Τα... πάνω κάτω έρχονται από την 1η Οκτωβρίου στα δρομολόγια των λεωφορείων του ΟΑΣΘ. Τα νέα είναι άσχημα για τους... ξενύχτηδες, αλλά καλά για τους υπόλοιπους επιβάτες του Οργανισμού.
Έτσι, μπαίνει... μαχαίρι στα δρομολόγια μετά τα μεσάνυχτα, με εξαίρεση τη μεταμεσονύκτια γραμμή 78Ν, που εκτελεί το δρομολόγιο ΚΤΕΛ – Αεροδρόμιο. Ωστόσο, ο αριθμός των δρομολογίων δε μειώνεται. Έτσι, τις ώρες αιχμής τα δρομολόγια θα είναι πυκνότερα και ενδεχομένως θα μειωθεί το φαινόμενο των ασφυκτικά γεμάτων λεωφορείων.
Όπως αναφέρει ο ΟΑΣΘ στην ανακοίνωσή του, «με τα νέα προγράμματα, βελτιώνονται οι παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πολίτες, με τη βελτίωση της συχνότητας εξυπηρέτησης στις περιόδους υψηλής ζήτησης, που επιτυγχάνεται με την αύξηση του αριθμού των πραγματοποιούμενων δρομολογίων στις ώρες αιχμής. Ταυτόχρονα με τα νέα προγράμματα εξασφαλίζεται μεγαλύτερη αξιοπιστία στις παρεχόμενες υπηρεσίες, αφού με την αξιοποίηση των στοιχείων της τηλεματικής έγινε αναπροσαρμογή των προγραμματισμένων χρόνων αναχώρησης από αφετηρία ή τέρμα, με βάση τον χρόνο ολοκλήρωσης κάθε δρομολογίου».
Πληροφορίες για τα πλήρη προγράμματα δρομολογίων όλων των γραμμών θα υπάρχουν στο δικτυακό τόπο του Ο.Α.Σ.Θ. www. oasth.gr από τις 27.9.2010, και από το πληροφοριακό κέντρο του Ο.Α.Σ.Θ. στο 185 (λειτουργεί όλες τις ημέρες από 06.00 έως 22.00).
Τέλος από 1.10.2010 γίνεται αναμόρφωση της διαδρομής και των δρομολογίων της γραμμής Νο 4, που πλέον, με δρομολόγια ανά μισή ώρα, θα συνδέει την Καλαμαριά και τις περιοχές της Ανατολικής Θεσσαλονίκης που θα διέρχεται, μεταξύ τους και με βασικές αφετηρίες των ανατολικών περιοχών (Βούλγαρη, Χαριλάου, Κοιμητήρια, ΚΤΕΛ Χαλκιδικής) παράλληλα η γραμμή θα διέρχεται από στάσεις πολλών άλλων λεωφορειακών γραμμών (2,3,8,33,39,78).
Στον πίνακα που μπορείτε να δείτε πατώντας
εδώ, καταγράφονται για κάθε λεωφορειακή γραμμή το πρώτο (από αφετηρία ή τέρμα) και το τελευταίο (επίσης από αφετηρία ή τέρμα) δρομολόγιο κάθε λεωφορειακής γραμμής.