(11-01-2011, 11:55 PM)cmegas Wrote: Διευκρινηστε μου κάτι: το αν ένας φορέας θα απεργήσει, ποιος το αποφασίζει;
Στην ΕΘΕΛ, για παράδειγμα, αποφασίζουν για την απεργία οι εργαζόμενοι με ψηφοφορία, ή 10-20 κομματόσκυλα;;;
Προφανώς το δεύτερο... τόσο εγώ όσο και η αρραβωνιαστικιά μου που χρησιμοποιούμε συχνά λεωφορεία, τις περισσότερες φορές που μιλάμε με τους οδηγούς μας λένε ότι τους έχουν τσακίσει οικονομικά οι απεργίες και αυτούς (χαμένα μεροκάματα και ένσημα).
Άλλωστε πλέον στις στάσεις εργασίας που είναι από κάποια στιγμή το βράδυ ως την λήξη της βάρδιας, υπάρχουν απεργοσπάστες. Ένα βράδυ Τετάρτης, στις 5 Ιανουαρίου αν θυμάμαι καλά, είδα λεωφορεία στο 115 και στο Χ96 ενώ κόντευε 11:00, και αυτό του 115 κατευθυνόταν ΠΡΟΣ Κίτσι, άρα θα έκανε και επιστροφή.
Στις 3 Ιανουαρίου επίσης πέτυχα λεωφορείο να αναχωρεί στο 622 από Άνω Γαλάτσι στις 21:40, άρα δεν θα επέστρεφε στο αμαξοστάσιό του πριν τις 22:30. Και τις δύο περιπτώσεις, η στάση ξεκινούσε στις 21:00.
Βεβαίως σε αντίθεση με τα μέσα σταθερής τροχιάς, τα λεωφορεία έχουν το "πλεονέκτημα" ότι δεν μπορεί να τα θέσει εκτός κυκλοφορίας άλλος εκτός από τον οδηγό τους. Στο τρένο π.χ. μπορούν π.χ. να κλείσουν το ρεύμα και τα ακινητοποιούν, ή μέσω της σηματοδότησης. Στα λεωφορεία δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Αν ο οδηγός είναι έξω στους δρόμους, δεν μπορούν να κάνουν το λεωφορείο να επιστρέψει μόνο του στο αμαξοστάσιο...