This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 2.25 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Ισοτιμία] Σε μετωπική ο ΟΣΕ με Siemens και Σκαραμαγκά

MLP Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 2
Joined: 19-06-2011
#2
RE: [Ισοτιμία] Σε μετωπική ο ΟΣΕ με Siemens και Σκαραμαγκά
(19-06-2011, 12:25 PM)Cmaniac Wrote: Η Προγραμματική Συμφωνία 37α προβλέπει την ανακατασκευή 107 επιβαταμαξών (65 κανονικής γραμμής και 42 μετρικής γραμμής). Κατασκευαστής του έργου, με βασικό τίμημα 49,9 εκατ., ήταν η κοινοπραξία των εταιρειών «Ελληνικά Ναυπηγεία» και Temoinsa από την Ισπανία. Σύμφωνα με το αρχικό χρονοδιάγραμμα, η πρώτη επιβατάμαξα θα παραδιδόταν τον 7/00 και η τελευταία τον 11/02. Ο ΟΣΕ την 30/5/01 αποφάσισε να αναστείλει την ανακατασκευή των 42 επιβαταμαξών της μετρικής γραμμής, ειδοποιώντας τον κατασκευαστή 5 μήνες προ της συμβατικής προγραμματισμένης έναρξης της ανακατασκευής.

Τα Ελληνικά Ναυπηγεία παρέλαβαν από τον ΟΣΕ 16 από τις 65 επιβατάμαξες προς ανακατασκευή. Μέχρι πριν από μερικούς μήνες είχαν ανακατασκευαστεί και παραδοθεί στον ΟΣΕ μόνο τρεις. Ο ΟΣΕ έχει καταβάλει στον κατασκευαστή 9 εκατ. Το δ.σ. του οργανισμού, με την από 14/4/11 απόφασή του, ενέκρινε την καταγγελία της ως άνω Π.Σ. ενώπιον του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, ασκήθηκε δε αγωγή για τις θετικές και αποθετικές ζημιές που υπέστη ο οργανισμός, ύψους 204,6 εκατ.


Σχετικά με την 37α, ο ΟΣΕ - κακώς - παρέλαβε και την 4η Ε/Α τύπου WRMY (Restaurant-Bar), εννοείται εκτός χρονοδιαγράμματος υπογράφοντας τα πρωτόκολλα προσωρινής και τελικής παραλαβής ΠΑΡΟΛΑ ΤΑ προβλήματα που είχε η Ε/Α (σε θέματα θυρών ανόδου/καθόδου επιβατών, Κλιματισμού κλπ)

Διαβάζουμε περισσότερα εδώ:
http://bit.ly/gRZvCc

Οι διώξεις κατά των Κοινοπραξιών είναι πέρα για πέρα σωστές - παρόλο που για την 37α μερική ευθύνη φέρει και ο ΟΣΕ για την μη σωστή περάτωση του έργου εξ' αρχής (σημείο το οποίο δε χρήζει ανάλυσης επί του παρόντος).

Όσον αφορά τα ΕΝΑΕ, ως γνωστόν το τμήμα Τροχαίου Υλικού δεν υπάρχει πια και δε γνωρίζω το πως θα καταφέρει ο ΟΣΕ να βάλει δικαστικά εναντίον της διοίκησης των Ναυπηγείων με τα τόσα "κοννέ" που έχει εντός κυβέρνησης και ειδικά όταν υπάρχει στη μέση και η "καυτή πατάτα" των υποβρυχίων ενώ η καταλωνική (ισπανική) εταιρία Temoinsa χρεοκόπησε σε παγκόσμιο επίπεδο πέρυσι την άνοιξη.

Όποτε μήπως πρόκειται για αγωγές και διώξεις για τα μάτια του κόσμου;
Σαν να άργησαν λίγο εκεί στον ΟΣΕ....
19-06-2011, 01:08 PM
Find Reply



Messages In This Thread
RE: [Ισοτιμία] Σε μετωπική ο ΟΣΕ με Siemens και Σκαραμαγκά - by MLP - 19-06-2011, 01:08 PM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 2 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024