(22-11-2010, 02:18 AM)Kostas Steyr Hellas Wrote: στα ικαρους υπαρχει κ κουμπι (ενα λευκο) για το κλαπετο, στο ταμπλο μαζι με τα κουμπια για τις πορτες..
..βρικα στο ιντερνετ τη μελετη ενος ελληνα επηστιμονα απτο 1995 για τα ικαρουσ τησ αθηνας.. http://www.mie.uth.gr/labs/ltte/grk/qual...effect.pdf
Ενδιαφέρον link φίλε μου, ευχαριστούμε. Το λευκό κουμπί δεν το θυμάμαι γαμωτο... θα ψάξω μήπως βρω καμιά σχετίκη φωτο στο Internet. Θυμάμαι όμως το ταμπλό αρκετά καλά. Μου είχε κάνει εντύπωση πώς "αγκάλιαζε" τον οδηγό, τι εργονομία!
Ο θόρυβος του Ικαρου γενικότερα ήταν τρομερός, είτε ήσουν μέσα είτε απ' έξω. Όταν μάλιστα ήταν άδειος, το εσωτερικό του γινόταν ηχείο και τα πράγματα ήταν ακόμα χειρότερα. Για να μιλήσεις με τον δίπλα, έπρεπε να ουρλιάζεις. Θυμάμαι να ανεβαίνει την Κύπρου στου Παπάγου ("408"), σχεδόν άδειο, και το μόνο που κάλυπτε το θόρυβο του μοτέρ ήταν το "χάρχαλο" από τα παράθυρα, που στις λακκούβες βροντούσανε λες και θα διαλυθούν. Στον όλο χαμό συντελούσαν συχνά τα ταλαντευόμενα ακυρωτικά μηχανήματα και βέβαια ο σιδερένιος πίνακας πίσω με το νούμερο που χτύπαγε και συντονιζόταν (και ήταν και σε ύπουλη θέση - έτσι και καθόσουν όρθιος πίσω στο κέντρο, μπορούσες να χτυπήσεις άσχημα).
Που είχε την όπισθεν ο Ίκαρος; Πίσω αριστερά; Είχε νομίζω ένα "μεταλλικό" αυτοκολλητάκι δίπλα στο λεβιε και το έδειχνε...
Μια που αναφέρω το σασμάν, θυμάμαι ότι η διάταξη των σχέσεων ήταν πολύ "πυκνή" ειδικά η 5η-6η. Τις άλλαζε ο οδηγός και οι στροφές πέφταν ελάχιστα - νόμιζες ότι ξανάβαλε πέμπτη! Όσο για την πρώτη, θεόκοντη- αυτή ήταν για να ξεκινάς με φουλ φορτίο ανάβαση σε... τοίχο.
Αχ, αυτά ήταν λεωφορεία, ποιες Βεργίνες, Σόμπες και Γκαζιέρες...