(18-07-2018, 02:22 PM)Nikolas A. Wrote: Tα αεροπλάνα αυτά θα εγκαινίαζαν μια νέα εποχή στον κλάδο, διότι οι νέοι κινητήρες τους θα έκαιγαν λιγότερα καύσιμα. Παρότι επιτεύχθηκε αυτός ο στόχος, οι αεροπορικές εταιρείες έπρεπε να υπομείνουν την ελαττωματική λειτουργία των κινητήρων, που οδήγησε σε καθυστερήσεις δρομολογίων ή και στην ακύρωση πτήσεων.
Ο λόγος για το A320neo της Airbus, το ανταγωνιστικό σε αυτήν την κατηγορία της Boeing 737 Max αλλά και το 787 Dreamliner της Boeing. Οι συνολικές παραγγελίες των αεροσκαφών αυτών ανέρχονται σε 1,37 τρισ. δολάρια, επισημαίνεται από το ειδησεογραφικό πρακτορείο Bloomberg. Οι κατασκευαστές των κινητήρων τους, Rolls Royce, Pratt & Whitney και CFM International, έχουν επωμισθεί πρόσθετες δαπάνες δισ. δολαρίων, ενώ οι Airbus και Boeing δεν μπορούν να αξιοποιήσουν νέα αεροσκάφη, χάνοντας έσοδα όταν η παραγωγή τους αναμενόταν να φθάσει σε νέα ρεκόρ.
...
Και να ένα παράδειγμα..
"Η ιαπωνική αεροπορική εταιρεία ΑΝΑ ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει στην ακύρωση 330 εσωτερικών πτήσεων που θα εκτελεστούν από τις 23 έως τις 31 Ιουλίου, καθώς θα πραγματοποιηθούν επιθεωρήσεις στους κινητήρες Rolls-Royce, των αεροσκαφών Boeing 787 που έχει στον στόλο της.
Από την ακύρωση των πτήσεων θα επηρεαστούν 58.000 επιβάτες, οι οποίοι έχουν προγραμματίσει να πετάξουν μεταξύ 13 αεροδρομίων στην Ιαπωνία.
Από τις αρχές Ιουλίου, η εταιρεία έχει προχωρήσει στην ακύρωση 619 πτήσεων, με αφορμή την επιθεώρηση των κινητήρων, η οποία πραγματοποιείται έπειτα από οδηγία του Υπουργείου Μεταφορών.
Η επιθεώρηση στους κινητήρες εστιάζεται στον εντοπισμό ενός σφάλματος σχεδιασμού, το οποίο μπορεί να προκαλέσει ρωγμές στα πτερύγια των στροβίλων, με συνέπεια την καταστροφή τους."