Thread Rating:
- 23 Vote(s) - 2.65 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
CHAVDAR B13-20 ATLAS BALKANCAR
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: CHAVDAR B13-20 ATLAS BALKANCAR
Πραγματικά τα μεγάλα παράθυρα τα έκαναν να ξεχωρίζουν.
Γραμμές που κυκλοφορούσαν ήταν σχεδόν οτιδήποτε υπάγεται σήμερα στο Α/Σ Άνω Λιοσίων. Επίσης είχαν το 230 που τότε ήταν Θησείο - Γουδί, αλλά και το 405 Σταθμός Λαρίσσης - Υπουργείο Εθνικής Άμυνας (πρόγονο του σημερινού Β5). Επίσης είχαν και το 541 στο Μαρούσι, και πολλές φορές, καθώς τότε ήταν κοινό το τέρμα με το 514 (πρόγονο του Α8) στον σταθμό Αμαρουσίου (εκεί που τώρα είναι η πιάτσα των ταξί), ο κόσμος αρκετές φορές μπερδευόταν...
Ένα από αυτά συνέχισε να κυκλοφορεί για μερικά χρόνια στην Πάτρα. Νομίζω ότι είναι ο μόνος τύπος από τα ΕΑΣίτικα που δεν υπάρχει πλέον κανένα (ούτε μουσειακό ούτε αποσυρμένο). Σε πολλές μάντρες στην Λεωφόρο ΝΑΤΟ υπήρχαν για αρκετό καιρό καννιβαλισμένα κάποια.
|
|
27-09-2010, 02:41 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: CHAVDAR B13-20 ATLAS BALKANCAR - by panos81 - 27-09-2010, 02:41 PM
|
Users browsing this thread: 2 Guest(s)
|