This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 28 Vote(s) - 2.68 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος

abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#99
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Από τον ιστοτόπο των ΗΣΑΠ:
Η ΗΣΑΠ ΑΕ στα πλαίσια εφαρμογής των εγκεκριμένων περιβαλλοντικών όρων για τη λειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής ΠΕΙΡΑΙΑ – ΚΗΦΙΣΙΑ και την ανακαίνιση αυτής (Αποφ.141416/25.10.2005) σε σχέση με τις επιπτώσεις από λειτουργία του έργου στο ακουστικό περιβάλλον, έλαβε τα ακόλουθα μέτρα αντιμετώπισης:

1. Στα καμπύλα τμήματα του δικτύου και στις περιοχές όπου έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες ανακαίνισης, τοποθετούνται νέοι λιπαντήρες επί της σιδηροτροχιάς ώστε να μειώνεται ο παραγόμενος θόρυβος και η φθορά που προκαλείται από την τριβή των μεταλλικών επιφανειών τροχού και σιδηροτροχιάς. Για τη λίπανση χρησιμοποιείται λιπαντικό φιλικό στο περιβάλλον (βιοδιασπώμενο).
2. Κατά τη στρώση της νέας σιδηροδρομικής γραμμής τοποθετείται ανάμεσα στο πέλμα της σιδηροτροχιάς και στην έδραση αυτής επί του στρωτήρα, ελαστικό υπόθεμα με στόχο τη μείωση των δονήσεων και του θορύβου.
3. Τοποθετείται ειδικό αντιδονητικό υλικό στην περιοχή της παλαιάς σήραγγας ΟΜΟΝΟΙΑ – ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ (600m διπλής γραμμής) καθώς και σε τμήμα της σήραγγας ΒΙΚΤΩΡΙΑ – ΑΤΤΙΚΗ (340m διπλής γραμμής). Η εφαρμογή του αντιδονητικού υλικού αντιμετωπίζει τα προβλήματα από τον αυξημένο εδαφομεταφερόμενο θόρυβο λόγω της εφαρμογής της νέας επιδομής στις σήραγγες.. Τα προβλήματα και την αντιμετώπισή τους ανέδειξε η ειδική αντιδονητική μελέτη που εκπόνησε η ΗΣΑΠ ΑΕ στα πλαίσια τήρησης των εγκεκριμένων περιβαλλοντικών όρων.
4. Προκειμένου να λάβει η ΗΣΑΠ ΑΕ οριστικές αποφάσεις για την εφαρμογή μέτρων αντιμετώπισης θορύβου στο υπέργειο τμήμα του δικτύου της και σε θέσεις εφαρμογής σταθερής επιδομής, τοποθετήθηκαν πιλοτικά, συστήματα μείωσης θορύβου στο επίπεδο της γραμμής. Τα συστήματα εφαρμόστηκαν σε τμήματα γραμμής με παρόμοια γεωμετρικά χαρακτηριστικά σε μήκος λίγο μεγαλύτερο ενός περίπου συρμού. Η ΗΣΑΠ ΑΕ ανέθεσε σε εξωτερικό σύμβουλο τη διενέργεια ακουστικών μετρήσεων στα τμήματα αυτά, πριν και μετά την τοποθέτηση των συστημάτων μείωσης θορύβου. Από την αξιολόγηση των μετρήσεων προέκυψε ότι το σύστημα εφαρμογής ηχοαπορροφητικών πλακών επικαθήμενων στο διάδρομο της σιδηροδρομικής γραμμής παρουσιάζει σημαντικά αυξημένη αποτελεσματικότητα ως προς τη διάδοση του θορύβου στον αποδέκτη. Συγκεκριμένα, οι μετρήσεις έδειξαν ότι τα επίπεδα του αερόφερτου θορύβου στους αποδέκτες κοντά στις γραμμές, μετά την εφαρμογή των μέτρων μείωσης, μειώνονται περίπου κατά 3 dBA ή και περισσότερο. Έτσι τα επίπεδα θορύβου που φθάνουν στους αποδέκτες, μετά την εφαρμογή των μέτρων αυτών, είναι χαμηλότερα από αυτά που είχαν υπολογιστεί στη ΜΠΕ του έργου για Συνεχώς Συγκολλημένη Σιδηροτροχιά χωρίς σταθερή επιδομή. Μετά από αυτό, η ΗΣΑΠ ΑΕ, μέσω της εκτελούμενης εργολαβίας ανακαίνισης, θα προβεί έως το πέρας των εργασιών σε τοποθέτηση 4.600m ηχοαπορροφητικών πανέλων επί της γραμμής, ξεκινώντας από την περιοχή Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟ – ΕΙΡΗΝΗ το Μάρτιο του 2011.
5. Πέραν των ανωτέρω, μέσω της εκτελούμενης εργολαβίας ανακαίνισης και έως το πέρας των εργασιών θα τοποθετηθούν ηχοπετάσματα σε πέντε θέσεις του υπέργειου δικτύου με στόχο τη μείωση του παραγόμενου θορύβου από τη διέλευση των συρμών πάνω από ειδικές σιδηροδρομικές διατάξεις (αλλαγές, διαγωνίους, διασταυρώσεις κλπ).
6. Έχουν ήδη τοποθετηθεί από το Φεβρουάριο του 2009 στην περιοχή του σταθμού ΦΑΛΗΡΟ και σε μήκος 110m ηχοπετάσματα τα οποία μειώνουν τη διάδοση του θορύβου στους αποδέκτες, που παράγεται από τη διέλευση των συρμών πάνω από ειδική σιδηροδρομική διάταξη (αλλαγές).
(This post was last modified: 11-02-2011, 04:28 PM by abc.)
11-02-2011, 04:28 PM
Find Reply



Messages In This Thread
[No subject] - by Giannis - 30-12-2009, 03:58 PM
[No subject] - by abc - 26-03-2010, 02:11 PM
[No subject] - by AlexNik - 29-04-2010, 08:18 PM
[No subject] - by Giannis - 29-04-2010, 09:56 PM
RE: - by abc - 30-04-2010, 10:49 AM
RE: - by abc - 03-05-2010, 01:48 PM
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος - by abc - 11-02-2011, 04:28 PM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 7 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024