This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 32 Vote(s) - 2.78 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
IKARUS 260.22

harlek Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 16
Joined: 13-11-2010
#7
Αναμνήσεις Ikarus 260
Υπήρχαν ikarus με αυθεντικό (μαμίσιο) αυτόματο σασμάν; Γιατί εγώ έχω μπει μεν σε αυτόματο, αλλά ήταν περισσότερο από προφανές ότι επρόκειτο για κάποια "μαϊμουδιά".
Ήταν η εποχή των Σ.ΕΠ. (1993; ) όπου δεν νοούνταν λεωφορείο που να μην έχει το διακριτικό του. Δυο νιλεκένια τάσια εμπρός. Ένα ηχοσυστηματάκι να παίζει "ΣΚΑΙ 100,4" και Κακαουνάκη. Μια ανθοδέσμη στο κέντρο του παρμπρίζ. Αυτοκόλλητο "Ο Θεός σώζει" πλάι στο ρολόι. Κάτι βρε αδελφέ! Θυμάμαι μάλιστα στις αρχές των Σ.ΕΠ. τον ζήλο πολλών οδηγών να κάνουν και έλεγχο εισιτηρίων! Κάποιοι άλλοι, πάλι, ήταν υπερβολικά ευγενικοί. Σε υποδέχονταν 7 το πρωί με το χαμόγελο και με την καλημέρα στο στόμα!
Τέλος πάντων, η κορυφαία "μετατροπή" που είχα δει επί Σ.ΕΠ. ήταν το αυτόματο κιβώτιο σε Ikarus. Ήταν προφανές ότι επρόκειτο για μετατροπή: Η τρύπα απ' την οποία άλλοτε ξεπρόβαλε ο τεράστιος λεβιές ήταν καλυμμένη. Στο ταμπλό, κάπου εκεί που ήταν τα κουμπιά για τις πόρτες, το "ξύλο" είχε (στραβο)κοπεί και είχαν προστεθεί δύο (και μόνον) κουμπιά. Το "D" και αριστερά του ένα... ανάποδο "D"! Υποθέτω αυτό ήταν η όπισθεν, αλλά δε θα είχαν κουμπί με το γράμμα "R"...
Το λεωφορείο πρέπει να ανήκε είτε στη γραμμή 406 είτε στην 417, δηλαδή ανέβαινε την Ασκληπιού. Για την απόδοση του αυτόματου σασμάν θα πω μόνο ότι το (γεμάτο) λεωφορείο οριακά κινιόταν, σε κάποιες περιπτώσεις ήταν φανερό ότι δεν μπορούσε να ανεβάσει πάνω από 10-15χαω στον ανήφορο της Ασκληπιού. Τελικά όταν βγήκαμε Αλεξάνδρας κάπως "άνοιξε", και πάλι όμως ζήτημα να περάσαμε τα 35-40χαω.
(This post was last modified: 20-11-2010, 11:09 PM by harlek.)
20-11-2010, 11:07 PM
Find Reply



Messages In This Thread
RE: IKARUS 260.22 - by Nikolas A. - 07-12-2015, 08:02 PM
RE: IKARUS 260.22 - by ΧΡΗΣΤΟΣ - 18-12-2015, 02:53 PM
RE: IKARUS 260.22 - by wesker - 18-12-2015, 11:01 PM
Αναμνήσεις Ikarus 260 - by harlek - 20-11-2010, 11:07 PM
RE: Αναμνήσεις Ikarus 260 - by harlek - 21-11-2010, 11:26 PM
RE: Αναμνήσεις Ikarus 260 - by harlek - 21-11-2010, 11:32 PM
RE: Αναμνήσεις Ikarus 260 - by harlek - 24-11-2010, 02:29 AM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 2 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024