Σε 3 μέρες μετά απο περίπου 4 μήνες πτήσεων γράφτηκε ο επίλογος του εγχειρήματος (Περίμενε κανείς ότι συνεχίζοντας το operation με 1 αεροπλάνο υπήρχαν ελπίδες? ).
http://loyaltylobby.com/2015/08/20/skygr...derations/
Κράτηση του Ταξιάρχη στο Τορόντο λόγω χρεών, οι υπεύθυνοι εξαφανισμένοι για μέρες, γραφεία κλειστά, τηλέφωνα κατεβασμένα, ακυρώσεις όλων των μελλοντικών πτήσεων και επιβάτες στημένοι στα αεροδρόμια χωρίς καμία ενημέρωση να προσπαθούν να βρουν θέση σε άλλες πτήσεις με το κόστος να ξεκινά απο 2000 δολλάρια και να φτάνει τις 10000 σε περιπτώσεις με άλλες εταιρείες και να αναρωτιούνται πότε θα τελειώσει αυτή η ταλαιπωρία και αν θα αποζημιωθούν.
http://www.citynews.ca/2015/08/26/video-...ow_id=1738
Δημιουργήθηκε και facebook group απο τους επιβάτες που είναι "κρεμασμένοι" στον αέρα με τίτλο
SkyGreece Troubles όπου και μέχρι χθες ήταν δημόσιο και οι επιβάτες βρίζουν τους υπευθύνους
Ο μέχρι πρότινος θερμός υποστηρικτής του μεγαλείου της εταιρείας και στέλεχός της, πατερ Νικόλαος Αλεξανδρής απαντάει στους αγανακτισμένους επιβάτες που επικοινωνουν μαζί του ότι βρίσκεται στην Ελλάδα και έχει παραιτηθεί απο την θέση του εδω και 2 εβδομάδες, πως είναι πολύ λυπημένος και τις αποφάσεις παίρνει ο Ken Stathakis.
Τελικά μετά απο πολλές διαμαρτυρίες εμφανίστηκε η εταιρεία και σε ένα σύντομο απολογητικού τόνου σημείωμα ανακοίνωσε
την "προσωρινή" παύση όλων των δραστηριοτήτων της.
Πολυ δύσκολο να ξαναξεκινήσουν οι πτήσεις. Το αεροπλάνο μένει μέχρι και σήμερα υπο κράτηση στο Τορόντο. Τουλάχιστον το είδαμε να πετά για λίγο καιρό μετά απο πολύ καιρό υποσχέσεων πριν πέσουν στο κενό... Όπως είπαν πολλοί, είδαμε την ιστορία της Hellenic Imperial να επαναλαμβάνεται λίγο διαφορετικά...