(26-10-2010, 10:29 PM)GeorgeK Wrote: Παρατηρώ τα τρόλει 7 & 8 και ακόμα και τις ώρες αιχμής κυκλοφορούν με το ζόρι μισογεμάτα. Για να μετακινηθεί κάποιος από τη Βασιλίσσης Σοφίας προς Πανεπιστημίου (ή αντίθετα από Ακαδημίας προς Βασιλίσσης Σοφίας) υπάρχει πληθώρα μέσων (και λεωφορεία, και τρόλει, και μετρό). Το ίδιο και από το τέρμα της Αλεξάνδρας και τον σταθμό του μετρό των Αμπελοκήπων. Η μόνη περιοχή που μοιάζει να εξυπηρετούν είναι ο άξονας της Αλεξάνδρας όπου πράγματι η συγκοινωνία με το κέντρο ίσως δεν είναι η ιδανική. Μιλάμε όμως ουσιαστικά για 6-7 στάσεις - που δεν δικαιολογούν 2 γραμμές τρόλλει. Μια εναλλακτική λύση θα ήταν ίσως η επέκταση των τρόλλει 18-19 μέχρι το κέντρο, αν και όταν ελευθερωθεί χώρος στο Πανεπιστήμιο για τέρμα. Τι γνώμη έχετε?
Πολύ καλή ιδέα σου αυτή με το 18/19, αλλά που θα κάνουν τέρμα;;
Η λύση που είχα προτείνει για το - σωστό - θέμα που θίγεις ήταν η εξής:
Ενοποίηση της γραμμής 7/8, με ονομασία "7 ΠΛ. ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ - ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ - ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ" και με διαδρομή :
Τρίγωνο Αμπελοκήπων - Μεσογείων - Φειδιππίδου - Αλεξάνδρας - Πατησίων - Ακαδημίας - Ιπποκράτους - Πανεπιστημίου - Πατησίων - Αλεξάνδρας.
Θέλει μόνο κάποια μέτρα μπουγαδόσυρμα απ' το τρίγωνο διαγώνια μέχρι τη Μεσογείων.
Έτσι θα εξυπηρετείται η σύνδεση Αλεξάνδρας- Πεδίο Άρεως - Κάνιγγος, που θέλει ενίσχυση, και θα κοπεί το άχρηστο τμήμα της Βασ. Σοφίας.