Thread Rating:
- 0 Vote(s) - 0 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Nikolas A.
Super Moderator
Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
|
RE: Γραμμή 1 - ΗΣΑΠ- ΣΤΑ.ΣΥ.
(27-01-2014, 09:46 AM)panos81 Wrote: Τα τρένα έχουν πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Στο Λονδίνο, τα A60/62 της Metropolitan Line κυκλοφόρησαν από το 1960 έως το 2012, πέρασαν δηλαδή τον μισό αιώνα (με ολική ανακατασκευή την περίοδο 1998-2000). Και παρέμειναν "σκυλιά" μέχρι την τελευταία μέρα.
Το ίδιο ισχύει και για πολλούς συρμούς του μετρό του Βερολίνου, που χρονολογούντε από τη δεκαετία του '60 και φυσικά κυκλοφορούν ακόμα.
(27-01-2014, 09:46 AM)panos81 Wrote: Το να σταλεί η 1η παραλαβή της πρώην ΑΜΕΛ στην Γραμμή 1 δεν είναι λύση, ειδικά ελλείψει κλιματισμού το καλοκαίρι. Άλλωστε, με το θέμα με τις κάμερες στα τρένα της 3ης παραλαβής των γραμμών 2/3, που εμποδίζει την είσοδό τους σε υπηρεσία η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (;!), η 1η παραλαβή πρέπει να μείνει στις γραμμές 2/3, που είναι και εξ ολοκλήρου υπόγειες και ο κλιματισμός δεν είναι τόσο απαραίτητος.
Το πρόβλημα του κλιματισμού είναι όντως σοβαρό, ειδικά για το ελληνικό καλοκαίρι των 35+ βαθμών και των μεταλλικών βαγονιών που πυρώνουν στο άψε σβήσε.
Η τρίτη παραλαβή, κατά τη γνώμη μου, θα μπορούσε να μπει στη κυκλοφορία χωρίς το σύστημα καταγραφής, αν όντως έχει συμπληρώσει τις ώρες ελέγχου.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.
Ουδέν κρυπτόν!
|
|
27-01-2014, 10:48 AM |
|
ecoj
Εγγεγραμμένος
Posts: 187
Joined: 12-04-2013
|
RE: Γραμμή 1 - ΗΣΑΠ- ΣΤΑ.ΣΥ.
(27-01-2014, 09:46 AM)panos81 Wrote: Καταρχήν τα Van Hool A507 αποσύρθηκαν από 1.1.2014 λόγω "πράσινου" δακτυλίου. Στην Αθήνα δεν θα ξανακυκλοφορήσουν, μόνο αν τα στείλουν σε κάποια επαρχιακή πόλη.
Τα τρένα έχουν πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Στο Λονδίνο, τα A60/62 της Metropolitan Line κυκλοφόρησαν από το 1960 έως το 2012, πέρασαν δηλαδή τον μισό αιώνα (με ολική ανακατασκευή την περίοδο 1998-2000). Και παρέμειναν "σκυλιά" μέχρι την τελευταία μέρα.
Δεν είναι μόνο της 8ης παραλαβής σε κακή κατάσταση στην Γραμμή 1. Όλα είναι. Τίγκα στα γκραφίτι έξω, βρώμικα μέσα, με χαραγμένα τζάμια. Τριτοκοσμική κατάσταση. Σε συνδυασμό με τους επαίτες που μπαίνουν σχεδόν σε κάθε σταθμό, η Γραμμή 1 είναι από τα αντιπροσωπευτικότερα δείγματα της Ελλάδας της κρίσης.
Το να σταλεί η 1η παραλαβή της πρώην ΑΜΕΛ στην Γραμμή 1 δεν είναι λύση, ειδικά ελλείψει κλιματισμού το καλοκαίρι. Άλλωστε, με το θέμα με τις κάμερες στα τρένα της 3ης παραλαβής των γραμμών 2/3, που εμποδίζει την είσοδό τους σε υπηρεσία η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (;!), η 1η παραλαβή πρέπει να μείνει στις γραμμές 2/3, που είναι και εξ ολοκλήρου υπόγειες και ο κλιματισμός δεν είναι τόσο απαραίτητος.
Το ξέρω ότι αποσύρθηκαν τα Α507. Έμειναν στους δρόμους της Αθήνας μέχρι και λίγες μέρες πριν πέσει η αυλαία του 2013. Όταν το έγραψαν δεν γνώριζα για αυτό το νόμο.
Για τη γραμμή 1 τώρα είμαι απαισιόδοξος όμως. Επειδή δεν υπάρχει φύλαξη ότι και να βάλεις θα γίνει μπάχαλο. Οπότε καλύτερα αυτά που έχουμε.
Επίσης να προσθέσω ότι τα κλιματιστικά στους υπάρχον συρμούς του ηλεκτρικού (άσχετα παραλαβής) δεν προσφέρουν και πολλά.
(This post was last modified: 28-01-2014, 01:20 PM by ecoj.)
|
|
28-01-2014, 12:57 PM |
|
AlexNik
Administrator
Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
|
RE: Γραμμή 1 - ΗΣΑΠ- ΣΤΑ.ΣΥ.
Έχουμε ένα νέο το οποίο ίσως όρισμένοι το έχετε παρατηρήσει.
Εδώ και λίγες ημέρες κυκλοφορεί καλογυαλισμένος συρμός 11ης παραλαβής στη γραμμή 1.
Αυτό συμβαίνει, γιατί εντάχθηκε στην εργολαβία καθαρισμού των συρμών του μετρό και το τροχαίο υλικό της γραμμής 1. Προτεραιότητα έχουν φυσικά οι συρμοί 11ης παραλαβής, μιάς και είναι το ισχυρό εργατικό δυναμικό της γραμμής.
Οι συρμοί καθαρίζονται αυτή τη στιγμή με σταθερό ρυθμό, ενώ ο καθαρισμός περιλαμβάνει και την επιδιόρθωση της ειδικής anti-graffiti επίστρωσης που έχουν οι συρμοί.
Σε συνδυασμό με την (κατά τα φαινόμενα) επιδιόρθωση των προβλημάτων που υπήρχαν με τους αεροσυμπιεστές που έβγαλαν εκτός υπηρεσίας το σύνολο των συρμών 11ης παραλαβής της γραμμής 1, αυτό σημαίνει ότι με τον καιρό θα δούμε όλο και καλύτερες χωρητικότητες στη γραμμή.
Κάποια αξιόλογη φωτογραφία του συρμού δεν υπάρχει, αλλά από κάποιες "καλλιτεχνικές", δείχνει όμορφος.
|
|
22-05-2014, 11:23 PM |
|
ecoj
Εγγεγραμμένος
Posts: 187
Joined: 12-04-2013
|
RE: Γραμμή 1 - ΗΣΑΠ- ΣΤΑ.ΣΥ.
Το ερώτημα που φαντάζομαι θα έρθει σε πολλούς είναι πως και αν θα διατηρηθεί καθαρός;
|
|
23-05-2014, 01:48 AM |
|
costas
Εγγεγραμμένος
Posts: 17
Joined: 22-05-2014
|
RE: Γραμμή 1 - ΗΣΑΠ- ΣΤΑ.ΣΥ.
Toν συρμό τον είδα αλλά να ερωτήσω.Σε όλους τους παρατημένους συρμούς 11ης στο Θησείο δεν βλέπω κινητικότητα.Μήπως μπορεί ο αγαπητός φίλος να μας πει κάτι;
|
|
23-05-2014, 12:41 PM |
|
AlexNik
Administrator
Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
|
RE: Γραμμή 1 - ΗΣΑΠ- ΣΤΑ.ΣΥ.
(23-05-2014, 01:48 AM)ecoj Wrote: Το ερώτημα που φαντάζομαι θα έρθει σε πολλούς είναι πως και αν θα διατηρηθεί καθαρός;
Εάν αλλάξει και η εργολαβία φύλαξης, τότε είναι πιθανό. Φαίνεται πως όσο μπαίνει στο παιχνίδι η Αττικό Μετρό, αλλάζουν μερικά πράγματα. Το κακό είναι ότι ο ΗΣΑΠ ήταν πολύ βαθύ δημόσιο και η αλλαγή είναι αργή και δύσκολη.
(23-05-2014, 12:41 PM)costas Wrote: Toν συρμό τον είδα αλλά να ερωτήσω.Σε όλους τους παρατημένους συρμούς 11ης στο Θησείο δεν βλέπω κινητικότητα.Μήπως μπορεί ο αγαπητός φίλος να μας πει κάτι;
Πολλοί συρμοί έχουν βλάβες ασήμαντες ή και σημαντικές που τους καθιστούν ακινητοποιημένους. Εάν κάποιος έχει παρακολουθήσει τον τρόπο που το δημόσιο προμηθεύεται ανταλλακτικά, τότε θα καταλάβει ότι δεν είναι εύκολο να επισκευάσεις συρμούς που έχουν ασυνήθιστη βλάβη και η οποία δεν περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα γενικής επισκευής.
Το σημαντικότερο ήταν η απώλεια των αεροσυμπιεστών της Siemens, η οποία ακόμα δεν συμμετέχει στους διαγωνισμούς του δημοσίου. Λύθηκε με τροποποίηση του συστήματος από τους μηχανικούς της εταιρείας και έτσι βρέθηκε συμβατό ανταλλακτικό. Έκτοτε, μετά την επισκευή, οι συρμοί περνούν ένας ένας από το μετρό και καθαρίζονται. Αν δείτε στο τούνελ στην Αττική, 11ης, παίξτε και ένα τζόκερ, αν και κάπως δύσκολο αφού τέτοιες μεταφορές γίνονται νυχτερινές ώρες..
|
|
23-05-2014, 06:39 PM |
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: Γραμμή 1 - ΗΣΑΠ- ΣΤΑ.ΣΥ.
(23-05-2014, 12:41 PM)costas Wrote: Toν συρμό τον είδα αλλά να ερωτήσω.Σε όλους τους παρατημένους συρμούς 11ης στο Θησείο δεν βλέπω κινητικότητα.Μήπως μπορεί ο αγαπητός φίλος να μας πει κάτι; Ένας από τους συρμούς 11ης που είναι παρατημένος στο Θησείο είναι από αυτούς που κάηκαν στην εμπρηστική επίθεση στην Κηφισιά. Είναι μάλλον ο μόνος από τους 3 ημίσυρμους που μπορεί να επισκευαστεί. Ως τότε, καλλίτερα καλυμμένος με γκραφίττι παρά να φαίνονται τα καψίματα...
|
|
24-05-2014, 02:52 PM |
|
costas
Εγγεγραμμένος
Posts: 17
Joined: 22-05-2014
|
RE: Γραμμή 1 - ΗΣΑΠ- ΣΤΑ.ΣΥ.
Μα παιδια τι λετε ο ενας απο τους καθαρισμενους.Αφου μονο ενας ειναι ο καθαρισμενος
|
|
24-05-2014, 04:57 PM |
|
costas
Εγγεγραμμένος
Posts: 17
Joined: 22-05-2014
|
RE: Γραμμή 1 - ΗΣΑΠ- ΣΤΑ.ΣΥ.
Μακάρι.Γιατί ανυπομονούμε να δούμε κάποιον ικανό αριθμό καθαρών τρένων.
|
|
24-05-2014, 05:18 PM |
|
costas
Εγγεγραμμένος
Posts: 17
Joined: 22-05-2014
|
RE: Γραμμή 1 - ΗΣΑΠ- ΣΤΑ.ΣΥ.
βΡΕ παιδια τι έγινε;Σταμάτησε το καθαρισμα των συρμών 11ης;Εδω και πολλές μέρες μόνο ένα καθαρό κυκλοφορεί.
|
|
28-05-2014, 12:51 PM |
|
costas
Εγγεγραμμένος
Posts: 17
Joined: 22-05-2014
|
RE: Γραμμή 1 - ΗΣΑΠ- ΣΤΑ.ΣΥ.
Να επισημανω οτι κυκλοφορει και 1 καθαρο 8ης
|
|
25-06-2014, 09:30 PM |
|
costas
Εγγεγραμμένος
Posts: 17
Joined: 22-05-2014
|
RE: Γραμμή 1 - ΗΣΑΠ- ΣΤΑ.ΣΥ.
αυτο υπηρχε
|
|
28-06-2014, 02:52 PM |
|
Users browsing this thread: 2 Guest(s)
|