(15-01-2014, 09:57 AM)panos81 Wrote: Το θέμα είναι ότι δεν θα έχουμε 1.200 περισσότερους εργαζόμενους στην Αθήνα, καθώς εάν "πιάσει" η Ryanair θα αναγκαστεί η Aegean/Olympic Air να προβεί σε περικοπές ήτοι απολύσεις.
Αν η Ryanair όντως προσφέρει 10 πτήσεις την ημέρα Αθήνα-Θεσσαλονίκη τότε μπορεί η Aegean να αναγκαστεί ακόμα και να διακόψει εντελώς αυτό το δρομολόγιο.
Κάτσε να δούμε πρώτα πως θα πάει όταν ξεκινήσει, τι πολιτική θα ακολουθήσει, τι διαφορά τιμής θα υπάρχει με τις legacy εταιρείες εντός Ελλάδος και μετά πιστεύω ότι θα οργανώσει και το πλάνο της η Aegean κατά κύριο λόγο.
Ακόμα και περικοπές να κάνει πιστεύω ότι το τελικό πρόσημο θα είναι θετικό.
Και να αποδειχτεί στη πράξη και το πόσο των απολάβών που θα έχουν οι εργαζόμενοι, γιατί έχω ακούσει τρελά πράγματα (σε σχέση με τις απολαβές αυτών από την Aegean).
Κατά βάση βέβαια πιστεύω ότι απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό, χωρίς να αντικρούω το γεγονός ότι θα κερδίσει αρκετή επιβατική κίνηση.
Ενδιαφέρον έχουν και κάποια στοιχεία για το αφεντικό, τα οποία μπορείτε να διαβάσετε
εδώ.