(10-09-2010, 01:09 PM)abc Wrote: Η 420 και η 407 το μόνο κοινό που είχαν ήταν η ονομασία τους. Δεν πρόκειται για παραλλαγές αλλά για δύο γραμμές που έτυχαν να ξεκινούν από τον ίδιο δήμο (αλλά σε άλλη περιοχή) και να τερματίζουν στον ίδιο δήμο. Το αποτέλεσμα ήταν το σύστημα ονομασίας του ΟΑΣ να τα ονομάσει Α' και Β'.
Πολύ ενδιαφέρουσα ιστορική αναζήτηση! Από την περιγραφή του 407 φαίνεται πόσο λείπει μια τέτοια γραμμή σήμερα!
Υποτίθεται ότι "αντικαταστάθηκε" με το σύστημα κορμών και τα 450-550. Όσο δούλευε ο παλιός τερματικός στο Δέλτα Φαλήρου ήταν όλα καλά. Είχες αναχώρηση 450/550 ανά 5-10΄εναλλάξ. Σήμερα έχουμε ένα 550 που για να το βρείς από Πειραιά πρέπει να φτάσεις ... Τροκαντερό, και το οποίο αναχωρεί κάθε 15΄- 20΄, και ένα "10" το οποίο κάνει μεγάλη περιπορεία μέχρι να βγεί στη Συγγρού, ξεκινάει και αυτό από άλλο (πιο σχετικό όμως) σημείο και έχει τις δικές του συχνότητες . . .
Με λίγα λόγια, τρώς δύο φορές μεγάλες αναμονές για να πάς από τον Πειραιά στη Συγγρού, χώρια που η μετεπιβίβαση είναι από κουραστική εως επικίνδυνη!
(10-09-2010, 01:01 PM)aliance Wrote: 222 ΑΘΗΝΑ-ΖΩΓΡΑΦΟΥ Α
223 ΑΘΗΝΑ-ΖΩΓΡΑΦΟΥ Β
235 ΑΘΗΝΑ-ΖΩΓΡΑΦΟΥ Γ
239 ΑΘΗΝΑ-ΖΩΓΡΑΦΟΥ Δ
Μιας και είμαι "Αθηναίος" από το 1995 και εντεύθεν, μήπως ξέρει κανείς να μου περιγράψει την πορεία των 223 και 239; Μηπως ήταν οι παραλλαγές των 235 και 222 αντίστοιχα και πήγαιναν μέσω Ευφρονίου/Ούλοφ Πάλμε ή μου τα έχουν πει λάθος;;