This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Zougla.gr] Αεροπορικό θρίλερ με 777-200 της Malaysia

Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#12
[In.gr] Τι μάθαμε, τι μένει ακόμη μυστήριο για το 777
Περθ, Αυστραλία
Μετά από δύο βασανιστικές εβδομάδες για τους συγγενείς των 239 επιβαίνοντων στο άφαντο Boeing της Malaysia Airlines, οι χειρότεροι φόβοι τους επιβεβαιώθηκαν: Οι αρχές ανακοίνωσαν ότι πέραν πάσης αμφιβολίας οι επιβαίνοντες είναι νεκροί και το αεροσκάφος έπεσε στη θάλασσα.

Ορισμένα στοιχεία έχουν επιβεβαιωθεί, το μυστήριο όμως παραμένει και ο αγώνας για τη διαλεύκανσή του γίνεται μάχη με τον χρόνο.

Επιβεβαιωμένο θεωρείται ότι το αεροσκάφος συνετρίβη στον Ινδικό Ωκεανό. Έτσι, κάθε άλλο σενάριο που είχε ακουστεί -απαγωγή του αεροσκάφους και προσγείωσή του σε απομακρυσμένο σημείο, ή πρόσκρουση σε ξηρά- θεωρείται ότι διαψεύδεται.

Γνωστή θεωρείται πλέον και η τελευταία θέση του. H βρετανική Inmarsat, στην οποία και βασίστηκε η μαλαισιανή κυβέρνηση για αυτό το δεδομένο, κατάφερε με χρήση στοιχείων από δορυφόρους να τοποθετήσει το τελευταίο σημείο που ήταν «εντοπίσιμο» το Boeing σε σημείο νοτιότερα του κέντρου του Ινδικού Ωκεανού, δυτικά του Περθ της Αυστραλίας.

Ωστόσο, δεν είναι ακόμη γνωστό το ακριβές σημείο της συντριβής του, ένα από τα καίρια σημεία για την εξιχνίαση της υπόθεσης.

Η πιο βάσιμη εκτίμηση με το πέρασμα των ημερών, ότι δεν υπάρχουν επιζώντες, ενισχύεται σε βαθμό βεβαιότητας. «Με βαθιά λύπη, ανακοινώνω πως η πτήση του αεροσκάφους έληξε στον Ινδικο» είπε ο πρωθυπουργός της Μαλαισίας Νατζίμπ Ραζάκ, λέγοντας πως οι συγγενείς ενημερώθηκαν για την τραγική κατάληξη.

Το αεροσκάφος απογειώθηκε στις 00:41 τοπική ώρα για το διεθνές αεροδρόμιο του Πεκίνου. Είκοσι λεπτά μετά την απογείωση, το Boeing 777 επιβεβαιώνει φωνητικά ότι βρίσκεται στο υψόμετρο των 35.000 ποδών. Είκοσι έξι λεπτά μετά την απογείωση, μεταδίδεται το τελευταίο αυτοματοποιημένο σήμα (ACARS) από το αεροσκάφος. Στα 38 λεπτά, ο έλεγχος εναέριας κυκλοφορίας (ATC) της Κουάλα Λουμπούρ μεταβιβάζει την πτήση στη δικαιοδοσία της Πόλης του Χο Τσι Μινχ στο Βιετνάμ. Ο πιλότος απαντά: «Εντάξει. Καληνύχτα».

Δύο λεπτά αργότερα το σύστημα που μεταδίδει αυτόματα τη θέση και το ύψος του αεροσκάφους (transponder) κλείνει. Η τελευταία γνωστή θέση της πτήσης 370 είναι ανοικτά των ακτών της Μαλαισίας με κατεύθυνση βόρεια βορειοανατολική. Λίγα λεπτά αργότερα είναι η τελευταία φορά που εμφανίζεται στα μαλαισιανά ραντάρ.

Δεδομένα από τα στρατιωτικά ραντάρ δείχνουν ότι 54 λεπτά μετά το κλείσιμο του transponder το αεροσκάφος είχε πραγματοποιήσει στροφή και πετούσε δυτικά νοτιοδυτικά, προς τη Μαλαισία. Πιο πρόσφατα στοιχεία δείχνουν ότι μετά τη στροφή αυτή το Boeing έχασε απότομα ύψος έως τα 12.000 πόδια (περίπου 4.000 μέτρα).

Άγνωστος παραμένει ο λόγος για τον οποίο ο χειριστής του αεροσκάφους άλλαξε την πορεία όπως και τι επακολούθησε, με τελική κατάληξη την συντριβή στον ωκεανό. Χωρίς στοιχεία, θεωρούνται ανοικτά όλα τα ενδεχόμενα -από τρομοκρατική επίθεση και μηχανική βλάβη μέχρι ψυχολογικά προβλήματα κάποιου από τους πιλότους ή κάποιου από τους επιβάτες.

Όλα δείχνουν όμως ότι κάποιο δραματικό γεγονός συνέβη στο αεροσκάφος μετά το τελευταίο «καληνύχτα» του πιλότου. Η απότομη στροφή ίσως να συνδέεται με μία προσπάθεια να κατευθυνθεί προς κάποιο αεροδρόμιο όπου μπορούσε να προσγειωθεί το Boeing 777. Εντούτοις, μετά και τις τελευταίες εξελίξεις, το αεροσκάφος φαίνεται πως συνέχισε να πετά βουβό και ενδεχομένως ακυβέρνητο περαιτέρω νότια, στον Ινδικό ωκεανό, ώσπου να καταλήξει στο νερό, νοτιοδυτικά του Περθ της Αυστραλίας.

Προς το παρόν δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμη τι ήταν τα αντικείμενα που εμφανίζονταν στους δορυφόρους στο νότιο Ινδικό Ωκεανό και θα μπορούσαν να ήταν συντρίμμια του αεροσκάφους. Η ανακοίνωση του μαλαισιανού πρωθυπουργού δεν αναφέρεται στα στοιχεία που είχαν δοθεί από Γαλλία και Κίνα και είχαν συγκεντρωθεί από δορυφορικές φωτογραφίες.

Η έρευνα συνεχίζεται και ο βασικός της στόχος μένει ο ίδιος, ο εντοπισμός δηλαδή των μαύρων κουτιών. Οι δύο καταγραφείς των στοιχείων της πτήσης συνεχίζουν να εκπέμπουν για τουλάχιστον 30 ημέρες μετά την απογείωση (έτσι τουλάχιστον ορίζουν οι προδιαγραφές), και ενδεχομένως και για περισσότερο στην περίπτωση που οι μπαταρίες τους είχαν περισσότερη ενέργεια την ώρα της απογείωσης.

Σε συνδυασμό με την τελευταία γνωστή θέση του αεροσκάφους και τα αντικείμενα που επιπλέουν, εάν επιβεβαιωθεί ότι προέρχονται από το Boeing, θα χρειαστεί ανάλυση του καιρού και των θαλάσσιων ρευμάτων για να περιοριστεί κάπως η -ούτως ή άλλως, αχανής- έκταση στην οποία θα μπορούσαν να έχουν καταλήξει τα μαύρα κουτιά.

Ποιοι ήταν οι επιβάτες της πτήσης MH370

Καθώς η ανακοίνωση για τη συντριβή του αεροσκάφους της Malaysia Airlines έρχεται να δώσει οριστικό τέλος ακόμα και στις ελάχιστες ελπίδες των συγγενών των επιβατών και του πληρώματος της Malaysia Airlines, προσωπικές ιστορίες αρχίζουν να έρχονται στο φως.

Ποιοι ήταν οι επιβάτες της πτήσης ΜΗ370 που εδώ και εβδομάδες έχει κάνει ολόκληρο τον πλανήτη να κρατά την αναπνοή του;

Πιλότος ο 53χρονος Ζαχαρί Αχμάντ Σαχ, ο οποίος εργαζόταν στη Malaysia Airlines από το 1981. Είχε πραγματοποιήσει περισσότερες από 18.000 ώρες πτήσης μέχρι την 8η Μαρτίου και οι συνάδελφοί του τον χαρακτηρίζουν «εξαιρετικό πιλότο». Μετά την εξαφάνιση του αεροσκάφους βρέθηκε στο επίκεντρο των ερευνών, καθώς η πορεία του αεροσκάφους και το κλείσιμο των συστημάτων επικοινωνίας έδειχναν δολιοφθορά που θα μπορούσε να κάνει μόνο ένας άνθρωπος με γνώση αεροσκαφών.

Συγκυβερνήτης της πτήσης είναι ο Φαρίκ Αμπντούλ Χαμίντ, ένας 27χρονος Μαλαισιανός, ο οποίος φέρεται να ετοιμαζόταν να παντρευτεί. Μετά την εξαφάνιση της πτήσης, βρέθηκε και αυτός στο επίκεντρο των ερευνών.

Το πλήρωμα αποτελούσαν δέκα άτομα, όλα μαλαισιανής καταγωγής.

Ο μεγαλύτερος σε ηλικία επιβάτης ήταν 79 ετών, ενώ ο μικρότερος σε ηλικία ήταν 2 ετών.

Στο αεροσκάφος επέβαιναν 19 κινέζοι καλλιτέχνες (άλλες πηγές μιλούν για περισσότερους) που είχαν μεταβεί στην Μαλαισία για μία έκθεση που χρηματοδοτείτο από το κράτος. Ανάμεσά τους ήταν και ο ζωγράφος και ποιητής Ουάνγκ Λινσί, που οι φίλοι του δηλώνουν ότι είχε «πάθος για τη ζωή».

Ανάμεσα στους καλλιτέχνες ήταν και ο μεγαλύτερος σε ηλικία επιβάτης, ο 79χρονος Λου Μπαοτάνγκ, καλλιγράφος, του οποίου το έργο ήταν αναγνωρισμένο σε Κίνα, Βρετανία και ΗΠΑ.

Επίσης, στο αεροσκάφος επέβαιναν 20 εργαζόμενοι της εταιρείας ηλεκτρονικών συστημάτων, Freescale Semiconductor.

Δύο από τους επιβάτες ταξίδευαν με κλεμμένα διαβατήρια: πρόκειται για δύο Ιρανούς που φαίνεται πως αναζητούσαν μια καλύτερη ζωή στην Ευρώπη, χρησιμοποιώντας τα διαβατήρια των Λουίτζι Μαράλντι (Ιταλία) και Κρίστιαν Κότζελ (Αυστρία). Σύμφωνα με την Interpol, ο 18χρονος Πουρία Νουρ Μοχάμαντ Μερντάντ ήλπιζε να βρει τη μητέρα του στη Γερμανία, επιλέγοντας μία κυκλική πορεία από το Ιράν στην Κουάλα Λουμπούρ και στη συνέχεια στο Πεκίνο, το Άμστερνταμ και τη Φρανκφούρτη.

Τρεις Γάλλοι μαθητές γαλλικού Λυκείου στο Πεκίνο βρίσκονταν επίσης στην πτήση.

Ένα ζευγάρι από την Ινδία και ο γιος τους που επισκέπτονταν τον άλλο γιο τους στο Πεκίνο, ο οποίος κάνει το μετα-διδακτορικό του στην αστροφυσική.

Ο Νεοζηλανδός Πολ Γουίκς που κατευθυνόταν στη Μογγολία για μια επιχείρηση εξόρυξης. Άφησε πίσω του τη σύζυγό του, Ντανίκα, η οποία είχε δηλώσει πρόσφατα: «Κάθε ημέρα μοιάζει με αιωνιότητα».

Έξι Αυστραλοί επέβαιναν στο αεροσκάφος: Πρόκειται για τα ζευγάρια Μπομπ και Κάθριν Λότον, με τους φίλους τους Ρόντνι και Μέρι Μπάροους, οι οποίοι βρίσκονταν στην περιοχή για διακοπές, ενώ οι κινεζικής καταγωγής Λι Γιουάν και Γκου Ναϊτζούν επέστρεφαν μόνιμα στο Πεκίνο από το Σίδνεϊ, μετά την οικονομική κατάρρευση της επιχείρησής τους.

Η 33χρονη Νόρλι Ακμάρ Χαμίντ και ο 24χρονος σύζυγός της Ρατσαχάν Ζαμάνι από τη Μαλαισία, συναντήθηκαν στο σουπερμάρκετ όπου εργάζονταν. Παντρεύτηκαν το 2012 και τον Μάρτιο αποφάσισαν να πραγματοποιήσουν το ταξίδι του μέλιτος, μετά από αποβολή που υπέστη η Νόρλι.

Ένας από τους τρεις Αμερικανούς στο αεροσκάφος ήταν ο 50χρονος Φίλιπ Γουντ, ο οποίος αποφάσισε να ταξιδέψει στο Πεκίνο πριν ξεκινήσει τη νέα του ζωή στην Κουάλα Λουμπούρ. Ο Γουντ λάτρευε τα ταξίδια.

Εννέα από τους επιβάτες ήταν φίλοι, συνταξιούχοι, που επέστρεφαν σπίτι τους μετά από ένα ταξίδι στο Νεπάλ.

Ανάμεσα στους επιβάτες ήταν και ένας ειδικός στις πολεμικές τέχνες, ο οποίος είχε εργαστεί ως σταντμαν για τον Τζετ Λι. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 35χρονος Γιου Κουν, ο οποίος είχε εργαστεί σε πολλές ταινίες, βρισκόταν στην Κουάλα Λουμπούρ για τα γυρίσματα μίας ακόμα παραγωγής.
Στο αεροσκάφος βρισκόταν και ο Γιουτσέν Λι, ο οποίος πρόσφατα ολοκλήρωσε το διδακτορικό του στη μηχανική στο Πανεπιστήμιο του Κέιμπριτζ. Η σύζυγός του δεν βρισκόταν μαζί του στο αεροσκάφος.

Την προέλευση «ορφανού» σήματος του μοιραίου Boeing μελετούν οι Αρχές

Κουάλα Λουμπούρ, Μαλαισία
Νέα στοιχεία έφερε στο φως της δημοσιότητας η καθιερωμένη ενημέρωση του υπουργού Μεταφορών της Μαλαισίας για το Boeing, το οποίο και επισήμως θεωρείται ότι έπεσε στον Ινδικό Ωκεανό.

Ο υπουργός, Χισαμουντίν Χουσεΐν αποκάλυψε ότι «υπάρχουν ενδείξεις για μια μερική επικοινωνία μεταξύ του αεροσκάφους και ενός επίγειου σταθμού στις 00:19».

Επί του παρόντος δεν κατανοούμε τη μετάδοση του σήματος, το οποίο εξετάζεται ακόμη, τόνισε.

Ο ίδιος ανακοίνωσε ότι σταμάτησαν εντελώς οι έρευνες στον λεγόμενο «βόρειο διάδρομο», που περιλάμβανε μεγάλο μέρος της ηπειρωτικής Κίνας.

Στον νότιο αεροδιάδρομο, οι κακές καιρικές συνθήκες είχαν σαν αποτέλεσμα να ανασταλούν οι επιχειρήσεις.

Η δυνατή βροχή, οι θυελλώδεις άνεμοι και η ομίχλη κατέστησαν αδύνατη τη διεξαγωγή των ερευνών, αναφέρει το γερμανικό πρακτορείο Ειδήσεων επικαλούμενο σχετική ανακοίνωση της αυστραλιανής Αρχής για την Ασφάλεια στη Θάλασσα, η οποία συντονίζει τις έρευνες στο νότιο Ινδικό Ωκεανό.

Οι επιχειρήσεις αναζήτησης από αέρος και θαλάσσης θα ξεκινήσουν εκ νέου την Τετάρτη.

Ο κινέζος πρόεδρος Σι Τζινπίνγκ ανακοίνωσε ότι θα στείλει ειδικό απεσταλμένο στην Κουάλα Λουμπούρ για διαβουλεύσεις με την μαλαισιανή κυβέρνηση σχετικά με το αγνοούμενο αεροσκάφος.

Σε μια ξεχωριστή ανακοίνωση, ο πρωθυπουργός Λι Κετσιάνγκ ανέφερε ότι η χώρα θα ζητήσει από την Μαλαισία να της δώσει πιο λεπτομέρειες και ακριβείς πληροφορίες για το Boeing 777.

Ο Λι σημείωσε ότι το πιο σημαντικό αυτή τη στιγμή είναι να συνεχιστούν οι έρευνες, ενώ εξέφρασε τα συλλυπητήριά του στα μέλη των οικογενειών των 239 επιβαινόντων.

Εξάλλου το κινεζικό υπουργείο Εξωτερικών ανακοίνωσε ότι ελπίζει η Βρετανία να του παράσχει τα δορυφορικά δεδομένα σχετικά με την πτήση MH370, τα οποία έχει συγκεντρώσει η βρετανική εταιρεία Inmarsat.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
25-03-2014, 03:21 PM
Find Reply



Messages In This Thread
[In.gr] Τι μάθαμε, τι μένει ακόμη μυστήριο για το 777 - by Nikolas A. - 25-03-2014, 03:21 PM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 2 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024