Thread Rating:
- 31 Vote(s) - 2.9 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Νέες Γραμμές Λεωφορειακής Εξυπηρέτησης / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
|
Citaro
Honorary member
Posts: 202
Joined: 13-11-2009
|
RE: Νεες Γραμμες Λεωφορειακης Εξυπηρετησης / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
(20-06-2010, 12:47 AM)dora Wrote: Και φυσικα ο Πλατανος δεν επαρκει για σταθμευση κι αλλου αρθρωτου. Για φανταστειτε να υπαρχει το Χ92 - 550 και να ερθει και 7 και καποιος απ ολους να θελει να παει τουαλετα. Τα βλεπω να την κοπανανε κενα και να τα αραζουν στο Ζηρεινιο (οτι γινεται και σημερα δηλαδη )
1) Ο Πλάτανος θα χώραγε κι άλλα λεωφορεία αν απαγορεύανε τη διέλευση των ΙΧ μέσα από το χώρο αναστροφής. Επειδή όμως δεν υπάρχει πουθενά αλλού νόμιμη αναστροφή, και ο γύρος του τετραγώνου μέσω στ. ΗΣΑΠ είναι μεγάλος, δεν πιστεύω ότι κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει εύκολα.
2) Και έτσι όπως είναι, χωρίς το Χ92 πλέον, χωράει 3 νταλίκες. Το 550 δεν κάνει διάλειμμα πάνω στην Κηφισιά και γενικώς σπανίως κάθεται λόγω καθυστέρησης. Το πρόβλημα είναι το Α7 που ούτε στην Κάνιγγος χωράει, ούτε στην Κηφισιά για διάλειμμα. Ειδικά το ΣΚ που έχει Χ14, φέξε μου και γλύστρησα . . . Το λογικό θα ήταν να κάνουν αυτοδρομολόγηση και αλλαγή οδηγών στα διαλείμματα (όπως κάνει ο ΗΛΠΑΠ στα 12, 15)
|
|
20-06-2010, 10:38 AM |
|
Messages In This Thread |
RE: - by abc - 19-11-2009, 02:59 PM
RE: - by abc - 29-04-2010, 07:19 PM
|
Users browsing this thread: 4 Guest(s)
|