(16-11-2013, 10:59 PM)mercedes elbo Wrote: Παράλληλα αποσυμφωρίζουν δρόμους (βλ. Βουλιαγμένης μετά την παράδοση των 4 νέων σταθμών) και γίνεται οικονομία λόγω τοπικοποιήσης γραμμών ή μείωση της επιβατικής κίνησης άλλων που συνεπάγεται σε μειωμένες ανάγκες σε οχήματα και προσωπικό.
Μη τα βλέπεις μόνο από τη σκοπιά της οικονομίας στην Ο.ΣΥ.
Για να καλυφθούν οι επεκτάσεις πρέπει να βγουν παραπάνω συρμοί. Άρα παραπάνω ανάγκες σε συρμούς και σε οδηγούς. Στην ΣΤΑ.ΣΥ.
(16-11-2013, 10:59 PM)mercedes elbo Wrote: Δεν νομίζω να υπάρχει τέτοια ανάγκη. Η Πανεπιστημιούπολη όπως και η Πολυτεχνιούπολη δεν έχουν καθόλου κίνηση σε πολλές περιόδους π.χ. βράδια, ΣΚ, απεργίες και για ένα διάστημα το καλοκαίρι όποτε δεν συμφέρει να δαπανήσουμε τόσα χρήματα για μια γραμμή που θα χρησιμοποείται για όχι μεγάλο χρονικό διάστημα μέσα σ' ένα χρόνο. Το καλύτερο θα ήταν η δρομολόγηση 18μετρων και στο 250 και ίσως μια ενίσχυση δρομολογίων τις ώρες με αυξημένη κίνηση.
Δε γίνεται να δίνεις δις και να φιάχνεις μια γραμμή που να περνάει δίπλα από το πρώτο Πανεπιστήμιο της χώρας και να μη το ακουμπάει καν...
Επίσης για τη σημερινή κατάσταση, η ενίσχυση των δρομολογίων στις ώρες αιχμής είναι επιβεβλημένη.