This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[In.gr] Να δέσει τα πλοία της απειλεί η NEL λόγω αδυναμίας να προμηθευτεί καύσιμα

meganium Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
#2
[NewsIt.gr] Κανονικά τελικά τα δρομολόγια της ΝΕL
Η NEL υπογραμμίζει στην ανακοίνωση, ότι κατόπιν τούτου, τα δρομολόγια όλων των άγονων γραμμών θα συνεχίσουν να εκτελούνται κανονικά και ελπίζει πως, με το σχηματισμό της νέας κυβέρνησης, το πρόβλημα θα λυθεί οριστικά.

Τη διαβεβαίωση ότι έως αύριο θα έχει καταβληθεί μέρος των χρημάτων που της οφείλονται σε μισθώματα, για την εκτέλεση δρομολογιακών αναγκών άγονων γραμμών έλαβε, από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης, η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου, καθώς επίσης και ότι θα υπάρξει προσπάθεια να αντιμετωπιστούν οποιεσδήποτε γραφειοκρατικές διαδικασίες και να εκταμιευθεί το υπόλοιπο του οφειλόμενου ποσού.

Σε σημερινή ανακοίνωση της, η εταιρεία τονίζει ότι το συνολικό οφειλούμενο ποσό προς τη NEL και της θυγατρικής της, «C Link Ferries» (Σι Λινκ Φέρρις), ξεπερνά τα 8.500.000 ευρώ και ότι, μετά από επικοινωνία με τις αρμόδιες υπηρεσίες των υπουργείων Ανάπτυξης και Οικονομικών, εδόθη η διαβεβαίωση για άμεση καταβολή μέρους των οφειλούμενων μισθωμάτων.

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΝEL, Γιάννης Αβραντίνης, είχε δηλώσει χθες στο ΑΜΠΕ, ότι η εταιρεία, όπως και η θυγατρική της, «C Link Ferries» αδυνατούν, πλέον, να εξασφαλίσουν πίστωση από τράπεζες για καύσιμα και λειτουργικά έξοδα, καθώς το υπουργείο Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας οφείλει, από πέρυσι τον Οκτώβριο, στη Nαυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου, για την κάλυψη δρομολογίων άγονων γραμμών, το ποσό των 8.800.000 ευρώ. Μάλιστα, δεν απέκλειε το γεγονός η εταιρεία να «δέσει» τα πλοία από σήμερα καθώς καμία εταιρεία πετρελαιοειδών δεν δέχεται πλέον να δώσει, επί πιστώσει, ακτοπλοϊκά καύσιμα.

Ας σημειωθεί ότι γι' αυτό το λόγο, η NEL όπως και η θυγατρική της, «C Link Ferries» επέδωσαν, χθες, μέσω δικηγορικού γραφείου, εξώδικο επίσχεσης υπηρεσιών στον υπηρεσιακό υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Γιάννη Στουρνάρα, με κοινοποίηση προς τον γενικό γραμματέα Ναυτιλίας, τον διευθυντή των Θαλασσίων Συγκοινωνιών, τον γενικό γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής και τον γενικό γραμματέα Ασφάλεια Ναυσιπλοΐας.

Στη δήλωση, αναφερόταν ότι ενώ έχουν υποβληθεί από την εταιρεία NEL και τη θυγατρική της εταιρεία «C Link Ferries», ανά μήνα, οι σχετικές αιτήσεις δρομολογήσεων για την περίοδο Σεπτέμβριος 2011- Απρίλιος 2012 προς τις αρμόδιες διευθύνσεις, συνοδευόμενες από όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά και ενώ η εταιρεία εκτελεί, ανελλιπώς, κάθε συμβατική της υποχρέωση ως ανάδοχος, βάσει των όρων της σύμβασης, το ελληνικό δημόσιο αρνείται να εξυπηρετήσει στοιχειωδώς τις συμβατικές υποχρεώσεις του και να αποδώσει εμπροθέσμως το μεγαλύτερο μέρος των οφειλομένων μισθωμάτων για την εκτέλεση δημόσιας υπηρεσίας.

Τα πλοία της NEL που πραγματοποιούν δρομολόγια άγονων γραμμών είναι το «Ταξιάρχης», το «Θεόφιλος», το «Παναγιά Θαλασσινή», το «Μυτιλήνη», το «Aqua Jewel», το «Aqua Spirit» και το «Αίολος Κεντέρης 1». Στελέχη ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών επισήμαναν στο ΑΜΠΕ ότι η διαδικασία στον τρόπο καταβολής των επιδοτήσεων θα πρέπει να αλλάξει, όπως και ο νόμος 2932 του 2000, που αναφέρεται σε όλα τα θέματα της ακτοπλοίας και στον οποίο διευκρινίζεται το πλασίο έγκρισης των έκτακτων ή ελεύθερων δρομολογήσεων από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ).

Τα στελέχη των εταιρειών που επικαλούνται γι' αυτό το λόγο τις νέες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στην αγορά, ανέφεραν μάλιστα ότι το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών- που έχει γνωμοδοτικό χαρακτήρα, αλλά τις τελικές αποφάσεις τις λαμβάνει ο υπουργός- καλύπτει, πολλές φορές, τα κενά αυτού του νόμου.
13-06-2012, 06:15 PM
Find Reply



Messages In This Thread
[NewsIt.gr] Κανονικά τελικά τα δρομολόγια της ΝΕL - by meganium - 13-06-2012, 06:15 PM

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [NewsBomb] Πλοία άγονης γραμμής δεν έχουν χρήματα για καύσιμα Konstantinos 2 1.987 13-12-2011, 09:40 PM
Last Post: Konstantinos

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024