This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 14 Vote(s) - 3.21 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VOLVO B10MA SARACAKIS "ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΣ"

B10M-SB756 Offline
VOLVO
*



Posts: 49
Joined: 17-11-2009
#13
RE: VOLVO B10MA SARACAKIS "ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΣ"
(20-11-2010, 01:39 AM)harlek Wrote: ......Τον ήχο τους τον έχω ακόμα στα αυτιά μου! Όπως και την υστέρηση του αυτόματου κιβωτίου όταν περνούσε από πρώτη σε δευτέρα (οι άλλες αλλαγές γινόντουσαν πιο ομαλά). Ανέβαζε στροφές η πρώτη, και μετά το κενό. Αν ο οδηγός ήταν μάγκας και άφηνε λίγο το γκάζι, η δευτέρα έμπαινε μετά από λίγο, γλυκά. Αν δεν ήταν και δεν άφηνε το γκάζι, το μοτέρ ανέβαζε στροφές χωρίς φορτίο και λίγο μετά έμπαινε η δευτέρα με ένα τίναγμα.......
Μπροστά απ' το τιμόνι, ορατό από τη θέση "κλειδί" που προσπαθούσα να πιάνω, το στροφόμετρο και, αν θυμάμαι καλά ένα τεράστιου μεγέθους κόκκινο φως (χειρόφρενο; ). Κάπου δεξιά ο μοχλός του σασμάν με ταμπελάκι ZF και επιλογές R N D 1 2 3 4 (είχε και Park?). Πιο κάτω ένα πράσινο ορθογώνιο κουμπί με μια λάμπα. Δεξιά κουμπιά-φωτάκια για τις πόρτες κι από πάνω πέντε κουμπιά δύο θέσεων με κάτι βελάκια που ποτέ δεν κατάλαβα που χρησίμευαν. Όλα αυτά πάνω σ' ενα ταμπλό που χοροπηδούσε στις λακκούβες σε ρυθμούς άσχετους από εκείνους της "καρέκλας" του ατάραχου οδηγού...

Το σασμαν οντως τιναζε απο πρωτη σε δευτερα και αφηνε μεγαλο περιθωριο αλλαγων για να μην κουραζετε και ανεβαζει θερμοκρασιες ο κινητηρας στα ποτιλιαρισματα, στο σταματα-ξεκινα. Ειναι ωστοσο απο αρκετους μηχανικους αποδεκτο η αντοχη του στην αποτομη ροπη που αναλαμβανε να ''κατευναζει''. Η εταιρια κατασκευης δεν ηταν η ΖF που αναφερεις αλλα η αμερικανικη Allison (ισως καποιοι γνωριζουν οτι προμηθευει τον κολοσσο Caterpillar). Ειναι ο μοναδικος κατασκευαστης σασμαν, αν δεν κανω λαθος, που συνεχιζει και βγαζει λεβιεδακι για τις αλλαγες των ταχυτητων και οχι κουμπια. Το ταμπλο χορευε γιατι ολη κατασκευη ηταν ''δεμενη'' πανω στο τιμονι. Ο λογος ηταν οτι το τιμονι ''εσπαγε'' σε τρεις η τεσσερις θεσεις για λογους εργονομιας (οπως ειναι π.χ τα irisbus του 2004). Αργοτερα επειδη τα περισσοτερα εσπασαν απτους καλους μας δρομους λογω κραδασμων, τα κολλησαν με λαμες πανω στο ξυλινο ταμπλο και τα εκαναν σταθερα.
Diesel for ever Big Grin
20-11-2010, 08:13 PM
Find Reply



Messages In This Thread
RE: VOLVO B10MA SARACAKIS "ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΣ" - by B10M-SB756 - 20-11-2010, 08:13 PM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 7 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024