Quote:Καλησπέρα σας κύριε επιβάτη! Σας μιλώ ως συνεπιβάτης!
Αν πιστεύετε ότι η παραπάνω αντίδραση είναι αυτή που αρμόζει απο τους απλούς πολιτες στην εποχη που ζούμε που τον τελευταίο καιρό με τον ΗΣΑΠ κυκλοφορούν τεράστιοι αριθμοί μεταναστών διαφόρων προελεύσεων χωρίς να έχουν πληρώσει ούτε ένα ευρώ δεν το σκέφτεστε σωστά.
Καλησπέρα και σε εσένα αγαπητέ
συνεπιβάτη
Κατ`αρχήν αγαπητέ για το θέμα της λαθροεπιβίβασης δεν ευθύνεται ο πολίτης. Κλιμάκια ελεγκτών πληρώνονται για να κάνουν αυτή τη δουλειά αλλά είναι αραγμένοι και πίνουν καφέ.
Εαν έκαναν σωστά τη δουλειά τους αγαπητέ,
ολοι θα πλήρωναν εισιτήριο. Εάν έκαναν τη δουλειά τους σωστά αγαπητέ τα τρένα δεν θα ήταν βαμμένα ως ερυθρόδερμοι επί ραγών. Υπάρχουν φύλακες οι οποίοι φυλούν τα τρένα απο το κρεβάτι του σπιτιού τους.
Τι δεν σκεφτόμαστε σωστά αγαπητέ?
Να μην πληρώνουμε εισιτήριο?
Θα αστειεύεστε φυσικά
Αγαπητέ θα δίνω εγώ 45 ευρώ για κάρτα για να μου κατεβάζετε τα ρολά και να μου λέτε σήμερα έχουμε απεργία? Θα τρέχω με την ψυχή στο στόμα να προλάβω να πάω στη δουλειά μου και έκπληκτος να διαπιστώνω οτι έχετε στάση εργασίας?
Θα σας δίνω τα ωραία μου τα ευρώ που τα βγάζω χύνοντας αίμα, προκαταβολικά στην αρχή του μηνός για να σας πληρώνω οταν εσείς δεν το σεβόσαστε?
Quote:Το αποτέλεσμα το έχετε φανταστεί ? Ή η κατάσταση θα εκτονωθεί τόσο που θα καταλήξετε εσείς και άλλοι συμπολίτες σας με το ίδιο σκεπτικό να κατηγορείστε για μη πληρωμή υπηρεσιών συγκοινωνιων ή ο ΗΣΑΠ θα βαρέσει "κανόνι" και πιστέψτε με τα χρέη που θα έχουν δημιουργηθεί δεν θα ενδιαφερθεί κανένας ιδιώτης.
Κατ`αρχην αγαπητέ αυτός που θα πρέπει να κατηγορηθεί δεν είναι ο επιβάτης αλλά οι διαχειριστές του ΗΣΑΠ.
Αυτοί κανονικά δεν θα πρέπει να κατηγορηθούν, θα πρέπει να πάνε φυλακή.
Το αποτέλεσμα φυσικά και το έχουμε φανταστεί. Αυτό ακριβώς που λές είναι. Ο ΗΣΑΠ να χτυπήσει κανόνι. Βέβαια ο ΗΣΑΠ εχει χτυπήσει κανόνι εδώ και χρόνια και το πρώτο που θα έπρεπε να κάνει είναι να εξυγιάνει τα οικονομικά του με δραστικές μειώσεις μισθών και επιδομάτων και το κυριώτερο να
δουλέψει αγαπητέ.
Ας βρούν οι
ράμπο απο τα καφενεία εκεί στην Αττική οπου συχνάζουν και να ξεκινήσουν να κάνουν ελέγχους, οπως στο ΜΕΤΡΟ και απο την άλλη ας βρούν εναν τρόπο να πείσουν
εμένα τον επιβάτη οτι με συμφέρει να μετακινούμαι με το τρένο και οχι με το παπάκι μου. Με 3 ευρώ βενζίνη φίλε μου μετακινούμε ολη την εβδομάδα ενώ με το τραίνο χρειάζομαι 30 ευρώ εβδομαδιαίως.. και τον 5πλάσιο χρόνο να πάω στην εργασία μου.
Πρίν απο δύο χρόνια αγαπητέ έγινε πρόταση απο τον Πρόεδρο του ΣΥΝ Α. Τσίπρα ΜΕΤΡΟ και ΗΣΑΠ να λειτουργούν επι 24ώρου βάσεως.
Καλά που ζεί ο κ. Τσίπρας εκτός τόπου και χρόνου?
Ας γίνει κ. Τσίπρα μέχρι τις 2 μετά τα μεσάνυχτα και ευχαριστημένος να είστε.
Μετά απο πολλές πιέσεις λοιπόν εδέχθησαν οι υπεύθυνοι να το κάνουν δοκιμαστικά και μόνο για τις μέρες Παρασκευή και Σάββατο.
Ετσι κάθε Παρασκευή είχαν 3 δρομολόγια ανα ώρα 6 δρομολόγια συνολικά. 4.500 άτομα μετακινήθηκαν αυτές τις δύο ώρες.
Τελικά το μέτρο απορρίφθηκε ως ζημιογόνο.
Τουλάχιστον 35.000 εισιτήρια έπρεπε να κοπούν για τα 6 αυτά δρομολόγια.
Πρέπει οι εργαζόμενοι στις ΔΕΚΟ να καταλάβουν κάτι.
Οτι οι υπηρεσίες αυτές
δεν είναι τσιφλίκι τους.
Εμείς τους τοποθετήσαμε εκεί και εμείς οτι ώρα θέλουμε τους ξηλώνουμε.
Εαν δεν σεβαστούν λοιπόν τον επιβάτη που τους συντηρεί, ο επιβάτης θα τους πληρώσει με το ίδιο νόμισμα.
Φιλικά λοιπόν φίλε επιβάτη, που παράλληλα φαίνεται να ανήκεις στην κατηγορία των εργαζομένων στα ΜΜΜ σκέψου καλά αυτά που γράφω παραπάνω.
Το ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ αγαπητέ φίλε δεν είναι απλά μια αυθαίρετη απάντηση του επιβάτη.
Είναι ο μοναδικός τρόπος να διασφαλίσει τα δικαιώματα του στις μετακινήσεις του αλλά και στην κακοδιαχείριση της εθνικής περιουσίας του και πίστεψε με και εσύ και οι υπόλοιποι θα είναι ενας φοβερός πονοκέφαλος για όλους σας.