(10-09-2011, 08:58 PM)ELBO O405GN Wrote: Τα Ανθή Μαρίνα και Ροδάνθη, διάβασα σε ναυτιλιακό έντυπο ότι έχουν ακόμη πιστοποιητικά σε ισχύ. Πάντως το Ανθή Μαρίνα, δεν είναι τόσο σαπάκι όσο τα υπόλοιπα (ιδίως το ΝΤΑΛΙΑΝΑ).
Το ''Ανθή Μαρίνα'' είναι λογικό να έχει πιστοποιητικό σε ισχύ γιατί είναι το ενδιάμεσο σε ηλικία πλοίο μετά τα σαπάκια ''Νταλιάνα'' κτλ και πριν το ''Jet ferry 1'' αν θυμάμαι καλά ναυπηγήθηκε την δεκαετία του '80 και στην Ελλάδα ήρθε το 2003 τώρα το ''Ροδάνθη'' ναυπηγημένο το '73 με ποιο κριτήριο του έδωσαν πιστοποιητικό και με ένα μεγάλο ιστορικό βλαβών και άλλων μέχρι το 2005 στο ενεργητικό του;
(11-09-2011, 10:19 AM)vasilis90 Wrote: Ξερεις τι Κωνσταντινε μακαρι να μεταπωληθει αν και κατα την γνωμη μου λιγο δυσκολους σε καιρους που περναμε ακομα και στη ναυτιλια υπαρχει κριση πλοια ειναι προς πωληση εδω η Blue Star πηρε το καινουργιο το Delos και λεγανε οτι θα ερθει ελλαδα Μαιο μετα Ιουλιο και μετα μεσα Σεπτεμβρη μου φαινεται οτι απο του χρονου και αν θα ερθει Ελλαδα
Όντως Βασίλη με την κρίση είναι λίγο δύσκολο το ''Jet Ferry 1'' να μεταπωληθεί εντός αλλά στην απάντηση μου αναφερόμουν και στο εξωτερικό μιας και είναι ναυπηγημένο το 1995.