This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Metaforespress.gr] Aεροδρόμια Χανίων - Θεσσαλονίκης

Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#1
[Metaforespress.gr] Aεροδρόμια Χανίων - Θεσσαλονίκης
O τουρισμός απογειώνεται, αλλά τα έργα πάνε πίσω στα αεροδρόμια Χανίων - Θεσσαλονίκης

Όλα τα έργα είναι… πίσω. Οδικοί άξονες, σιδηροδρομικά και λιμενικά έργα. Ωστόσο, εκτός χρονοδιαγράμματος είναι και οι εργασίες στα αεροδρόμια Χανίων και Θεσσαλονίκης.

Που οφείλονται οι καθυστερήσεις; Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε στη Βουλή, ο αν. υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, «η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, εδώ και χρόνια, έπρεπε να είχε αποδώσει 70 εκατομμύρια σε αυτά τα έργα.

Ωστόσο, η ΥΠΑ το… ξέχασε. Ούτε ένα ευρώ δεν είχε δώσει η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Και βέβαια, για να ξεβαλτώσουν αυτά τα έργα και για να μην μεταφερθούν στο νέο ΕΣΠΑ, η ΥΠΑ υποχρεώθηκε να δώσει κάποια χρήματα, μέσα σε αυτή τη συγκυρία».

Για παράδειγμα, η επέκταση του αεροδρομίου Μακεδονία, με προϋπολογισμό 246 εκατομμύρια, υπογράφηκε στις 31/11/2005. Έπρεπε να ολοκληρωθεί στις 31/12/2015, δηλαδή στο τέλος του τρέχοντος ΕΣΠΑ, αλλά κάτι τέτοιο φαίνεται ακατόρθωτο. Στο πιο αισιόδοξο σενάριο το έργο πηγαίνει για το 2016.

Ειδικότερα, το εν εξελίξει έργο «Επέκταση διαδρόμου 10/28 και παράλληλου τροχοδρόμου», προϋπολογισμού 246 εκατ. ευρώ, περιλαμβάνει την επέκταση του διαδρόμου προσαπογειώσεων 10-28 κατά 1 χλμ. και ίσου μήκους επέκταση του παράλληλου τροχοδρόμου, πλάτους 23 μέτρων. Ανάδοχος είναι η κοινοπραξία Αθηνά ΑΤΕ - Ακτωρ ΑTΕ, η οποία κέρδισε τον διαγωνισμό, με προσφορά 166 εκατ. ευρώ.

Στόχος του έργου είναι ο διάδρομος να διαθέτει τελικά μήκος 3,4 χλμ., ούτως ώστε να μπορεί να εξυπηρετεί μεγάλα αεροσκάφη από οποιονδήποτε προορισμό, συμπεριλαμβανομένων των υπερατλαντικών πτήσεων. Μάλιστα, το μεγαλύτερο μέρος των επεκτάσεων βρίσκεται μέσα στη θάλασσα.

Επίσης, σε εξέλιξη βρίσκεται σε εξέλιξη η αναβάθμιση του υπάρχοντος χερσαίου τμήματος του διαδρόμου 10-28, προϋπολογισμού 38,7 εκατ. ευρώ.

«Το έργο αυτό κρίθηκε αναγκαίο, διότι μετά την επέκταση του διαδρόμου κατά 1 χλμ. θα πρέπει όλο το μήκος του διαδρόμου 10-28 να έχει την ίδια αντοχή οδοστρώματος, αλλιώς ο διάδρομος θα εξακολουθεί να εξυπηρετεί πτήσεις αεροσκαφών με περιορισμένο φορτίο επιβατών και καυσίμων και περιορισμένη εμβέλεια πτήσης», αναφέρει η ΥΠΑ.

Το αεροδρόμιο Χανιών επιδοτείται για να… ιδιωτικοποιηθεί

Αντίστοιχα, τα έργα αναβάθμισης στο αεροδρόμιο Χανίων, με προϋπολογισμό 110 εκατομμυρίων, που υπογράφτηκαν στις 16/6/2013, θα πρέπει να ολοκληρωθούν στις 17/12/2015.

Ωστόσο, έχουν ολοκληρωθεί μόλις σε ποσοστό 35% και… τελειώνει το ΕΣΠΑ, με ορατό τον κίνδυνο μεταφοράς κονδυλίων από το ΠΔΕ.

Μάλιστα, σύμφωνα με τον τοπικό Τύπο, η παύση και οι καθυστερήσεις στις εργασίες είχαν να κάνουν με τις οφειλές του δημοσίου στους εργολάβους.
03-06-2015, 12:30 PM
Find Reply



Messages In This Thread
[Metaforespress.gr] Aεροδρόμια Χανίων - Θεσσαλονίκης - by Nikolas A. - 03-06-2015, 12:30 PM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024