This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Zougla.gr] Τραγωδία στην Ισπανία

Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#3
[Τα Νέα] Στο τηλέφωνο μιλούσε ο οδηγός του τρένου
Οι έρευνες δείχνουν ότι ο οδηγός του μοιραίου τρένου στην Ισπανία μιλούσε στο τηλέφωνο και ανέπτυξε ταχύτητα 153 χιλιομέτρων ανά ώρα όταν συνέβη το σιδηροδρομικού δυστυχήματος στο Σαντιάγο ντε Κομποστέλα στις 24 Ιουλίου, προκαλώντας τον θάνατο 79 ανθρώπων, σύμφωνα με τον Associated Press.

Σύμφωνα με το Ανώτατο Δικαστήριο της Γαλικίας, το «μαύρο κουτί» έδειξε ότι ο οδηγός μιλούσε στο τηλέφωνο με στέλεχος της σιδηροδρομικής εταιρείας Renfe και πιθανότατα συμβουλευόταν έγγραφα (ή έναν χάρτη) που κρατούσε στα χέρια του.

Το τρένο ανέπτυξε τη διπλάσια σχεδόν ταχύτητα από την επιτρεπόμενη. Οι ερευνητές αναφέρουν ότι το τρένο είχε ταχύτητα 192 χιλιομέτρων/ώρα αλλά «δευτερόλεπτα» πριν συμβεί το μοιραίο δυστύχημα, ο οδηγός πάτησε το φρένο και μείωσε ταχύτητα.

Ο 52χρονος Φρανσίσκο Χοσέ Γκαρσόν Αμο, είχε αρνηθεί να απαντήσει στις ερωτήσεις των αστυνομικών την Παρασκευή όσο νοσηλευόταν σε νοσοκομείο και η υπόθεση πέρασε στη Δικαιοσύνη. Αφού έλαβε εξιτήριο από το νοσοκομείο το Σάββατο, ο Γκαρσόν οδηγήθηκε στο κρατητήριο και την Κυριακή το απόγευμα οδηγήθηκε για να καταθέσει ενώπιον δικαστή για τα αίτια της χειρότερης σιδηροδρομικής τραγωδίας που έχει σημειωθεί στην Ισπανία από το 1944.

Σε μία κεκλεισμένων των θυρών ακρόαση, η οποία πραγματοποιήθηκε ενώπιον του δικαστή Αλάεζ, ο Γκαρθόν παραδέχτηκε ότι είχε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα, υποστηρίζοντας ότι επρόκειτο για στιγμιαίο λάθος.

Ηδη από την επομένη της καταστροφής, ισπανικά μέσα ενημέρωσης αποκάλυψαν ότι ο ίδιος ο οδηγός είχε εξομολογηθεί σε συνομιλία του μέσω ασυρμάτου με τον σταθμάρχη της πόλης της Γαλικίας ότι το τρένο έτρεχε με ιλιγγιώδη ταχύτητα που έφτανε τα 190 χλμ./ω ενώ το επιτρεπτό όριο στη μοιραία στροφή ήταν τα 80 χλμ./ω.

Ο 52χρονος μηχανοδηγός αφέθηκε προσωρινά ελεύθερος υπό όρους, οι οποίοι συμπεριλαμβάνουν την τακτική παρουσία του στο δικαστήριο, την παράδοση του διαβατηρίου του και την απαγόρευση να οδηγήσει ξανά αμαξοστοιχία.

Καμία από τις εμπλεκόμενες πλευρές – ο κρατικός σιδηροδρομικός φορέας Renfe, η κρατική σιδηροδρομική εταιρεία ADIF καθώς και δύο ασφαλιστικές εταιρείες – δεν ζήτησαν τη φυλάκιση του Γκαρθόν εν αναμονή της δίκης, αφού, όπως υποστήριξαν, δεν θεωρείται ύποπτος φυγής, ή καταστροφής αποδεικτικών στοιχείων, ανακοίνωσε το δικαστήριο.
31-07-2013, 01:08 PM
Find Reply



Messages In This Thread
[Τα Νέα] Στο τηλέφωνο μιλούσε ο οδηγός του τρένου - by Nikolas A. - 31-07-2013, 01:08 PM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 2 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024