Thread Rating:
- 18 Vote(s) - 2.33 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Λεωφορειακες Γραμμες Ανα Α/Σ
|
Citaro
Honorary member
![]()
Posts: 202
Joined: 13-11-2009
|
RE: Λεωφορειακες Γραμμες Ανα Α/Σ
(04-01-2011, 04:54 PM)panos81 Wrote: Τώρα που το σκέφτομαι κολλάει τα GN2 του Ελληνικού να αντικατέστησαν Ν1/Ν2 του Βοτανικού, καθώς σήμερα ως τώρα δεν έχω δει 12μετρο στο Α7. Οπότε από την μία έχουμε το θετικό ότι αυξάνεται η χωρητικότητα (αν όντως έτσι έχουν τα πράγματα) αλλά από την άλλη είναι το αρνητικό ότι το Α/Σ Ελληνικού απέχει περισσότερο από την Κάνιγγος απ' ότι ο Βοτανικός. [...]
Πιστεύω όμως, όσον αφορά την χρήση των νέων γκαζιέρων (Citelis) στα τοπικά των νοτίων προαστίων, ότι τα δύο ζεύγη γειτονικών αμαξοστασίων (βλ. Π. Ράλλη - Βοτανικός και Αγ. Δημήτριος - Ελληνικό) μπορούν εύκολα να ανταλλάξουν γραμμές μεταξύ τους, έτσι τα Citelis μπορεί να πάνε στις γραμμές από Δάφνη ή Συγγρού-Φιξ, και τα τοπικά των νοτίων προαστίων να χρησιμοποιούν Ν1 από Μπραχάμι και Ελληνικό.
α) Μήπως το γεγονός ότι εθεάθη GN στα Α7/Β7 οφείλεται σε κάποια "τράμπα" που έγινε με το 550 λόγω έλλειψης οχήματος;;
Κουλό μου φαίνεται να δώσανε νταλίκες από το ΑΜ ΕΛΛ στο ΑΒ7, καθώς όπως πολύ καλά λέει ο cmegas, πιό λογικό θα ήταν να τις δώσουν στο 608, που ούτως η άλλως βγαίνει 1/3 - 2/3 Ελληνικό/Ράλλη, παρά να ανακατεύουν ένα κάρο αμαξοστάσια σε μια γραμμή.
β) Πώς να πάνε τα Citelis στο Ελληνικό ρε παιδιά; Από που θα παίρνουν αέριο; Θα τρέχουν στην Ανθούσα, κάνοντας τον κύκλο της αρβανιτιάς;
Εκτός κι αν γίνεται τίποτα με την τροφοδότηση και πήρε παροχή φυσικού αερίου το ΑΜ ΕΛΛ.
Αν εν τέλει πάνε τα Citelis, καλά θα κάνουν να τα στείλουν και σε μας (Ζωγράφου), που έχουμε μείνει με χρέπια!
|
|
04-01-2011, 05:45 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: - by abc - 19-03-2010, 02:09 AM
RE: Λεωφορειακες Γραμμες Ανα Α/Σ - by Citaro - 04-01-2011, 05:45 PM
|
Users browsing this thread: 3 Guest(s)
|