(16-11-2013, 03:39 PM)Paul Wrote: Εδω θα μπορουσε να εφαρμοστεί το παράδειγμα του Παρισιού. Για να εξηγηθώ: Το αεροδρόμιο Orly δεν εξυπηρετείται άμεσα απο μετρό. Έχει όμως ένα μικρό τραίνο τροφοδοτικό όπου συνδέει το αεροδρόμιο με την γραμμή B του RER (Μετρό αλλα υψηλών ταχυτήτων).
Με το ίδιο σκεπτικό θα μπορούσε να δημιουργηθεί λοιπόν ένα μικρό τροφοδοτικό τούνελ απο την Πανεπιστημιούπολη προς τον σταθμό μετρό που βολεύει πιο πολυ η χάραξη (Ζωγράφου ή Γουδί ) όπου θα επιχειρεί ένας μικρός συρμός πχ 3δυμο (ακόμα και με μια γραμμή) και με μια λιτή αποβάθρα απλά με μια κυλιόμενη και ενα ασανσερ για ΑΜΕΑ και καποια μηχανήματα έκδοσης εισητηρίων...
Στο παραπάνω βρίσκεται και η ένσταση μου οσον αφορά την αναπτυξη του Αθηναικού Μετρό. Επειδή κάναμε καποιες καλες γραμμές λόγω των Ολυμπιακών έχουμε καβαλήσει το καλάμι κυριολεκτικά και πρέπει όλοι οι σταθμοί να είναι γυαλιστεροί και υπέροχοι, οι αποβάθρες να χωράνε απο 6 βαγόνια και άνω ασχέτως της κινησης των περιοχών που θα εξυπηρετήσουν, και όλες οι γραμμες να γίνονται όλο και πιο μακριές κάνοντας ζικ ζακ στην πόλη αντι να χρησιμοποιηθούν τροφοδοτικές γραμμές χαμηλότερου κοστους κατασκευης και με λιγο λιγότερη μεταφορική ικανότητα που όμως λύνεται με την συχνότητα...
Νομίζω πως για την αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση όλων των σχολών Πολυτεχνείου και Πανεπιστημίου μπορούμε να φτιάξουμε μια γραμμή τραμ με μικρότερο κόστος στη διαδρομή από το Νέο Σταθμό Καισαριανής (πλ. Αγ. Νικολάου μέχρι το σταθμό Κατεχάκη. Στην Καισαριανή θα χαλάσει βέβαια το "παρκάκι" για να δημιουργηθεί χώρος "αφετηρίας" - αναστροφής για το τραμ μήκους 110μ.