(16-04-2015, 10:10 AM)panos81 Wrote: Για την εταιρεία αυτή κυκλοφορούν μέχρι και ανέκδοτα, εμπνευσμένα από το γεγονός ότι ο ιδρυτής της είναι παπάς και την ονομασία που έδωσε στο Β767 ("Ταξιάρχης"). Ανάμεσα σε αυτά είναι το ότι όταν ολοκληρώνεται η επιβίβαση θα γίνεται προσευχή, το video ασφαλείας θα τελειώνει με την φράση "με την βοήθεια του Θεού θα τα καταφέρουμε", το in-flight entertainment θα προβάλλει θεία λειτουργία, αντί για περιοδικό θα υπάρχει στην θήκη του καθίσματος η Αγία Γραφή, τα γεύματα κάθε Τετάρτη και Παρασκευή, και όλη την Σαρακοστή θα είναι νηστίσιμα, την δε Μεγάλη Παρασκευή δεν θα σερβίρεται τίποτα παρά μόνο ξύδι μόλις δύσει ο Ήλιος, και στο check-in, εκεί που ρωτάνε αν έχεις επικίνδυνα αντικείμενα στις αποσκευές, θα σε εξομολογούν κιόλας.
Πέρα από την πλάκα, η αλήθεια είναι ότι το εγχείρημα είναι πολύ παράτολμο. Μια τόσο μικρή εταιρεία, με έδρα μια χώρα που μαστίζεται από οικονομικά προβλήματα και πλέον η πτώχευση είναι θέμα εβδομάδων αν όχι ημερών, κάτι που θα σημάνει και την απαγόρευση εισαγωγής καυσίμων και κλείσιμο των συνόρων για τους Έλληνες, επιχειρεί να εισέλθει στην αγορά των υπερατλαντικών πτήσεων για να συναγωνιστεί κολοσσούς όπως η Delta και η American Airlines/US Airways που έρχονται μεν Αθήνα, αλλά λόγω της κρίσης και της χαμηλής επιβατικής κίνησης έχουν περιορίσει τα δρομολόγιά τους σε εποχιακά, η Continental (νυν United) διέκοψε εντελώς τις πτήσεις προς Αθήνα, και η Air Canada επίσης πλέον δραστηριοποιείται μόνο σε εποχιακή βάση και όχι απευθείας αλλά μέσω της χαμηλού κόστους θυγατρικής της Air Canada Rouge. Αυτά για τις απευθείας πτήσεις, γιατί αν υπάρχει ενδιάμεσος σταθμός τότε στο παιχνίδι μπαίνουν και άλλοι κολοσσοί (British Airways, Air France/KLM, Lufthansa, Swiss, Alitalia κ.ά.). Πώς μπορεί τώρα να τα βάλει ο Δαυίδ με τους Γολιάθ;
Η Aegean που υπάρχει πάνω από 15 χρόνια και πλέον έχει εκτοπίσει την πάλαι ποτέ Ολυμπιακή ως εθνικός αερομεταφορέας, δεν τόλμησε να μπει η ίδια στην αγορά του Ατλαντικού, παρά μόνο μέσω της Star Alliance με συμμαχίες με την Lufthansa και την Swiss κατά κύριο λόγο από Ευρώπη και την United από την Αμερική. Η Ryanair, που είναι ένας ακόμα κολοσσός με βάσεις σε όλη την Ευρώπη, το σκέφτεται σοβαρά αλλά... το σκέφτεται. Πώς τώρα η rookie SkyGreece επειχειρεί αυτό το βήμα; Η Hellenic Imperial πριν λίγα χρόνια, που είναι αντίστοιχου βεληνεκούς εταιρεία, προσπάθησε αλλά απέτυχε παταγωδώς και οι απευθείας προγραμματισμένες πτήσεις της προς Νέα Υόρκη διακόπηκαν μετά από λίγους μήνες.
Γι' αυτό δεν μπορούμε να είμαστε αισιόδοξοι για την SkyGreece. Φοβάμαι ότι πολύ γρήγορα θα μας πει αντίο. Ή μάλλον... "δι' ευχών".
Καλά τα αστεία (που όλοι λέμε
) αλλά το θέμα είναι ότι το επιχείρησε. Τα υπόλοιπα μένει να τα δούμε στην πορεία σε λίγες μέρες.
Εύλογες οι απορίες φυσικά αλλά κατά την άποψη μου όποιος τολμά, αν δε κερδίσει, κερδίζει εμπειρίες.
Η Aegean ετοιμάζεται κι αυτή σιγά σιγά να μπει στο κόλπο της Αμερικής, προτιμώντας πρώτα να εδραιωθεί εντός Ευρώπης, κάτω από τη μαμά LH, η οποία την περιορίζει κιόλας.
Σε σύγκριση με τα 747-200, το 767 που έχει διαλέξει έιναι πολύ πιο συμβατικό και οικονομικό. Τώρα για το 343 που αναφέρει δε γνωρίζω κάτι.