Thread Rating:
- 0 Vote(s) - 0 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
antonis
Honorary member
![]()
Posts: 52
Joined: 11-10-2009
|
RE: Γραμμή 1 - ΗΣΑΠ- ΣΤΑ.ΣΥ.
(26-11-2013, 03:47 PM)Paul Wrote: Φυσικά !!! Ήταν κατασκευασμένα εξ ολοκλήρου απο αλουμίνιο καταρχήν για αυτό και ήταν ελαφριά. Είχαν θέματα λειτουργικότητας και συμβατότητας με το δίκτυο δημιουργώντας προβλήματα στην σηματοδότηση που είχαν οδηγήσει ακόμα και σε συγκρούσεις με τον προπορευόμενο συρμό ουκ ολίγες φορές. Μεγάλο θέμα οι 3 πόρτες ανα βαγόνι. Εμφάνισαν πολλά προβλήματα με τα χειριστήρια και τα ηλεκτρονικά τους και την γενικότερη ποιότητα κατασκευής τους.
Οι αναρτήσεις τους ήταν πολύ σφιχτές με αποτέλεσμα να δημιουργούν σε επιβάτες και οδηγούς μια ανασφάλεια σε μεγάλες ταχύτητες με την κατάσταση της γραμμής τότε!!! Κάποιος μου είχε μεταφέρει ότι τα LEW επιλέχθηκαν απο τον οργανισμό ενώ δεν συμβάδιζαν απόλυτα με τις προδιαγραφές της προκύρηξης (πολιτικά παρασκήνια πιθανόν). Μετά την παραλαβή των 10ης δούλευαν κυρίως εφεδρικά και τελικά αποσύρθηκαν στα 16 τους χρόνια.
Αυτά θυμάμαι αν έχετε κάτι να προσθέσετε ευπρόσδεκτο 
Οι LEW ήταν και οι δικοί μου αγαπημένοι συρμοί. Όσο καιρό κυκλοφορούσαν με 4 βαγόνια είχαν πολύ μικρό μήκος και άρα έπεφτε πολύ στρίμωγμα. 6 βαγόνια απέκτησαν μετά τα μέσα της δεκαετίας του '90 μάλλον μετά το 1994, όταν παραλήφθηκαν οι συρμοί 10ης παραλαβής και υπήρξε περίσσεια συρμών, αφού με την αύξηση των βαγονιών μειώθηκε ο αριθμός των συρμών τους. Πάντως ακόμη και όταν έγιναν 6ρηδες σπάνια ανέβαιναν Κηφισιά, ενώ ως 4ρηδες έκαναν κυρίως δρομολόγια για Πατήσια, όπως ήταν φυσικό λόγω του ενισχυτικού χαρακτήρα τους.
Τις δεκαετίες 80 και 90 τις καθημερινές η σειρά των δρομολογίων ήταν 1.Πειραιάς-Πατήσια, 2. Πειραιάς-Ηράκλειο (ή Ειρήνη), 3. Πειραιάς-Κηφισιά. Μάλιστα, μια εποχή υπήρχαν 2 για Πατήσια, 1 Ειρήνη και 1 Κηφισιά. Στο Ηράκλειο, αν υπήρχε καθυστέρηση, το τραίνο δεν έμπαινε στην βοηθητική, αλλά αφού αποβίβαζε τον κόσμο έφευγε προς τα πίσω και έστριβε στην διακλάδωση που υπήρχε πριν από το σταθμό.
Οι LEW πράγματι είχαν πολύ άβολη ανάρτηση και κουνούσαν πολύ-τέτοιο κούνημα ένοιωσα μόνο στο μετρό της Μόσχας πρόσφατα. Αν και παραλήφθηκαν μετά τους 8ης (εξ ου και 9ης) κυκλοφόρησαν πιο πριν από αυτούς. Δεν ξέρω τον λόγο, ίσως να οφείλεται στην μη έγκαιρη επέκταση του μήκους των αποβαθρών. Ο λόγος που αγοράστηκαν ήταν το τότε χαμηλό κόστος τους σε συνδυασμό με τις στενές πολιτικές σχέσεις του τότε κυβερνώντος κόμματος με το τέως ανατολικογερμανικό καθεστώς που οδήγησαν και στην αγορά των Intercity, αλλά και υλικού για τον ΟΤΕ και ΔΕΗ και ΟΣΕ. Επίσης δεν είναι άσχετο και το γεγονός ότι οι Ανατολικογερμανοί ήταν πρόθυμοι να δανείσουν 6 συρμούς LEW II που προορίζονταν για το μετρό του Α.Βερολίνου και τεχνικά είναι σχεδόν όμοιοι (με εξαίρεση το πλάτος και το αριθμό θυρών ανά βαγόνι) για να αντιμετωπιστούν οι επείγουσες ανάγκες που είχαν δημιουργηθεί στις αρχές τις δεκαετίας του 80 με την αύξηση της επιβατικής κίνησης λόγω της μεταφοράς του πληθυσμού από το Κέντρο στα Βόρεια Προάστια.
|
|
| 27-11-2013, 09:40 PM |
|
| Messages In This Thread |
RE: Γραμμή 1 - ΗΣΑΠ- ΣΤΑ.ΣΥ. - by antonis - 27-11-2013, 09:40 PM
|
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
|