(09-04-2011, 11:55 PM)abc Wrote: Μείωση του κόστους;
Το business plan των ΗΛΠΑΠ (κάπου πρέπει να έχει αναρτηθεί μέσα στο φόρουμ) έκανε λόγο για την αλλαγή αυτή
ΑΛΛΑ υπό την έννοια της "τράμπας" του 3 με το 14. Δηλ. θα κόβανε το 14 στο Γηροκομείο και θα έστελναν το 3 στο Ψυχικό, όπου και θα το έκαναν "συγκρότημα" με το 13, ώστε να έχει εναλλάξ αναχωρήσεις (όπως γίνεται με τα 2/4 και 18/19).
Με έκπληξη βλέπω τώρα να εφαρμόζουν τη ... μισή απόφαση και να αφήνουν το Ν. Ψυχικό με μια γραμμή ...
Γεγονός, βέβαια, είναι ότι από τον κόμβο του Ερυθρού Σταυρού μέχρι και το τέρμα του Ψυχικού οι επιβάτες ήταν σε ...μονοψήφιο αριθμό. Επίσης είναι γεγονός ότι η κίνηση από την πλ. Αγ. Σοφίας προς Αθήνα γίνεται καλύτερα μέσω Κατεχάκη (036, 140, 402) και έτσι το τρόλλευ έχει χάσει τον κύριο ρόλο του. Και πάλι όμως είναι σκόπιμο να ενωθούν τα 3-13 σε ενιαίο δρομολόγιο, καθώς έτσι όπως τα έχουν συνήθως πάνε καρότσα το ένα πίσω απ' τ' άλλο ...
Υπ' όψιν το λοιπό πλάνο του ΗΛΠΑΠ είναι στο μέλλον να γίνει κυκλικό το 11 (Ανω Πατήσια - Κέντρο), να κοπεί το 1 κάτω από Ομόνοια μέχρι Αττική, να πάει το 2 στην Ν. Ελβετία και να αναλάβει το 12 τον κλάδο της Καισαριανής.