Thread Rating:
- 31 Vote(s) - 2.9 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Νέες Γραμμές Λεωφορειακής Εξυπηρέτησης / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
|
meganium
Εγγεγραμμένος
![*](images/star.png)
![](./uploads/avatars/avatar_78.jpg?dateline=1331052516)
Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
|
RE: Νεες Γραμμες Λεωφορειακης Εξυπηρετησης / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
(07-07-2010, 10:57 AM)ELBO O405GN Wrote: Όσο κάποιοι (βλέπε ΟΑΣΑ, ΥΜΕ, κλπ) αφήνουν δημάρχους, κοινοτάρχες και λοιπούς αυτοδιοικητικούς να χαράσουν συγκοινωνιακή πολιτική, αυτά θα γίνονται.
Το 340 είχε 3(!) δρομολόγια ανά κατεύθυνση Δευτέρα-Παρασκευή. Η μέση κίνηση του κυμαινόταν σε 10-15 επιβάτες. Είχε ίσως κάποια χρηστική αξία προ ΜΕΤΡΟ στα Μεσόγεια. Το κενό του μπορεί να καλυφτεί με συχνότερα δρομολόγια στο 120, μετεπιβίβαση στο Κορωπί για χρήση ΜΕΤΡΟ ή ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ μέχρι Παλλήνη και μετεπιβίβαση στην Παλλήνη στο 314 πρός Νομαρχία.
Η ιστορία με το 324 κρατάει πάνω από 10 χρόνια! Όντας για χρόνια η μοναδική γραμμή που έμπαινε στην Κάντζα (μέχρι την ίδρυση του 307), από αφετηρίας ΕΡΤ οι συχνότητες δρομολογίων...θύμιζαν ΚΤΕΛ! Από μιάμιση ως 3 ώρες! Θεωρώ ότι θα ήταν καλύτερα τα δρομολόγια του 324 να ενσωματω θούν στο 307. Επίσης το 315 πρέπει να ξαναεπανέλθει στο Πικέρμι.
Συμφωνω μαζι σου. Αλλα πως συνδεεται η Καντζα (δημος Παλληνης) με την Παλληνη? Εκτος και αν επεκταθει το 315 στο σταθμο Καντζας και γινεται ανταποκριση των δυο γραμμων εκει. Επισης, επειδη θα κοπει το κομματι Αγιου Νικολαου Καντζας αν ενωθει το 324 με το 307 θα μπορουσε να επεκταθει το 306 μεσω Αγιου Νικολαου στον σταθμο Καντζας.
|
|
07-07-2010, 11:22 AM |
|
Messages In This Thread |
RE: - by abc - 19-11-2009, 02:59 PM
RE: - by abc - 29-04-2010, 07:19 PM
RE: Νεες Γραμμες Λεωφορειακης Εξυπηρετησης / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων - by meganium - 07-07-2010, 11:22 AM
|
Users browsing this thread: 10 Guest(s)
|