Thread Rating:
- 14 Vote(s) - 3.43 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
marios.ilioupoli
Εγγεγραμμένος
Posts: 216
Joined: 21-02-2012
|
RE: Μελλοντικές Αναπτύξεις Γραμμών Μετρό Αθήνας
(15-11-2013, 06:31 PM)nikolas86 Wrote: Όλο και πιο κοντά στην έναρξη των εργασιών για τη νέα Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας πλησιάζουμε, καθώς ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων εξετάζει το ενδεχόμενα να χρηματοδοτηθεί το έργο με 1 δις Ευρώ από την Ε.Τ.Επ.
Οι οριστικές αποφάσεις από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) αναμένονται στις αρχές του 2014, οπότε και θα έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο για τις επεκτάσεις που θα υλοποιηθούν τελικά με τον πρόεδρο της ΕΤΕπ Βέρνερ Χόγιερ να είναι ιδιαίτερα ενθουσιασμένος για την πορεία των έργων και υπήρξε ένθερμος για τη χρηματοδότησή τους.
Η αρχικώς σχεδιαζόμενη ανάπτυξη της Γραμμής 4, θα ξεκινά από το Άλσος Βεΐκου, και θα διασχίζει 7 σταθμούς: Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Πανεπιστήμιο, Κολωνάκι, καταλήγοντας στον σημερινό σταθμό του Ευαγγελισμού.
Η πλήρης ανάπτυξη της Γραμμής 4 περιλαμβάνει 29 σταθμούς, συνολικής έκτασης 33 χλμ., όπως φαίνεται και στη παραπάνω φωτογραφία.
Στην αρχική της μορφή, η νέα γραμμή θα ενώνεται με τη Γραμμή 2 στο σταθμό Πανεπιστήμιο και με τη Γραμμή 3 στο σταθμό Ευαγγελισμός.
Αν ολοκληρωθεί σε πλήρη μορφή, οι επεκτάσεις θα αφορούν τα τμήματα απο Ευαγγελισμό για Μαρούσι και Εθνική Οδό, από Άλσος Βεΐκου για Περισσό και από Ευαγγελισμό για Άνω Ηλιούπολη.
Κατά τη γνώμη μου η νέα γραμμή θα καλύψει πολλές περιοχές που σήμερα δεν έχουν πρόσβαση στο δίκτυο του Μετρό και θα ενώσει σε κομβικά σημεία όλες τις γραμμές μεταξύ τους, οπότε να ευχηθώ να εγκριθεί και να ολοκληρωθεί το ταχύτερο δυνατό!
Τυπικά θα ενώνεται με τη γραμμή 2 στο Πανεπιστήμιο, γιατί ουσιαστικά ο σταθμός θα βρίσκεται σε διαφορετική θέση σε σχέση με το σημερινό, και συγκεκριμένα κάτω από την οδό Ακαδημίας, όπως προβλέπονταν στην προκήρυξη του διαγωνισμού των γεωλογικών-γεωτεχνικών μελετών.
Επίσης, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι, δεδομένου πως τα σχέδια για ξεχωριστό αμαξοστάσιο για τη γραμμή 4 απέτυχαν, οι συρμοί που θα δρομολογηθούν θα εξυπηρετούνται από τα αμαξοστάσια Σεπολίων (γραμμή 2) και Ελαιώνα (γραμμή 3), μέσω συνδετήριας σήραγγας με αφετηρία αυτή της νέας γραμμής 4 και κατάληξη την υπάρχουσα συνδετήρια των γραμμών 2 και 3.
Λανθασμένη κατ' εμέ η επιλογή του να προηγηθεί το τμήμα ΑΛΣΟΣ ΒΕΪΚΟΥ - ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ και να μείνει πίσω ο άξονας της Κηφισίας. Το ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ - ΜΑΡΟΥΣΙ θα έπρεπε να είχε προηγηθεί των υπολοίπων, γιατί η Κηφισίας αντιμετωπίζει μεγάλο πρόβλημα. Άξονας βαρύνουσας εμπορικής σημασίας, που στηρίζεται μόνο σε λεωφορεία και τρόλεϊ, τα οποία κολλάνε με τις ώρες στην κίνηση που έχει η Κηφισίας.
|
|
15-11-2013, 07:05 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: - by abc - 26-07-2010, 04:26 PM
RE: Μελλοντικές Αναπτύξεις Γραμμών Μετρό Αθήνας - by marios.ilioupoli - 15-11-2013, 07:05 PM
|
Users browsing this thread: 10 Guest(s)
|