(15-11-2013, 07:19 PM)nikolas86 Wrote: Καθ' ένα έχει τα υπέρ και τα κατά του. Το τμήμα Βεΐκου- Ευαγγελισμός εξυπηρετεί 2 από τις πολυπληθέστερες περιοχές της Αθήνας, το Γαλάτσι και τη Κυψέλη, από την άλλη το άλλο τμήμα θα αποσυμφορήσει αρκετά μεγάλους οδικούς άξονες όπως Μιχαλακοπούλου και Κηφισίας.
Εγώ πάλι πιστεύω ότι θα είναι και τυπικά και ουσιαστικά. Με την έννοια ότι ναι μεν μπορεί ναι είναι τοπογραφικά λίγο παραδίπλα, να το πω μπακάλικα, αλλά μέσω υπόγειας διάβασης και κυλιόμενων η απόσταση θα καλύπτεται πολύ γρήγορα. Εδώ στην Ομόνοια και για να πάω από την 1 στη 2 περπατάω 3-4'...
Περί του πρώτου, το Γαλάτσι έχει μία εξαιρετική σύνδεση με το κέντρο, μέσω του
608, που, σε φυσιολογικές συνθήκες, δεν αντιμετωπίζει το πρόβλημα των
550/
10,
Α7/
18/
19 και
Ε14 στην Κηφισίας. Αλλά το ίδιο χρήσιμη και σε αυτές τις περιοχές η ύπαρξη Μετρό.
Όσο αφορά το νέο σταθμό "ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ", από το φάκελο έργο δε μου δόθηκε η εικόνα πως θα είναι κάτι αντίστοιχο του υπάρχοντος. Αντιγράφω επακριβώς:
Quote:(vii) Ο σταθμός "Πανεπιστήμιο" είναι ουσιαστικά ανεξάρτητος από τον υφιστάμενο, χωροθετείται κάτω από την οδό Ακαδημίας.
(ΠΗΓΗ:
http://www.ametro.gr/files/pdf/AM_05.03...._ergou.pdf )
Ενώ για το νέο σταθμό "ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ" γράφει πιο κάτω:
Quote:(ix) Ο σταθμός "Ευαγγελισμός" χωροθετείται πλησίον του υφιστάμενου σταθμού με σύνδεση για τους επιβάτες των γραμμών 3 και 4.
(ΠΗΓΗ: βλ. παραπάνω)
Το συμπέρασμα που βγάζω εγώ είναι ότι ο νέος σταθμός στην Ακαδημίας δε θα έχει σύνδεση με τον υπάρχον, αντίστοιχη με αυτή που υπάρχει στην "Ομόνοια", στο "Μοναστηράκι" ή στην "Αττική" (δε συμπεριλαμβάνω το "Σύνταγμα", γιατί εκεί οι αποβάθρες είναι η μία κάτω από την άλλη, ενώ στις προαναφερθέντες περιπτώσεις χρειάζεται περπάτημα μέσα στο σταθμό για μετεπιβίβαση από/προς τις γραμμές 1 και 2/3). Βέβαια οψόμεθα για το τι θα γίνει, γιατί έχει μέλλον η υπόθεση, αν σκεφτούμε ότι για να επεκταθεί το Μετρό από τον Αγ. Δημήτριο έως το Ελληνικό χρειάστηκαν 6-7 χρόνια!