This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 8 Vote(s) - 2.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Το Βήμα] Ρημάζουν σε αποθήκες της Καλαμάτας 12 υπερσύγχρονες Rail Bus

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#6
[Enet] Βαγόνια του Orient Express εγκαταλειμμένα
Στις εγκαταστάσεις του ΟΣΕ στο Σιδηροδρομικό Δίκτυο Πελοποννήσου, όπως και σε ολόκληρη τη χώρα, βρίσκεται εγκαταλειμμένο και έχοντας υποστεί βανδαλισμούς τροχαίο υλικό ανεκτίμητης ιστορικής και μουσειακής αξίας.

Δυστυχώς η πολιτική του Οργανισμού στον τομέα των Μουσειακών Σιδηροδρόμων είναι ανύπαρκτη και κάποιες προσπάθειες που έγιναν τα προηγούμενα χρόνια έπεσαν στο κενό.

Οπως αποκαλύπτει στην «Ε» ο Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Μεσσηνίας, το Ελληνικό Σιδηροδρομικό Δίκτυο διαθέτει πανέμορφες σιδηροδρομικές διαδρομές ιδιαίτερου φυσικού κάλλους, καθώς και διαδρομές που προσεγγίζουν αρχαιολογικούς χώρους διεθνούς εμβέλειας και δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς. Παράλληλα, υπάρχει παροπλισμένο πλουσιότατο και αξιολογότατο τροχαίο υλικό, που αποτελείται από μηχανές και βαγόνια διαφόρων τύπων, προέλευσης και έτους κατασκευής.

Ατμάμαξες

Ετσι λοιπόν ιστορικές ατμάμαξες των αρχών του 20ού αιώνα, ξύλινα βαγόνια, προπολεμικές πετρελαιοκίνητες αυτοκινητάμαξες και βαγόνια του ιστορικού Orient Express βρίσκονται εγκαταλειμμένα στην τύχη τους, σε αφύλακτους χώρους ανά το δίκτυο, εκτεθειμένα στους πλιατσικολόγους και τις καιρικές συνθήκες. Πολλά απ' αυτά κατά καιρούς έχει ζητηθεί να αποκτηθούν από σιδηροδρομικούς φορείς της Ευρώπης (όπως το τουριστικό δίκτυο Harts Bahn στη Γερμανία), προκειμένου να αποκατασταθούν και να λειτουργήσουν και πάλι έπειτα από δεκαετίες εγκατάλειψης.

Στο δίκτυο Πελοποννήσου τη δεκαετία του '90 ανακαινίστηκαν και κυκλοφόρησαν σποραδικά σε εκδρομικές αμαξοστοιχίες:

* Η πετρελαιοκίνητη αυτοκινητάμαξα DEDIETRICH γαλλοαυστριακής κατασκευής, κυκλοφορίας 1951.

* Η ατμάμαξα του Οδοντωτού Σιδηροδρόμου, κυκλοφορίας 1896.

* Η ατμάμαξα Vulcan 7108 κυκλοφορίας 1946.

* Ρ.Ο. Esslingen/ferrostaal κυκλοφορίας 1958.

* Δύο βαγόνια των ΣΠΑΠ κυκλοφορίας 1914 και το επιβατικό βαγόνι «Πολεμιστής».

Μ.ΝΟΔ.
25-01-2011, 06:50 PM
Website Find Reply



Messages In This Thread
[Enet] Βαγόνια του Orient Express εγκαταλειμμένα - by AlexNik - 25-01-2011, 06:50 PM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024