Thread Rating:
- 31 Vote(s) - 2.9 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Νέες Γραμμές Λεωφορειακής Εξυπηρέτησης / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
|
Citaro
Honorary member
Posts: 202
Joined: 13-11-2009
|
RE: Νεες Γραμμες Λεωφορειακης Εξυπηρετησης / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
(17-06-2010, 07:40 PM)antonis Wrote: ΄
Απλά τις ώρες αιχμής, όταν τα λεωφορεία χάνονται στην κίνηση και μαζί τους τα δρομολόγια, υπάρχουν λιγότερες πιθανότητες να καθυστερήσει το δρομολόγιο λόγω της μικρότερης διαδρομής. Και αυτό μόνον εάν διατηρηθεί ο ίδιος αριθμός οχημάτων, όπως πριν, διαφορετικά θα υπάρξει απλά οικονομία 1-2 οχημάτων και των αντίστοιχων οδηγών τους.
Αφού την κάνουν που την κάνουν την κίνηση, γιατί δεν καταργούν και το Β7, να γίνει μια ενιαία γραμμή - κορμός της προκοπής Α7 ΚΑΝΙΓΓΟΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ, όπως την είχαμε τόσα χρόνια; Τί τη θέλουν την προέκταση του Β7;
Ο κλάδος του Β7 από Ερυθραία μέχρι ΝΕΟΑΛ ούτε για αυτοτελές τοπικό δεν κάνει καλά-καλά.
Τοπικό Στ. Κηφισιάς - ΝΕΟΑΛ ένα το μισάωρο και πολύ του είναι.
|
|
17-06-2010, 08:13 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: - by abc - 19-11-2009, 02:59 PM
RE: - by abc - 29-04-2010, 07:19 PM
RE: Νεες Γραμμες Λεωφορειακης Εξυπηρετησης / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων - by Citaro - 17-06-2010, 08:13 PM
|
Users browsing this thread: 25 Guest(s)
|