This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 13 Vote(s) - 2.85 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Μακεδονία] Λείπουν τα ταξί... χορεύουν τα λεωφορεία

panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#3
RE: [Μακεδονία] Λείπουν τα ταξί... χορεύουν τα λεωφορεία
Το θέμα όμως είναι ότι όταν απεργούν τα ταξί, λείπουν από τους δρόμους όχι μόνο ΠΟΛΛΑ οχήματα, αλλά και κατά κανόνα πολλοί από τους χειρότερους οδηγούς, ένα ταξί σίγουρα προκαλεί μεγαλύτερο κυκλοφοριακό πρόβλημα από ένα Ι.Χ. λόγω του ότι οδηγούν απρόσεκτα, επιθετικά, με συνεχείς παραβάσεις του Κ.Ο.Κ.

Και μπορεί να μην βασίζομαι σε στατιστικά στοιχεία, αλλά την τελευταία φορά που είχαν απεργία τα ταξί έκανα το Αμπελόκηποι - Πεύκη (Α7 ή Β7 από Άρειο Πάγο μέχρι Διασταύρωση Μελισσίων και 070 Συγκοινωνίας Αμαρουσίου από Διασταύρωση Μελισσίων μέχρι Πεύκη) σε 32 λεπτά συμπεριλαμβανομένου του χρόνου αναμονής μεταξύ Α7 και 070 (περίπου 8 λεπτά). Ημέρα που κυκλοφορούν ταξί για την διαδρομή αυτή θέλω στην καλλίτερη περίπτωση 50 λεπτά, συνήθως υπερβαίνω την 1 ώρα.

Τα ταξί, με τις συνεχείς παραβιάσεις των λεωφορειολωρίδων και την - πολλές φορές εκβιαστική - επιβράδυνση κοντά σε στάσεις προκαλούν μείωση της ταχύτητας των λεωφορείων. Επίσης, συνήθως τα ταξί τα χρησιμοποιούν όσοι δεν διαθέτουν δικά τους αυτοκίνητα αλλά συνάμα δεν μπορούν (ή δεν θέλουν) να χρησιμοποιήσουν λεωφορείο. Η αύξηση στα κυκλοφορούντα Ι.Χ. δεν είναι τόσο μεγάλη, όσο η αύξηση της ταχύτητας των λεωφορείων.

Και, όπως είδαμε κατά την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων, η αύξηση της ταχύτητας των λεωφορείων πρακτικά συνεπάγεται μια αύξηση του στόλου, καθώς ένα λεωφορείο μπορεί να εκτελέσει περισσότερα δρομολόγια άρα με τα ίδια λεωφορεία μπορούν να μεταφερθούν περισσότεροι επιβάτες, κατά προέκταση λιγότερη αναμονή στις στάσεις, περισσότερη άνεση μέσα στα λεωφορεία κ.τ.λ. Οι ταξιτζήδες "πατάνε" στην αναξιοπιστία των λεωφορείων για την οποία, σε μεγάλο βαθμό, ευθύνονται και αυτοί και την επιδιώκουν για να αυξήσουν την πελατεία τους. Επίσης, εκμεταλλευόμενοι την κατάσταση αυτή, βρίσκουν πάτημα για να ασκούν συχνά ανάρμοστη συμπεριφορά όχι μόνο προς τους άλλους οδηγούς, αλλά και προς τους επιβάτες (κάπνισμα, μη χρήση κλιματισμού το καλοκαίρι παρά το σχετικό αίτημα του επιβάτη, διπλές ή και τριπλές μισθώσεις, απρεπείς εκφράσεις ή και βωμολοχίες, σκόπιμες καθυστερήσεις κυρίως με χρήση βεβαρυμένων οδικών αξόνων παρά την ύπαρξη εναλλακτικών διαδρομών, μέχρι πιο ακραίες περιπτώσεις πειραγμένων ταξίμετρων, παρενόχλησης τουριστριών από το εξωτερικό κ.ά.), πράγματα ανήκουστα σε άλλες χώρες.

Έτσι έχουμε φτάσει στο σημείο εκεί που σε πολλές άλλες χώρες της Ευρώπης το ταξί να θεωρείται premium μεταφορικό μέσο, στην Ελλάδα να είναι το πλέον υποτιμητικό.
09-03-2010, 10:37 AM
Find Reply



Messages In This Thread
RE: [Μακεδονία] Λείπουν τα ταξί... χορεύουν τα λεωφορεία - by panos81 - 09-03-2010, 10:37 AM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024