Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε η εταιρία μέσω του τριμηνιαίου περιοδικού της, θετικές επιδόσεις στην εξυπηρέτηση πελατών καταγράφει η Ryanair στα στατιστικά στοιχεία επιβατών για τον περασμένο Δεκέμβριο. Πιο συγκεκριμένα, το 85% του συνόλου των πτήσεών της – οι οποίες υπερβαίνουν τις 36.000 – φθάνουν στην ώρα τους, αρκετές εξ αυτών ahead of schedule, όπως μεταδίδουν και από τα μικρόφωνα κάθε φορά που το αεροσκάφος φτάνει στον προορισμό του On-time.
Σύμφωνα με δηλώσεις του υπεύθυνου του τμήματος επικοινωνίας της εταιρίας Robin Kiely: «Η Ryanair μετέφερε πάνω από 6 εκατ. επιβάτες τον Δεκέμβριο με το 85% των 36.000 πτήσεων μας να φτάνουν στην ώρα τους, καθώς συνεχίζουμε να βελτιώνουμε την εμπειρία των επιβατών μας. Όλοι οι επιβάτες της Ryanair μπορούν πλέον να μεταφέρουν δεύτερη μικρή χειραποσκευή στο αεροσκάφος, να κάνουν κρατήσεις γρηγορότερα, να καταχωρούν τα στοιχεία τους στην ανανεωμένη εύχρηστη ιστοσελίδα και μέσω της νέας εφαρμογής, να ταξιδεύουν με ηλεκτρονικές κάρτες επιβίβασης, να απολαμβάνουν “ήσυχες πτήσεις”, και αριθμημένες θέσεις και να χρησιμοποιούν τις προσωπικές ηλεκτρονικές συσκευές καθόλη την διάρκεια της πτήσης, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τις χαμηλότερες τιμές σε όλες τις αγορές μας».
Τέλος να αναφέρουμε ότι η Ryanair και η Boeing ήρθαν σε συμφωνία για την αγορά μέχρι 200 αεροσκαφών Boeing “gamechanger” 737 MAX, κάτι που θα διπλασιάσει σε μέγεθος το στόλο της εταιρείας ώστε να προσφέρει περισσότερες πτήσεις σε περισσότερους προορισμούς στις ίδιες χαμηλές τιμές. Τα αεροσκάφη θα είναι 197 θέσεων (8 περισσότερων από τα τωρινά 737-800) και θα εξοπλίζονται με μηχανές CFM LEAP-1B με μειωμένη κατά 18% κατανάλωση. Στο εσωτερικό θα υπάρχει περισσότερος χώρος για τα πόδια των επιβατών και νέος σχεδιασμός εσωτερικού, σύμφωνα με το Boeing Sky Interiors.
Τα οφέλη από τα μειωμένα λειτουργικά κόστη θα μεταβιβαστούν στο επιβατικό κοινό ως ακόμα πιο φθηνά εισητήρια.
Για το mesametaforas.gr
Νίκος Αναστασόπουλος