(15-11-2013, 07:05 PM)marios.ilioupoli Wrote: Λανθασμένη κατ' εμέ η επιλογή του να προηγηθεί το τμήμα ΑΛΣΟΣ ΒΕΪΚΟΥ - ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ και να μείνει πίσω ο άξονας της Κηφισίας. Το ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ - ΜΑΡΟΥΣΙ θα έπρεπε να είχε προηγηθεί των υπολοίπων, γιατί η Κηφισίας αντιμετωπίζει μεγάλο πρόβλημα. Άξονας βαρύνουσας εμπορικής σημασίας, που στηρίζεται μόνο σε λεωφορεία και τρόλεϊ, τα οποία κολλάνε με τις ώρες στην κίνηση που έχει η Κηφισίας.
Καθ' ένα έχει τα υπέρ και τα κατά του. Το τμήμα Βεΐκου- Ευαγγελισμός εξυπηρετεί 2 από τις πολυπληθέστερες περιοχές της Αθήνας, το Γαλάτσι και τη Κυψέλη, από την άλλη το άλλο τμήμα θα αποσυμφορήσει αρκετά μεγάλους οδικούς άξονες όπως Μιχαλακοπούλου και Κηφισίας.
(15-11-2013, 07:05 PM)marios.ilioupoli Wrote: Τυπικά θα ενώνεται με τη γραμμή 2 στο Πανεπιστήμιο, γιατί ουσιαστικά ο σταθμός θα βρίσκεται σε διαφορετική θέση σε σχέση με το σημερινό, και συγκεκριμένα κάτω από την οδό Ακαδημίας, όπως προβλέπονταν στην προκήρυξη του διαγωνισμού των γεωλογικών-γεωτεχνικών μελετών.
Εγώ πάλι πιστεύω ότι θα είναι και τυπικά και ουσιαστικά. Με την έννοια ότι ναι μεν μπορεί ναι είναι τοπογραφικά λίγο παραδίπλα, να το πω μπακάλικα, αλλά μέσω υπόγειας διάβασης και κυλιόμενων η απόσταση θα καλύπτεται πολύ γρήγορα. Εδώ στην Ομόνοια και για να πάω από την 1 στη 2 περπατάω 3-4'...