Thread Rating:
- 31 Vote(s) - 2.9 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Νέες Γραμμές Λεωφορειακής Εξυπηρέτησης / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
|
marios.ilioupoli
Εγγεγραμμένος
Posts: 216
Joined: 21-02-2012
|
RE: Νεες Γραμμες Λεωφορειακης Εξυπηρετησης / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
Η Ε14 ιδρύθηκε ως "ρουσφετολογική" γραμμή, όταν μεταφέρθηκε το Υπ. Παιδείας από το Σύνταγμα στο Μαρούσι.
Στους εργαζόμενους τους φάνηκε τρομερή η απόσταση, και έτσι, εκτός από επίδομα, πήραν δώρο και το Ε14 για να καταλήγει στο πουθενά.
Κατά τη γνώμη μου, σε μια επόμενη ευρεία αναδιάρθρωση του δικτύου, το Ε14 πρέπει να κοπεί (οι εργαζόμενοι ΥΠΠΘ και Mall μπορούν να εξυπηρετούνται από το σταθμό Νερατζιώτισσας), και το Χ14 να γίνει κορμός Α14 7ημερης/24ωρης λειτουργίας και να συντονιστεί με το Α7 για εναλλάξ αναχωρήσεις από Πλάτανο και εναλλάξ διελεύσεις από Αμπελόκηπους έως Κηφισιά (κοινό τμήμα).
|
|
28-08-2013, 11:22 AM |
|
Messages In This Thread |
RE: - by abc - 19-11-2009, 02:59 PM
RE: - by abc - 29-04-2010, 07:19 PM
RE: Νεες Γραμμες Λεωφορειακης Εξυπηρετησης / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων - by marios.ilioupoli - 28-08-2013, 11:22 AM
|
Users browsing this thread: 23 Guest(s)
|