This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 14 Vote(s) - 3.43 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Επεκτάσεις μετρό Αθήνας

panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#5
 
Για εμένα, αυτό δεν είναι τίποτα περισσότερο από το να πιάσει κάποιος έναν χάρτη της Αθήνας και να τραβάει χρωματιστές γραμμές για να σκεπάσει τις λεωφόρους. Δεν δείχνει ρεαλιστικό από πλευράς πιθανότητας υλοποίησης, ούτε η διάταξη των γραμμών είναι τέτοια που πραγματικά να καλύπτει τις συγκοινωνιακές ανάγκες των κατοίκων.

Φερειπείν:
- Πόσο εφικτό είναι, από πλευράς προβλημάτων στεγανότητας και σταθερότητας του εδάφους, να γίνει σταθμός Μετρό δίπλα στην θάλασσα;
- Πού θα βρεθεί χώρος σε περιοχές τόσο πυκνοδομημένες όπως οι δυτικές συνοικίες του Πειραιά για να φτιαχτούν σταθμοί Μετρό;
- Εάν γίνουν σταθμοί σε τέτοιες περιοχές με στενούς δρόμους, μπορούν να αντέξουν τον επιπλέον κυκλοφοριακό φόρτο που θα τους δημιουργηθεί;
- Η Γραμμή 5, γιατί παρακάμπτει τον σταθμό του Προαστιακού στο Μενίδι την στιγμή που περνάει τόσο κοντά από αυτόν; Ή γιατί δεν στέλνουν την Γραμμή 2 εκεί, την στιγμή που ήδη φτάνει στον Προαστιακό σταθμό των Άνω Λιοσίων;
- Γιατί να μπουν στην χρονοβόρα και δαπανηρή διαδικασία εκσκαφής νέας σήραγγας για την Γραμμή 2 προς τα Λιόσια, αντί από την Ανθούπολη να επεκτείνουν κάτω από την Λεωφ. Θηβών και την Ιδομενέως προς το Ίλιον και τους Αγίους Αναργύρους, όπου η γραμμή να γίνεται επιφανειακή και να αναλαμβάνει την παλιά μετρική γραμμή προς Άνω Λιόσια, με σταθμούς σε Ίλιον και Καματερό;
- Η γραμμές 5 και 7 θα πρότεινα να συνδυαστούν ως εξής: η γραμμή 5 να είναι από Μελίσσια προς Άλιμο, και η 7 από Χαϊδάρι προς Βύρωνα, δηλαδή να σταυρώνουν κάπου η μία την άλλη και όχι στην μορφή που απεικονίζονται, δηλ. να προσεγγίζουν η μία την άλλη αλλά να μην υπάρχει ανταπόκριση μεταξύ τους.
- Ο νότιος κλάδος της Γραμμής 7 πρακτικά αντιγράφει το τραμ, ενώ αυτός της Γραμμής Γ6 είναι πολύ κοντά στον Ηλεκτρικό. Μια γραμμή κάτω από την Λεωφ. Συγγρού προς το Δέλτα Φαλήρου θα ήταν λύση. Το τέλος της Γραμμής Γ6 στον Πειραιά έχει προταθεί και ως διακλάδωση της Γραμμής 1.
- Το Πέραμα θα μπορούσε να εξυπηρετηθεί καλά από αναβίωση του προαστιακού τροχιοδρόμου στην παλιά του χάραξη, ώστε τα έργα να διαρκέσουν πολύ λιγότερο, με πολύ χαμηλότερο κόστος από μια γραμμή Μετρό, και με λιγότερες επιπτώσεις στην κυκλοφορία για όσο διαρκούν τα έργα.
- Η Γραμμή 8 προσεγγίζει επίσης πολύ την Γραμμή 4 σε Ψυχικό και Βύρωνα, χωρίς όμως να συνδέονται μεταξύ τους, μειώνοντας πολύ τις δυνατότητες ανταπόκρισης.
- Η Γραμμή 5 θα ήταν πιο εύκολο να έχει ως τερματισμό την Πανεπιστημιούπολη αντί για τον Βύρωνα από κατασκευαστικής πλευράς.
-
(This post was last modified: 24-11-2009, 12:06 PM by panos81.)
24-11-2009, 09:55 AM
Find Reply



Messages In This Thread
[No subject] - by panos81 - 24-11-2009, 09:55 AM
[No subject] - by abc - 18-03-2010, 12:12 PM
RE: - by abc - 26-07-2010, 04:26 PM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 9 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024