(16-11-2013, 03:39 PM)Paul Wrote: Στο παραπάνω βρίσκεται και η ένσταση μου οσον αφορά την αναπτυξη του Αθηναικού Μετρό. Επειδή κάναμε καποιες καλες γραμμές λόγω των Ολυμπιακών έχουμε καβαλήσει το καλάμι κυριολεκτικά και πρέπει όλοι οι σταθμοί να είναι γυαλιστεροί και υπέροχοι, οι αποβάθρες να χωράνε απο 6 βαγόνια και άνω ασχέτως της κινησης των περιοχών που θα εξυπηρετήσουν, και όλες οι γραμμες να γίνονται όλο και πιο μακριές κάνοντας ζικ ζακ στην πόλη αντι να χρησιμοποιηθούν τροφοδοτικές γραμμές χαμηλότερου κοστους κατασκευης και με λιγο λιγότερη μεταφορική ικανότητα που όμως λύνεται με την συχνότητα...
Διαφωνώ. Άμα οι σταθμοί δεν ήταν γυαλιστεροί κλπ. τότε δεν θα βλέπαμε μείωση των Ι.Χ. στους άξονες που διατρέχει. Επίσης, το ότι υπάρχουν επεκτάσεις είναι σωστό και προσθέτουν επιβατική κίνηση. Παράλληλα αποσυμφωρίζουν δρόμους (βλ. Βουλιαγμένης μετά την παράδοση των 4 νέων σταθμών) και γίνεται οικονομία λόγω τοπικοποιήσης γραμμών ή μείωση της επιβατικής κίνησης άλλων που συνεπάγεται σε μειωμένες ανάγκες σε οχήματα και προσωπικό.
(16-11-2013, 04:59 PM)nikos1991 Wrote: Νομίζω πως για την αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση όλων των σχολών Πολυτεχνείου και Πανεπιστημίου μπορούμε να φτιάξουμε μια γραμμή τραμ με μικρότερο κόστος στη διαδρομή από το Νέο Σταθμό Καισαριανής (πλ. Αγ. Νικολάου μέχρι το σταθμό Κατεχάκη. Στην Καισαριανή θα χαλάσει βέβαια το "παρκάκι" για να δημιουργηθεί χώρος "αφετηρίας" - αναστροφής για το τραμ μήκους 110μ.
Δεν νομίζω να υπάρχει τέτοια ανάγκη. Η Πανεπιστημιούπολη όπως και η Πολυτεχνιούπολη δεν έχουν καθόλου κίνηση σε πολλές περιόδους π.χ. βράδια, ΣΚ, απεργίες και για ένα διάστημα το καλοκαίρι όποτε δεν συμφέρει να δαπανήσουμε τόσα χρήματα για μια γραμμή που θα χρησιμοποείται για όχι μεγάλο χρονικό διάστημα μέσα σ' ένα χρόνο. Το καλύτερο θα ήταν η δρομολόγηση 18μετρων και στο 250 και ίσως μια ενίσχυση δρομολογίων τις ώρες με αυξημένη κίνηση.