This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 32 Vote(s) - 2.78 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
IKARUS 260.22

harlek Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 16
Joined: 13-11-2010
#10
RE: Αναμνήσεις Ikarus 260
(22-11-2010, 02:18 AM)Kostas Steyr Hellas Wrote: στα ικαρους υπαρχει κ κουμπι (ενα λευκο) για το κλαπετο, στο ταμπλο μαζι με τα κουμπια για τις πορτες..
..βρικα στο ιντερνετ τη μελετη ενος ελληνα επηστιμονα απτο 1995 για τα ικαρουσ τησ αθηνας.. http://www.mie.uth.gr/labs/ltte/grk/qual...effect.pdf

Ενδιαφέρον link φίλε μου, ευχαριστούμε. Το λευκό κουμπί δεν το θυμάμαι γαμωτο... θα ψάξω μήπως βρω καμιά σχετίκη φωτο στο Internet. Θυμάμαι όμως το ταμπλό αρκετά καλά. Μου είχε κάνει εντύπωση πώς "αγκάλιαζε" τον οδηγό, τι εργονομία! Tongue

Ο θόρυβος του Ικαρου γενικότερα ήταν τρομερός, είτε ήσουν μέσα είτε απ' έξω. Όταν μάλιστα ήταν άδειος, το εσωτερικό του γινόταν ηχείο και τα πράγματα ήταν ακόμα χειρότερα. Για να μιλήσεις με τον δίπλα, έπρεπε να ουρλιάζεις. Θυμάμαι να ανεβαίνει την Κύπρου στου Παπάγου ("408"), σχεδόν άδειο, και το μόνο που κάλυπτε το θόρυβο του μοτέρ ήταν το "χάρχαλο" από τα παράθυρα, που στις λακκούβες βροντούσανε λες και θα διαλυθούν. Στον όλο χαμό συντελούσαν συχνά τα ταλαντευόμενα ακυρωτικά μηχανήματα και βέβαια ο σιδερένιος πίνακας πίσω με το νούμερο που χτύπαγε και συντονιζόταν (και ήταν και σε ύπουλη θέση - έτσι και καθόσουν όρθιος πίσω στο κέντρο, μπορούσες να χτυπήσεις άσχημα).

Που είχε την όπισθεν ο Ίκαρος; Πίσω αριστερά; Είχε νομίζω ένα "μεταλλικό" αυτοκολλητάκι δίπλα στο λεβιε και το έδειχνε...
Μια που αναφέρω το σασμάν, θυμάμαι ότι η διάταξη των σχέσεων ήταν πολύ "πυκνή" ειδικά η 5η-6η. Τις άλλαζε ο οδηγός και οι στροφές πέφταν ελάχιστα - νόμιζες ότι ξανάβαλε πέμπτη! Όσο για την πρώτη, θεόκοντη- αυτή ήταν για να ξεκινάς με φουλ φορτίο ανάβαση σε... τοίχο.

Αχ, αυτά ήταν λεωφορεία, ποιες Βεργίνες, Σόμπες και Γκαζιέρες...
(This post was last modified: 24-11-2010, 02:29 AM by harlek.)
24-11-2010, 02:29 AM
Find Reply



Messages In This Thread
RE: IKARUS 260.22 - by Nikolas A. - 07-12-2015, 08:02 PM
RE: IKARUS 260.22 - by ΧΡΗΣΤΟΣ - 18-12-2015, 02:53 PM
RE: IKARUS 260.22 - by wesker - 18-12-2015, 11:01 PM
Αναμνήσεις Ikarus 260 - by harlek - 20-11-2010, 11:07 PM
RE: Αναμνήσεις Ikarus 260 - by harlek - 21-11-2010, 11:26 PM
RE: Αναμνήσεις Ikarus 260 - by harlek - 21-11-2010, 11:32 PM
RE: Αναμνήσεις Ikarus 260 - by harlek - 24-11-2010, 02:29 AM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024