This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 5 Vote(s) - 2.2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Το Βήμα] «Θα κιτρίνιζε η πόλη»

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
[Το Βήμα] «Θα κιτρίνιζε η πόλη»
Κανέναν πρακτικό λόγο που να δικαιολογεί την απελευθέρωση των περιορισμών σε ταξί και ΚΤΕΛ δεν βρίσκουν οι εκπρόσωποι των κλάδων καθώς, όπως λένε, οι μεν αγορές τους είναι κορεσμένες, ο δε χαρακτήρας τους κοινωνικός.

Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ) κ. Ευθ. Λυμπερόπουλος αποκλείει κάθε ενδεχόμενο απελευθέρωσης του ταξί. «Για εμάς δεν υπάρχει τέτοιο θέμα διότι έχουμε τη μεγαλύτερη αναλογία ταξί στην Ευρώπη, η οποία είναι τριπλάσια και τετραπλάσια από τον μέσο όρο στην ΕΕ. Αυτά τα στοιχεία τα έχουμε δώσει στον υπουργό κ. Ρέππα, ο οποίος επίσης έχει μιλήσει για υπερβολικό αριθμό. Με την ανεργία που υπάρχει, αν απελευθερώνονταν οι άδειες, θα έβγαιναν έξω 100.000 ταξί. Θα κιτρίνιζε η πόλη» επισημαίνει ο πρόεδρος της ΠΟΕΙΑΤΑ.

Ο κ. Λυμπερόπουλος κρίνει ασύμφορη την ίδρυση εταιρειών με στόχο τη μαζική αγορά αδειών, σημειώνοντας μάλιστα ότι το σχετικό απαγορευτικό όριο είναι μόλις δύο άδειες. Και αυτό διότι περισσότερες άδειες, και άρα περισσότερα ταξί, θα ανέβαζαν υπερβολικά το κόστος λειτουργίας λόγω της απαίτησης για περισσότερους οδηγούς, μισθούς, εισφορές και φόρους μισθωτών υπηρεσιών.

Σε ό,τι αφορά την απελευθέρωση άλλων μορφών ταξί, των αγοραίων, απαντά: «Προτείνουμε να γίνουν μελέτες σε περιοχές που χρειάζονται έργο ειδικής μεταφοράς άλλου επιπέδου και μετά διαγωνισμός για τη μετατροπή των υπαρχουσών αδειών σε ειδικές, με ειδικά αυτοκίνητα και συγκεκριμένο κόμιστρο, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση. Αν δείτε τους τιμοκαταλόγους από ιδιωτικές εταιρείες που παρέχουν τέτοιες υπηρεσίες “πειρατικά”, η μικρότερη τιμή είναι 100 ευρώ. Πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερα για την κοινωνία η όποια μετατροπή να έλθει μελετημένα και όχι αδέσποτα».

ΚΤΕΛ: «Κλειστά ως το 2019»
«Δεν τίθεται ζήτημα απελευθέρωσης σε εμάς.

Δεν υφίσταται τέτοιο θέμα και απορώ γιατί το γράφουν». Με αυτά τα λόγια απαντά στο ενδεχόμενο του ανοίγματος της αγοράς των ΚΤΕΛ ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Συγκοινωνιών (ΠΟΑΥΣ) κ. Σοφ. Φάτσιος.

Σήμερα τα δρομολόγια των ΚΤΕΛ καθορίζονται με απόφαση περιφερειάρχη, ενώ απαγορεύεται να εισέλθουν στο μεταφορικό έργο των τουριστικών λεωφορείων και συγκεκριμένα των διεθνών γραμμών και των εκτάκτων δρομολογίων. Ο κ. Φάτσιος σημειώνει ότι «δεν υπάρχουν περιορισμοί στα ΚΤΕΛ» διότι κατά τον νόμο «οι ελάχιστες αμοιβές και η τιμολογιακή πολιτική καθορίζονται από το κράτος».
23-01-2011, 03:16 PM
Website Find Reply



Messages In This Thread
[Το Βήμα] «Θα κιτρίνιζε η πόλη» - by AlexNik - 23-01-2011, 03:16 PM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024