εγγεγραμμένος
Posts: 146
Joined: 30-11-2009
|
RE: Αστικά Λεωφορεία στην Κρήτη (ΚΤΕΑΛ Ηρακλείου & ΚΤΕΑΛ Χανίων)
Μαλλον 12μετρο,μπορει και αρθρωτο.
|
|
21-08-2015, 11:26 PM |
|
Mr. Tourismo
Εγγεγραμμένος
Posts: 30
Joined: 26-01-2013
|
RE: Αστικά Λεωφορεία στην Κρήτη (ΚΤΕΑΛ Ηρακλείου & ΚΤΕΑΛ Χανίων)
(21-08-2015, 11:26 PM)miltos xania Wrote: Μαλλον 12μετρο,μπορει και αρθρωτο.
Αν θυμάμαι καλά Μίλτο αρθρωτό μέχρι στιγμής δεν διαθέτει το ΚΤΕΑΛ Χανίων, έτσι;;
|
|
21-08-2015, 11:34 PM |
|
miltos xania
Εγγεγραμμένος
Posts: 146
Joined: 30-11-2009
|
RE: Αστικά Λεωφορεία στην Κρήτη (ΚΤΕΑΛ Ηρακλείου & ΚΤΕΑΛ Χανίων)
Σωστα.Αλλα μαλλον θα χρειαστει το επομενο καλοκαιρι λογω της επεκτασης της αστικης ζωνης προς τα δυτικα μεχρι την Αγια Μαρινα,περιοχη με μεγαλη τουριστικη κινηση.
(This post was last modified: 22-08-2015, 01:02 AM by miltos xania.)
|
|
22-08-2015, 01:02 AM |
|
Mr. Tourismo
Εγγεγραμμένος
Posts: 30
Joined: 26-01-2013
|
RE: Αστικά Λεωφορεία στην Κρήτη (ΚΤΕΑΛ Ηρακλείου & ΚΤΕΑΛ Χανίων)
(22-08-2015, 01:02 AM)miltos xania Wrote: Σωστα.Αλλα μαλλον θα χρειαστει το επομενο καλοκαιρι λογω της επεκτασης της αστικης ζωνης προς τα δυτικα μεχρι την Αγια Μαρινα,περιοχη με μεγαλη τουριστικη κινηση.
Σε ευχαριστώ Μίλτο για τις πληροφορίες
|
|
22-08-2015, 08:22 AM |
|
Paul
Administrator
Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
|
RE: Αστικά Λεωφορεία στην Κρήτη (ΚΤΕΑΛ Ηρακλείου & ΚΤΕΑΛ Χανίων)
(19-06-2015, 07:45 PM)dimitris kriti Wrote: Μάλλον προς αντικατάσταση πάει και το 113 του Ηρακλείου γιατί εδώ και μερικές μέρες απ ότι έχω δει ειναι στο αμαξοστάσιο του ΚΤΕΛ στο αεροδρόμιο χωρίς πινακίδες....
Update ΚΤΕΑΛ Ηρακλείου
105 MB Citaro C1, αρ. κυκλ. ΗΖΑ-1585
108 MB Citaro C1, αρ. κυκλ. ΗΖΑ-1548
113 MAN A21, αρ. κυκλ. ΗΖΑ-1536
130 MAN A21, αρ. κυκλ. ΗΚΧ-8660
Σύντομα άλλο ένα Citarάκι στο δρόμο, που περιμένει στο αμαξοστάσιο
Bonus photo το #133 που βάφτηκε πριν φορέσει ξανά διαφήμιση....
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα
|
|
13-09-2015, 03:00 AM |
|
miltos xania
Εγγεγραμμένος
Posts: 146
Joined: 30-11-2009
|
RE: Αστικά Λεωφορεία στην Κρήτη (ΚΤΕΑΛ Ηρακλείου & ΚΤΕΑΛ Χανίων)
(13-05-2015, 08:42 AM)miltos xania Wrote: Αντικατασταση για το 3 Χανιων με citaro II facelift του 2007 το οποιο εφτασε σημερα το πρωι στη Σουδα.Και αν δεν κανω λαθος ειναι το πρωτο του ειδους(12μετρο)σε αστικο κτελ(πλην οασθ)στη χωρα μας.
(04-06-2015, 01:23 AM)miltos xania Wrote: Κυκλοφορησε.Με νεο χρωματισμο σε σχεση με τις φωτο που ειδαμε απο Γερμανια π
Ας το δουμε σε μια φωτογραφια απο το flickr οπως ειναι τωρα
https://www.flickr.com/photos/96507736@N...319343915/
|
|
13-09-2015, 11:04 PM |
|
George Papageorge
Εγγεγραμμένος
Posts: 21
Joined: 20-05-2015
|
RE: Αστικά Λεωφορεία στην Κρήτη (ΚΤΕΑΛ Ηρακλείου & ΚΤΕΑΛ Χανίων)
κουκλι!!!
|
|
20-09-2015, 02:02 PM |
|
George Papageorge
Εγγεγραμμένος
Posts: 21
Joined: 20-05-2015
|
RE: Αστικά Λεωφορεία στην Κρήτη (ΚΤΕΑΛ Ηρακλείου & ΚΤΕΑΛ Χανίων)
Το 24 των χανιων ειναι o405 nkf πρωην καρλσρουης?
|
|
01-10-2015, 01:23 PM |
|
Paul
Administrator
Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
|
RE: Αστικά Λεωφορεία στην Κρήτη (ΚΤΕΑΛ Ηρακλείου & ΚΤΕΑΛ Χανίων)
(01-10-2015, 01:23 PM)George Papageorge Wrote: Το 24 των χανιων ειναι o405 nkf πρωην καρλσρουης?
Με μια γρήγορη ματιά, ναι είναι NKF και είναι τα μόνα που παράχθηκαν για την VBK (Verkehrsbetriebe Karlsruhe GmbH ) και είναι του 1998.
(02-10-2015, 03:48 PM)nikolas86 Wrote: Το θέμα έχει απασχολήσει και την Πρυτανεία του Πολυτεχνείου ενώ την Τρίτη θα υπάρξει συνάντηση εκπροσώπων των φοιτητών με την διοίκηση του αστικού ΚΤΕΛ Χανίων κατά την οποία θα εξεταστεί η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί."
Γενικά δεν έχω εμπειρία με τις τιμές της περιφέρειας, αλλά μήπως είναι παρατραβηγμένα τα 25 ευρώ;
Δηλαδή στο Ηράκλειο πρέπει να βγούμε να τα κάψουμε που σχεδόν μαφιόζικα η πολύτιμη αυτή κάρτα τιμολογείται 45 ευρώ ? (Και φυσικά οι παρεχόμενες υπηρεσίες δεν την δικαιολογουν καν --> βλέπε σαλάμια σε ώρες αιχμής και να σε αφήνουνε στην στάση ενώ κινδυνεύεις να αργήσεις και άλλα ωραία)
Εκτιμώ ότι τα 25 ευρώ είναι ίσως πολλά αλλά και τα 15 είναι λίγα μιας και είχαμε και αύξηση του ΦΠΑ. Θα έπρεπε πάντως η περίπτωση των Χανίων να ενεργοποιήσει κι άλλους φοιτητές σε συλλογικές κινήσεις γιατί κάποιοι κερδοσκοπούν απο τις μεταφορές τους και τους βλέπουν σαν σταθερό εισόδημα χωρίς καμία βελτίωση στον συγκοινωνιακό σχεδιασμό τους.
Είναι πολύ λόγικο και στα Χανιά και σε κάθε άλλη πόλη, το ΚΤΕΑΛ που σαν ιδιωτικος φορέας δεν λαμβάνει επιδότηση, να μην έχει τιμές Αθήνας ή Θεσσαλονίκης! Αλλά είδατε εσείς οι συγκοινωνίες της Αθήνας περαν των συχνοτήτων να βγάζουν απο τις πιο πολλές γραμμές έστω και 1 ευρώ κέρδος κατα μέσο όρο? Τέτοιες τιμές δεν είναι βιώσιμες αλλά δεν χρειάζεται να φτάνουμε το αλλο ακρο...
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα
|
|
02-10-2015, 07:42 PM |
|
Nikolas A.
Super Moderator
Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
|
RE: Αστικά Λεωφορεία στην Κρήτη (ΚΤΕΑΛ Ηρακλείου & ΚΤΕΑΛ Χανίων)
(02-10-2015, 07:42 PM)Paul Wrote: Δηλαδή στο Ηράκλειο πρέπει να βγούμε να τα κάψουμε που σχεδόν μαφιόζικα η πολύτιμη αυτή κάρτα τιμολογείται 45 ευρώ ?
Είναι πολύ λόγικο και στα Χανιά και σε κάθε άλλη πόλη, το ΚΤΕΑΛ που σαν ιδιωτικος φορέας δεν λαμβάνει επιδότηση, να μην έχει τιμές Αθήνας ή Θεσσαλονίκης! Αλλά είδατε εσείς οι συγκοινωνίες της Αθήνας περαν των συχνοτήτων να βγάζουν απο τις πιο πολλές γραμμές έστω και 1 ευρώ κέρδος κατα μέσο όρο? Τέτοιες τιμές δεν είναι βιώσιμες αλλά δεν χρειάζεται να φτάνουμε το αλλο ακρο...
Θα έπρεπε ήδη να το είχατε κάνει.. (όχι να τα κάψετε φυσικά αλλά να ξεσηκωθείτε).
Η Θεσσαλονίκη είναι επίσης ιδιωτικός οργανισμός.
Όσο για την Αθήνα, με 30 ευρώ κινήσαι απεριόριστα για όλα τα μέσα (σταθερής και οδικής τροχιάς) για όσο θες και όποτε θες. Δε μπορεί να συγκριθέι με τα 30 αστικά των Χανίων, που βέβαια είναι ιδιωτικά, αλλά δεν γίνεται να πηγαίνουν στο άλλο άκρο.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.
Ουδέν κρυπτόν!
|
|
02-10-2015, 09:52 PM |
|
miltos xania
Εγγεγραμμένος
Posts: 146
Joined: 30-11-2009
|
|
03-10-2015, 02:32 AM |
|
Nikolas A.
Super Moderator
Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
|
RE: Αστικά Λεωφορεία στην Κρήτη (ΚΤΕΑΛ Ηρακλείου & ΚΤΕΑΛ Χανίων)
(03-10-2015, 02:32 AM)miltos xania Wrote: Ας δουμε τι λεει και η διοικηση του Αστικου Κτελ Χανιων για το θεμα.
https://www.youtube.com/watch?v=s3RwTQVsvX4
Δεν είπε κάτι ουσιαστικό για το "ΧΤΕΛ" ώστε να με πείσει (νομίζω)..
Ο τριπλασιασμός των δρομολογίων συνεπάγεται ότι το κόστος μεγαλώνει ανάλογα και τα έσοδα από την μεταφορά περισσοτέρων φοιτητών.
Πώς εξηγείται η αύξηση της τάξεως του 100% δε μας λέει (εκτός της μείωσης της κρατικής επιχορήγησης).
Καλό είναι να ακούγονται όλα φυσικά.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.
Ουδέν κρυπτόν!
|
|
03-10-2015, 12:37 PM |
|
miltos xania
Εγγεγραμμένος
Posts: 146
Joined: 30-11-2009
|
RE: Αστικά Λεωφορεία στην Κρήτη (ΚΤΕΑΛ Ηρακλείου & ΚΤΕΑΛ Χανίων)
(03-10-2015, 12:37 PM)nikolas86 Wrote: Πώς εξηγείται η αύξηση της τάξεως του 100% δε μας λέει (εκτός της μείωσης της κρατικής επιχορήγησης). Εξηγειται απο την αυξηση του ΦΠΑ κατα 10% σε σχεση με περυσι και απο τον διπλασιασμο των λειτουργικων εξοδων τα οποια μη νομιζεις οτι καλυπτονται απο τα 13 ευρω το μηνα,δηλαδη 0,65(!!)λεπτα του ευρω που πληρωναν τη μερα μεχρι τωρα οι φοιτητες για να πανε και να ερθουν σε μια αποσταση 7 χιλιομετρων μαλιστα απο το κεντρο της πολης.
Θυμιζω οτι σε αλλες πολεις τις Ελλαδας το αναλογο κοστος αγγιζε την ιδια ωρα τα 1,5 ευρω ημερισιως.
Επισης μην το συγκρινεις με την Αθηνα οπου εκει την οποια εκπτωση και ευκολιες σου παρεχει το λεωφορειο την πληρωνεις με αλλο τροπο και μαλιστα οχι μονο εσυ που απολαμβανεις τις σχετικες υπηρεσιες αλλα και ολοι οι υπολοιποι Ελληνες.
(This post was last modified: 03-10-2015, 02:34 PM by miltos xania.)
|
|
03-10-2015, 02:33 PM |
|
Nikolas A.
Super Moderator
Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
|
RE: Αστικά Λεωφορεία στην Κρήτη (ΚΤΕΑΛ Ηρακλείου & ΚΤΕΑΛ Χανίων)
(03-10-2015, 02:33 PM)miltos xania Wrote: Εξηγειται απο την αυξηση του ΦΠΑ κατα 10% σε σχεση με περυσι και απο τον διπλασιασμο των λειτουργικων εξοδων τα οποια μη νομιζεις οτι καλυπτονται απο τα 13 ευρω το μηνα,δηλαδη 0,65(!!)λεπτα του ευρω που πληρωναν τη μερα μεχρι τωρα οι φοιτητες για να πανε και να ερθουν σε μια αποσταση 7 χιλιομετρων μαλιστα απο το κεντρο της πολης.
Επισης μην το συγκρινεις με την Αθηνα οπου εκει την οποια εκπτωση και ευκολιες σου παρεχει το λεωφορειο την πληρωνεις με αλλο τροπο και μαλιστα οχι μονο εσυ που απολαμβανεις τις σχετικες υπηρεσιες αλλα και ολοι οι υπολοιποι Ελληνες.
To 10% με το 100% έχουν μια διαφορά. Μέσα σε μια χρονιά όπως αναφέρει και ο Paul.
Επίσης τα 65 λεπτά που σωστά αναφέρεις αφόρουν 1 άτομο και όχι τον πολλαπλάσιο αριθμό που ο ίδιος ο πρόεδρος αναφέρει. Κάπου τα πράγματα πρέπει να σταθεροποιηθούν.
Μπορεί όντως να μη βγαίνουν και απλά εμένα να μου φαίνεται παράλογη η αύξηση.
Επίσης η Αθήνα είναι άλλο ευαγγέλιο, την ανέφερα απλά για το πλήθος των διαδρομών και επιλογών που έχεις.
Το μπουγιουρντί των 2 δις έλλειμμα έρχεται, το ζητάνε και το ανέφερα σε κάποια άλλη είδηση. Αλλά στην Αθήνα μιλάμε και για 3-4 εκ ενεργούς επιβάτες και οχι για 50,000 (και αν).
Όλα έχουν τα αντισταθμίσματά τους.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.
Ουδέν κρυπτόν!
|
|
03-10-2015, 06:00 PM |
|
miltos xania
Εγγεγραμμένος
Posts: 146
Joined: 30-11-2009
|
RE: Αστικά Λεωφορεία στην Κρήτη (ΚΤΕΑΛ Ηρακλείου & ΚΤΕΑΛ Χανίων)
Ειχαμε μια ανακαταταξη στο στολο του Κτελ καθως το 19(MB O405 του 1988)κοπηκε και στη θεση του μεταπηδησε το παλιο 3(ΜΒ Ο405 του 93).
|
|
04-10-2015, 12:06 AM |
|
Users browsing this thread: 9 Guest(s)
|