(10-12-2010, 10:47 PM)Cmaniac Wrote: Η γραμμη εκει ειναι πληρως ανακαινισμενη. Περσι δοθηκε στη κυκλοφορια.
Το εθνικο δικτυο σε ορισμενα σημεια ειναι σε πολυ χειροτερη κατασταση απο την κατασταση του σημειου που εγινε το ατυχημα.
2 ζητηματα παιζουν κυριως.. Δολιοφθορα ή ανθρωπινο λαθος.
Το δρομολογιο ηταν απο τα.. σχολασμενα που απλα παιρνουν επιβατες για να μην πανε πισω στο μηχανοστασιο κενα υλικου. Να θυμισω τι λεμε για τα σχολασμενα λεωφορεια και πως πηγαινουν απο τα τερματα στα αμαξοστασια..?
Το "ανακαινισμένη" στην Ελλάδα δεν μου λέει τίποτα. Για παράδειγμα, επειδή είχα ταξιδέψει πριν ένα χρόνο, είχα παρατηρήσει οτι σε πολλές διαβάσεις δεν λειτουργούσαν οι μπάρες, ούτε τα φώτα, ώστε να είναι καθαρά θέμα τύχης που δεν συνέβη κάποιο ατύχημα. Ειδικά εάν περνάνε 3 δρομολόγια την ημέρα, κανείς δεν υπολογίζει το ενδεχόμενο να πετύχει τρένο. Δεν ξέρω εάν το πρόβλημα διορθώθηκε σήμερα, αλλά θεωρώ εγκληματικό που κυκλοφορούσαν για καιρό τα τρένα έτσι.
Σχετικά με το συγκεκριμένο ατύχημα δεν ξέρουμε ακόμη τι συνέβη, αλλά όσο καλά στρωμένη και να είναι η γραμμή, εάν υπάρχουν όρια 40 και 50 χλμ/ωρα τι να το κάνεις; Θα βρεθεί ο "μάγκας" μηχανοδηγός που θα υπερβεί το όριο, εάν δεν υπάρχει σύστημα ελέγχου να τον σταματήσει.
Το ενδεχόμενο δολιοφθοράς δεν θα το σχολιάσω πριν μάθουμε τι έγινε.