(02-03-2010, 07:11 PM)Cmaniac Wrote: Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε 23 πόλεις διαπιστώνει μία ποικιλία ποιότητας στη δημόσια πληροφόρηση, τους χρόνους αναμονής και τις τιμές για τους επισκέπτες και τους μόνιμους κατοίκους. [...] Οι αστικές συγκοινωνίες βρέθηκαν βάσει του χρόνου αναμονής, την πληροφόρηση που παρέχεται, την ευκολία στη μεταφορά, το κόστος, το ωράριο λειτουργίας και την πρόσβαση σε πάρκινγκ αυτοκινήτων και ποδηλάτων.
Το Μόναχο βαθμολογήθηκε «πολύ καλά» λόγω των γρήγορων ανταποκρίσεων, της καλή ενημέρωσης στις στάσεις και τα οχήματα και την καλά οργανωμένη ιστοσελίδα.
Στο Μόναχο ήμουν τον Νοέμβρη!
Η ιστοσελίδα της
MVV (του ΟΑΣΑ του Μονάχου) είναι απίστευτα εξυπηρετική, ειδικά το
Journey Planner! Μπορείς να εισάγεις στην αναζήτηση εκτός από τα κλασσικά (στάσεις και σημείο ενδιαφέροντος) διεύθυνση ή να κάνεις κλικ με το ποντίκι στον χάρτη που εμφανίζεται. Μου έκανε εντύπωση που έχει υπολογισμένη μέχρι και τον χρόνο περπατήματος. Επίσης μπορεί να δει κανείς τι εισιτήριο θα χρησιμοποιήσει για την διαδρομή του,κάτι πολύ εξυπηρετικό για τους τουρίστες, (το Μόναχο έχει 4 ζώνες εισιτηρίων), πόσο χρονο θα διαρκέσει η διαδρομή ενώ τώρα βλέπω ότι έχει (στα γερμανικά βέβαια) ειδοποίηση για έκτακτες αλλαγές στα τραμ λόγω ατυχήματος!
Το Μόναχο έχει 1,5 εκατομμύριο πληθυσμό, 6 γραμμές μετρό, 8 S-Bahn (προαστιακού ας πούμε) και πολλές γραμμές τραμ (τον Δεκέμβρη άνοιξε η γραμμή τραμ 23).
Στις στάσεις των λεωφορείων υπάρχουν αναρτημένες οι ώρες διέλευσης. Τηλεματική θυμάμαι είχε σε μετρό, προαστιακό, τραμ και στις αφετηρίες των λεωφορείων. Σε κάθε σταθμό μετρό/προαστιακού υπάρχει ειδικός χώρος για ποδήλατα.
Αν θέλουμε να βρούμε κάτι για να γκρινιάξουμε (
) τότε μπορούμε να πούμε ότι οι ανακοινώσεις σε μετρό και λεωφορεία ήταν μόνο στα γερμανικά.