(28-01-2011, 12:59 PM)Konstantinos [Mercedes Benz]. Wrote: Αντίθετη άποψη έχει ο πρόεδρος του αστικού ΚΤΕΛ κ. Καλλέργος Βουλγαράκης, ο οποίος ανέφερε στο goodnet.gr πως δεν αυξήθηκαν ιδιαίτερα τα εισιτήρια στο Ηράκλειο και υπενθυμίζει πως δεν λαμβάνει καμία επιδότηση κρατική.
“Είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε την κινητοποίηση και έχουμε δώσει εντολή στους οδηγούς μας αν κάποιο λεωφορείο καταληφθεί, τότε θα το ακινητοποιούν μέχρι να εξέλθουν όσοι αντιδρούν. Όσον αφορά στους υπόλοιπους επιβάτες δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα παρότι θα έχουν πληρώσει για την διαδρομή”. Πηγή είδησης / Newsbomb
Οι άνθρωποι απλά έχουν θράσος... Δηλαδή 20 λεπτά δεν είναι σοβαρή αύξηση? Ο κόσμος κύριοι δεν ζητάει εισητήριο 50 λεπτά.... Ζητάει το 1,10 που πληρώνει να ανταποκρίνεται στις υπηρεσίες που παίρνει, δλδ:
-Καινούρια αμάξια
-Σωστές συχνότητες και οχι να ξεκινάτε δρομολόγιο όποτε τελειώσει η κουβεντούλα στην αφετηρία
-Να δουλεύει η τηλεματική και να μπουν πιο πολλές έξυπνες στάσεις και οχι 10 που είναι τώρα...
-Καλύτερη κάλυψη της πόλης... Δεν γίνεται όλες οι γραμμές να περνάνε απο το κέντρο και και στην παραλιακή να μην υπάρχει ούτε δείγμα λεωφορείου...
-Νέα ωράρια! Δεν γίνεται το μαγαζί να το κλείνουμε 11 το βράδυ και πρακτικά απο τις 9 αφού αυτο το 2ωρο δουλεύουν 1-2 αμάξια σε κάθε γραμμή... Θέλει ο κόσμος να βγει και αναγκάζεται να πληρωνει ταξί.
-Σωστή ισχύς των εισητηρίων. Δεν μπορεί να πρέπει κάποιος που είναι στην άκρη της πόλης εκεί που τελειώνει η Α' ζώνη και θέλει να πάει 2χλμ πιο πάνω να πληρώνει εισητήριο Β' ζώνης (1,5 ευρώ). Και πριβέ να τα το έκλεινε το λεωφορείο 1,5 ευρώ πετρέλαιο φτάνει για 5 χιλιόμετρα...
Αν δεν βγαίνουν ας διεκδικήσουν επιδότηση... Το λένε και με ύφος οτι δεν παίρνουν μηπως τους λυπηθούμε...
Αυτοί μας λυπούνται? Έχει ρωτήσει κανείς τους τους φοιτητές πως περνάνε τον μήνα όταν απο τα 300-350 ευρώ αυτοί ληστρικά ζητάνε 45 για μια κάρτα απεριορίστων, 4+ φορές το ποσό της κάρτα στην Αθήνα που σου προσφέρει τόσες γραμμές λεωφορεία και τρολλευ