This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 7 Vote(s) - 3.57 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Boeing 747

Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#2
RE: Boeing 747
Το νέο 747-800

Το Boeing 747-800 είναι ουσιαστικά η 4η γενιά του δημοφιλούς μοντέλου 747 με επιμηκυσμένη άτρακτο, επανασχεδιασμένα φτερά και γενικά βελτιωμένη απόδοση σε όλους τους τομείς. Το 747-8 είναι η μεγαλύτερη έκδοση του μοντέλου 747, το μεγαλύτερο αεροσκάφος μαζικής παραγωγής και το μακρύτερο επιβατικό αεροσκάφος του κόσμου.

Το 747-8 προσφέρεται σε δύο εκδόσεις: το 747-8Ι (Intercontinental) για επιβατική χρήση και το 747-8F (Freighter) για εμπορευματική χρήση. Η πρώτη πτήση για το 747-8F πραγματοποιήθηκε στις 8 Φεβρουαρίου 2010 με το 747-8I να ακολουθεί στις 20 Μαρτίου 2011. Μέχρι τις 12 Αυγούστου του 2012 είχαν παραγγελθεί 70 747-8F και 36 747-8Ι, με τη πρώτη παράδοση να γίνεται τον Οκτώβρο του 2011 και το 2012 αντίστοιχα.

Σχεδίαση

Η παραγωγή του πρώτου 747-8F ξεκίνησε στο Everett τον Αύγουστο του 2008. Το 747-8 σχεδιάστηκε ώστε να είναι το πρώτο επιμηκυσμένο 747 που θα μπει στη παραγωγή. Το μοντέλο αυτό προορίστηκε να χρησιμοποιήσει την ίδια τεχνολογία μηχανών και cockpit με το 787 που περιλαμβάνει κινητήρες General Electric GEnx turbofan και τεχνολογία fly-by-wire. Με τη νέα σχεδίαση η Boeing ισχυρίστηκε ότι το νέο μοντέλο θα είναι πιο ήσυχο, οικονομικό και φιλικότερο προς το περιβάλλον από τις προηγούμενες εκδόσεις 747.

[Image: 800px-Main_landing_gear_of_747-8F.jpg]
Το σύστημα προσγείωσης είναι ίδιο με του προηγούμενου μοντέλου

Η κατασκεύη του 747-8 επωφελείται από τις τεχνολογικές βελτιώσεις και την εξέλιξη της αεροδυναμικής. Το συνολικό μήκος του ανέρχεται στα 76,25 μέτρα χαρίζοντας του τον τίτλο του μακρύτερου αεροσκάφους, ξεπερνώντας ακόμα και το Airbus A340-600 κατά 0,91 μέτρα. (μέγιστο βάρος απογείωσης: 442 τόνοι)

Τα νέα πτερύγια έχουν μεγαλύτερη επιφάνεια και είναι πιο παχιά με βελτιωμένη αεροδυναμική, με τις δεξαμενές να έχουν χωρητικότητα 243 χιλιάδων λίτρων καυσίμου στην επιβατική και 230 χιλιάδων λίτρων στην εμπορική έκδοση. Το αυξημένο εκπέτασμα απαιτεί αεροδρόμια κατηγορίας F παρά Ε, παρόμοια με αυτά για το Α380. Τα νέα φτερά διαθέτουν μονής σχισμής εξωτερικά πτερύγια (single-slotted outboard flaps) και διπλής σχισμής εσωτερικά πτερύγια (double-slotted inboard flaps). Επίσης χρησιμοποιείται η ανύψωση της άκρης του φτερού (όπως στα 777 και 787) παρά τα winglets του 747-400. Αυτή η διάταξη φτερού βοηθάει στη μείωση των στροβιλισμών του αέρα και των αναταράξεων, μειώνοντας έτσι και τη κατανάλωση καυσίμου. Η μείωση επιτυγχάνεται επίσης και με το μειωμένο βάρος λόγω ελαφρύτερης ατράκτου αλλα και χρήση της τεχνολογίας "fly-by-wire" σε όλα τα περιφερειακά συστήματα.

[Image: 747-8-wing-design.jpg]
Αναλυτικές λεπτομέρειες από τη χρήση νέας τεχνολογίας στη κατασκευή των πτερύγων του νέου 747-8

Γενικά για το 747-8Ι

Η επιβατική έκδοση του 747-8, 747-8Ι έχει δυνατότητα μεταφοράς 467 επιβατών για περισσότερα από 15,000 χιλιόμετρα με ταχύτητα 0,855 Mach. Το επάνω πάτωμα έχει επιμηκυνθεί στην έκδοση 8Ι και η χρήση νέας τεχνολογίας κινητήρων μαζί με τη βελτίωση της αεροδυναμικής επιτρέπουν ταξίδια μεγαλύτερης εμβέλειας. Έτσι, συγκριτικά με το 747-400, το 8Ι είναι κατά 30% πιο ήσυχο, 16% οικονομικότερο και με 13% χαμηλότερο κόστος μιλίων ανά θέση.

[Image: 800px-Boeing_747-8_flight_deck_Beltyukov.jpg]
Το πιλοτήριο του νέου 747-8

Η Βoeing είχε προτείνει κάποιες αλλαγές για τον εσωτερικό σχεδιασμό του αεροσκάφους με τις πιο αξιοσημείωτες, την κυρτή σκάλα για το επάνω πάτωμα και την πιο ευρύχωρη κεντρική είσοδο επιβατών. Η καμπίνα επιβατών έχει σχεδιασμό παρόμοιο με του 787. Οι αποθηκευτικοί χώροι πανω από τα καθίσματα είναι καμπύλοι και η κεντρική σειρά καθισμάτων έχει ξεχωριστή καμπύλη οροφή από πάνω, χωρίς να είναι ενσωματωμένη στην κεντρική καμπύλη οροφή του αεροσκάφους όπως στο 777. Τα παράθυρα είναι παρόμοιου μεγέθους με το 777, 8% μεγαλύτερα από το 747-400. Η καμπίνα εφοδιάζεται επίσης με σύστημα φωτισμού LED (light-emitting diode) δημιουργώντας έτσι πιο ευχάριστη ατμόσφαιρα σε συνδυασμό με χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας.

[Image: 800px-Interior_Boeing_747-8_Intercontine...n_deck.jpg]
Άποψη από το εσωτερικό της καμπίνας

Η πρώτη παραγγελία για 747-8Ι έγινε από έναν απόρρητο VIP πελάτη τον Μάιο του 2006. Η Lufthansa ήταν ο πρώτος αερομεταφορέας που παρήγγειλε 747-8Ι στις 6 Δεκεμβρίου το 2006 και ακολούθησε η Korean Air. H συναρμολόγηση του πρώτου 747-8Ι ολοκληρώθηκε τον Φεβρουάριο του 2011 και οι παραγγελίες άρχισαν να παραδίδονται στα τέλη του 2011.

Και έτσι φτάσαμε στη σημερινή μέρα, 18 Ιουνίου 2013 όπου η αεροπορική εταιρία Lufthansa πραγματοποίησε τη πρώτη της επιβατική πτήση με 747-8Ι, χρησιμοποιώντας ως αεροδρόμιο παρουσίασης του αεροσκάφους τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών "Ελευθέριος Βενιζέλος". Η επιβατική έκδοση της Lufthansa έχει χωρητικότητα 358 επιβατών με 8 καθίσματα στην πρώτη θέση, 92 στη business class και 258 στην οικονομική θέση.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
(This post was last modified: 19-06-2013, 01:41 AM by Nikolas A..)
18-06-2013, 10:26 PM
Find Reply



Messages In This Thread
Boeing 747 - by Nikolas A. - 14-02-2012, 02:08 AM
RE: Boeing 747 - by Nikolas A. - 18-06-2013, 10:26 PM
RE: Boeing 747 - by Nikolas A. - 21-08-2014, 03:10 PM
RE: Boeing 747 - by Nikolas A. - 15-12-2017, 01:03 PM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 2 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024