This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Aggelioforos.gr] 123 νέα λεωφορεία για τον ΟΑΣΘ

Konstantinos Offline
The public transport from Greece&World.
****



Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
#1
[Aggelioforos.gr] 123 νέα λεωφορεία για τον ΟΑΣΘ
ΤΗΣ ΝΤΟΝΙΑΣ ΚΑΝΙΤΣΑΚΗ

Σε... γενναία ανανέωση του στόλου των λεωφορείων του προχωρά ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, ο οποίος σταδιακά θα προμηθευτεί 123 νέα αστικά, αντικαθιστώντας αντίστοιχο αριθμό λεωφορείων που έχουν συμπληρώσει 15 χρόνια ζωής.

Οταν ολοκληρωθεί η αντικατάσταση, ο μέσος όρος ζωής των 622 λεωφορείων που αποτελούν το στόλο του ΟΑΣΘ θα πέσει στα πέντε χρόνια από εξίμισι με επτά που είναι σήμερα.

Η αρχή γίνεται εντός του έτους, το πρώτο δεκαήμερο του Δεκεμβρίου, οπότε αναμένεται να φτάσουν στη Θεσσαλονίκη και να παραδοθούν στον ΟΑΣΘ 18 νέα λεωφορεία των 100 θέσεων (απλά), εκ των οποίων τα 12 με τρεις πόρτες και τα έξι με δύο πόρτες. Οπως εξηγεί ο πρόεδρος του οργανισμού, Χρήστος Στεφανίδης, «υπογράψαμε σύμβαση με την ιταλική Irisbus, μετά από δημόσιο διεθνή διαγωνισμό που έγινε στις αρχές του έτους, και περιμένουμε να μας παραδώσει τα λεωφορεία, τα οποία θα καλύψουν τις ανάγκες της εξπρές γραμμής κορμού από το σταθμό μετεπιβίβασης του Λαγκαδά μέχρι τα πανεπιστήμια. Με το που θα έρθουν τα νέα λεωφορεία, θα αποσύρουμε αυτά που χρησιμοποιούνται σήμερα στη συγκεκριμένη γραμμή, με ειδική έγκριση από το υπουργείο, καθώς έχει λήξει η θητεία τους».

Εξάλλου, όπως σημειώνει ο κ. Στεφανίδης, το πρώτο εξάμηνο του 2012 πρόκειται να φτάσουν στη Θεσσαλονίκη ακόμα 15 λεωφορεία, αρθρωτά, των 165 θέσεων, από τη Mercedes, μετά από σύμβαση η οποία υπογράφηκε επίσης έπειτα από τη διενέργεια δημόσιου, διεθνούς διαγωνισμού.

Τα 15 νέα αρθρωτά λεωφορεία θα αντικαταστήσουν μέρος των μπλε αρθρωτών αστικών που έχουν παραμείνει στην κυκλοφορία και πρόκειται να αποσυρθούν.

Ολα τα λεωφορεία θα διαθέτουν κλιματισμό, θα είναι προσβάσιμα στους ανθρώπους με αναπηρίες, θα έχουν μόνον ένα σκαλοπάτι ώστε να είναι εύχρηστα στους ηλικιωμένους, στα παιδιά και γενικότερα στους ανθρώπους με μειωμένη κινητικότητα, θα διαθέτουν σύστημα επίκλισης (θα μπορούν να γέρνουν) και βέβαια θα είναι αντιρρυπαντικά, διαθέτοντας κινητήρα Euro 5.

Αλλα 90

Σε νέο δημόσιο, διεθνή διαγωνισμό θα προχωρήσει ο οργανισμός, όπως υπογραμμίζει ο κ. Στεφανίδης, τον επόμενο μήνα ή, το αργότερο, το Νοέμβριο, για την προμήθεια ακόμα 90 νέων λεωφορείων. Τα 45 εξ αυτών θα είναι απλά, των 100 θέσεων, με τρεις πόρτες, ενώ τα υπόλοιπα 45 θα είναι αρθρωτά, των 165 θέσεων.

Η νέα αυτή φουρνιά, που θα αρχίσει να έρχεται στη Θεσσαλονίκη το 2012 και η παραλαβή της θα ολοκληρωθεί το 2013, θα αντικαταστήσει όσα μπλε αρθρωτά λεωφορεία έχουν απομείνει και όσα απλά έχουν συμπληρώσει τα 15 χρόνια ζωής. Τα νέα λεωφορεία θα διαθέτουν κινητήρα Euro 5, εκτός εάν μέχρι την παραλαβή τους έχει κυκλοφορήσει ακόμη καλύτερος κινητήρας, Euro 6. Σε κάθε περίπτωση, οι τεχνικές προδιαγραφές θα προβλέπουν την προμήθεια ό,τι πιο σύγχρονου.

«Το κόστος για τα 123 λεωφορεία είναι περίπου 42,5 εκατ. ευρώ, ποσό που αποτελεί επένδυση των μετόχων του ΟΑΣΘ», υπογραμμίζει ο κ. Στεφανίδης. Ο ίδιος τονίζει ότι ο οργανισμός αποτελεί το μοναδικό πανευρωπαϊκά ο οποίος διαθέτει λεωφορεία για αστικές μετακινήσεις ηλικίας έως 15 ετών. Κάνοντας αντιπαραβολή με την ΕΘΕΛ, της Αθήνας, λέει ότι όχι μόνο τα λεωφορεία της μετρούν πολλά χρόνια ζωής, αλλά ότι πολλά από αυτά που χρησιμοποιεί, ο ΟΑΣΘ τα έχει αποσύρει προ πολλού.

Οσο για τα λεωφορεία που αποσύρει ο ΟΑΣΘ, αυτά, όπως εξηγεί καταλήγοντας ο κ. Στεφανίδης, είτε αποξηλώνονται και χρησιμοποιούνται τα ανταλλακτικά τους από τον οργανισμό, είτε γίνεται διαγωνισμός εκποίησής τους. Πρόσφατα, παλιά λεωφορεία του ΟΑΣΘ αγοράστηκαν από τα ΚΤΕΛ της Πάτρας και της Ρόδου.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Image: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
27-09-2011, 09:34 AM
Website Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [Aggelioforos.gr] Δεν απεργούν ταξί και λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη Konstantinos 1 2.374 14-10-2011, 06:40 PM
Last Post: ELBO O405GN
  [Aggelioforos.gr] Τροποποίηση της γραμμής 22 του ΟΑΣΘ AlexNik 0 2.548 30-11-2010, 01:23 PM
Last Post: AlexNik
  [Aggelioforos.gr] Θεσσαλονίκη: Με τη.. βούλα η επέκταση του ΟΑΣΘ σε 9 δήμους AlexNik 0 2.472 09-09-2010, 10:23 AM
Last Post: AlexNik
  [Aggelioforos.gr] Θεσσαλονίκη: Στις γραμμές του ΟΑΣΘ 60 «καθαρά» λεωφορεία AlexNik 3 5.340 26-06-2010, 08:24 PM
Last Post: kostas01
  [Aggelioforos.gr] Ο ΟΑΣΘ στο κινητό μας AlexNik 0 2.507 10-06-2010, 12:25 PM
Last Post: AlexNik

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024