Thread Rating:
- 0 Vote(s) - 0 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: Ryanair
Ο τομέας Α είναι ουσιαστικά τα stand (όχι απαραίτητα θύρες) στο νότιο μισό του αεροδρομίου, δηλαδή το νότιο μισό του κύριου κτιρίου, το δορυφορικό κτίριο και η νότια πίστα. Ο τομέας Β στο βόρειο, δηλ. το βόρειο μισό του κύριου κτιρίου, οι βόρειες απομακρυσμένες θέσεις και η πίστα ελικοφόρων.
Ισχύει ότι στο κύριο κτίριο, οι θύρες με γράμμα Α εξυπηρετούν πτήσεις εκτός Schengen και οι θύρες με γράμμα Β εξυπηρετούν πτήσεις εντός Schengen (συνεπώς και πτήσεις εσωτερικού). Στο δορυφορικό κτίριο - που σπάνια χρησιμοποιείται πια - όλες οι θύρες έχουν γράμμα Α (Α30-Α39).
Αν τώρα ένα αεροπλάνο εκτέλεσε μια πτήση προερχόμενο από χώρα εντός Schengen και η επόμενη πτήση του είναι προς προορισμό εκτός Schengen (ή το αντίστροφο), θα προτιμηθεί, για λόγους ευελιξίας, μια απομακρυσμένη θέση χωρίς φυσσούνα. Αυτό συμβαίνει και σε πτήσεις της Ryanair, αλλά και των Ελληνικών εταιρειών, για να αποφεύγεται η ανάγκη ρυμούλκησης του αεροπλάνου από ένα stand σε άλλο ανάμεσα στις πτήσεις, που είναι χρονοβόρα διαδικασία, ειδικά για την Ryanair που έχει turnarounds των 25 λεπτών (ή έστω προσπαθεί...).
Το αεροπλάνο που είχε σταθμεύσει στην Β13 θα είχε έρθει ή από Μιλάνο ή από κάποια πόλη εσωτερικού, και θα αναχωρούσε πάλι για προορισμό εσωτερικού (αν θυμάμαι καλά, για Χανιά).
|
|
14-04-2014, 04:15 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: Ryanair - by panos81 - 14-04-2014, 04:15 PM
|
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
|