(04-01-2010, 03:22 PM)panos81 Wrote: Άλλωστε αν δείτε τον κατάλογο γραμμών του Ο.Α.Σ.Α. οι γραμμές του Μετρό έχουν μπροστά το γράμμα Μ και ο Προαστιακός το Π, παρότι αναφέρεται ακόμα ως Π1 Σταθμός Λαρίσσης - Αεροδρόμιο, ένα δρομολόγιο που (ως απευθείας έστω) έχει πάψει να υφίσταται, χωρίς μνεία για τις επεκτάσεις προς Πειραιά και Κιάτο.
Σχετικά με την χρήση του αριθμού 844 για το τρόλλεϊ 17, επί εποχής πράσινων λεωφορείων υπήρχε γραμμή 844 Πειραιάς - Άγιος Γεώργιος, που αρχικά νόμιζα ότι ήταν αυτή που ηλεκτροδοτήθηκε και έγινε τρόλλεϊ 17, και όχι η 848 όπως συνέβη στην πραγματικότητα.
Στους χάρτες του ΟΑΣΑ υπάρχει Π1, Π2, Π3 (από την εποχή πριν την συγχωνεύση των γραμμών του Προαστιακού Νερατζίωτισσα-Αεροδρόμιο με το Νερατζιώτισσα-Άνω Λιόσια.
Το πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ τις γραμμές του Μετρό τις αναφέρει ως Γ1, Γ2, Γ3 και συνέχεια για τις σχεδιαζόμενες. (Το γάμμα από το γραμμή).
Το 844 ήταν τοπικό του πράσινου 843 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΠΕΡΑΜΑ.
Προσωπικά πιστεύω ότι η χρήση εννιαίας αρίθμησης από τον ΟΑΣΑ μπορεί να έχει νόημα μόνο εάν οι εφαρμογές που τρέχουν στον ιστότοπο του δεν μπορούν να λειτουργήσουν αλλιώς. Είναι κακή τακτική να εμφανίζονται αριθμοί γραμμών Μ1-Μ3, Π1 και Τ1-Τ3 που ο πολίτης δεν βλέπει πουθενά αλλού.
Όσο για την επαναρίθμηση των τρόλει πιστεύω ότι από την στιγμή που δεν έγινε την ίδια εποχή που έγιναν της ΕΑΣ και των ΗΣΑΠ δεν έχει νόημα. Είναι πεταμένα χρήματα να πρέπει να ενημερωθεί το επιβατικό κοινό για αλλαγές αρίθμησης, μάλιστα όταν πολλές από αυτές κρατούν από πριν γεννηθούν οι γονείς των περισσοτέρων (πχ 1, 2, 3, 5, 6, 7, 20) από εμάς. Εάν θέλετε οι νέες γραμμές τρόλει να παίρνουν τριψήφιο αριθμό και να αποφεύγονται καταστάσεις όπως έγινε με τις Α18, Α6, Β6 και 450.