Thread Rating:
- 28 Vote(s) - 2.68 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
|
Citaro
Honorary member
Posts: 202
Joined: 13-11-2009
|
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Έγινε λοιπόν το προφανές :
- Σπάει η γραμμή στα δύο, για να μπορέσει να λειτουργήσει.
- Στο τμήμα Ομόνοια - Κηφισιά τα πράγματα είναι απλά : Η γραμμή θα εχει τελειώσει, οι συρμοί θα εισέρχονται στη γραμμή ανόδου στην Ομόνοια, θα παλινδρομούν και θα φεύγουν για Κηφισιά. Χρονοαποστάσεις των 4-5 λεπτών είναι εφικτές.
- Στο τμήμα Ομόνοια - Πειραιάς δεν μας έχουν πει πώς το φαντάστηκαν. Αν παραμείνει ως έχει σήμερα η γραμμή, δηλ. αποκομμένη όλη η άνοδος από Θησείο μέχρι Ομόνοια, χρονοαπόσταση κάτω από 10-11' δεν γίνεται. Ούτε ψαλίδι από Θησείο πριν το Μοναστηράκι γίνεται , γιατί η καμπύλη είναι πολύ κλειστή, άσε που θέλει ειδική κατασκευή.
- Μόνη λύση (δυστυχώς) να κλείσει ο σταθμός Μοναστηράκι, τουλάχιστον για τη μια κατεύθυνση προς Κηφισιά (που ούτως η άλλως δεν λειτουργεί εδώ και 10 μήνες) και τα τρένα από Θησείο να διέρχονται σε 3:30'' προς Ομόνοια, να αναλαμβάνει άλλος οδηγός στην Ομόνοια στην αποβάθρα καθόδου, ώστε να γίνεται η παλινδρόμηση σε λιγότερο από 1 λεπτό και να ξαναφεύγουν τάχιστα προς τα κάτω. Και πάλι όμως κάτω από 9λεπτό δεν έχει ...[/align]
|
|
13-05-2011, 05:56 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: - by abc - 30-04-2010, 10:49 AM
RE: - by abc - 03-05-2010, 01:48 PM
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος - by Citaro - 13-05-2011, 05:56 PM
|
Users browsing this thread: 11 Guest(s)
|