This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 5 Vote(s) - 3.6 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Καθημερινή] «Καθαρότερα» καύσιμα πλοίων

Konstantinos Offline
The public transport from Greece&World.
****



Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
#1
[Καθημερινή] «Καθαρότερα» καύσιμα πλοίων
Η αυστηρότερη νομοθεσία για την περιεκτικότητα σε θείο των καυσίμων πλοίων θα βελτιώσει την ποιότητα του αέρα στις ευρωπαϊκές ακτές και θα συμβάλει στη μείωση των περίπου 50.000 πρόωρων θανάτων οι οποίοι καταγράφονται ετησίως λόγω της ατμοσφαιρικής ρύπανσης που προκαλούν τα πλοία. Η νέα οδηγία, που υιοθέτησε σήμερα το ΕΚ ύστερα από την επίτευξη συμφωνίας με τα κράτη μέλη, απαιτεί αυστηρότερα γενικά όρια το αργότερο έως το 2020.

"Τα περισσότερο ρυπογόνα καύσιμα πλοίων έχουν σοβαρές επιπτώσεις στο περιβάλλον, ενώ αυτό είναι και το πιο σημαντικό μεταρρυθμιστικό έργο της παρούσας κοινοβουλευτικής θητείας στο χώρο της υγείας. Δεδομένου ότι η ατμοσφαιρική ρύπανση από τη ναυτιλία αναμένεται να ξεπεράσει αυτή των χερσαίων εκπομπών μέχρι το 2020, απαιτείται κατεπείγουσα δράση για να αντιμετωπιστεί η κατάσταση», δήλωσε η εισηγήτρια Satu Hassi (Πράσινοι, Φινλανδία) μετά την ψηφοφορία της σχετικής έκθεσης η οποία εγκρίθηκε με 606 ψήφους υπέρ, 55 κατά και 13 αποχές.

Αυστηρότεροι κανόνες

Οι νέοι αυτοί κανόνες προσαρμόζουν την ευρωπαϊκή νομοθεσία στα όρια που συμφωνήθηκαν στο πλαίσιο του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού. Το γενικό όριο περιεκτικότητας σε θείο στις ευρωπαϊκές θάλασσες θα μειωθεί από 3,5% σε 0,5% μέχρι το 2020, κατόπιν επιμονής των Ευρωβουλευτών για την διαγραφή διατάξεων που θα επέτρεπαν την αναβολή λήξης της προθεσμίας κατά πέντε έτη.

Το καύσιμο που χρησιμοποιείται στη Βαλτική Θάλασσα, τη Βόρεια Θάλασσα και τη Μάγχη – “Περιοχές Ελέγχου των Εκπομπών Θείου’’ (ΠΕΕΘ) στην Ευρώπη - θα πρέπει να πληροί το νέο διεθνές πρότυπο του 0,1% μέχρι το 2015.

Τα όρια μπορούν να επιτευχθούν χρησιμοποιώντας καθαρότερα καύσιμα ή τεχνολογία όπως αυτή των πλυντρίδων που έχουν ισοδύναμο αποτέλεσμα.

Έλεγχος ποιότητας του αέρα

Στα πλαίσια της αναθεώρησης της νομοθεσίας για την ποιότητα του αέρα, στο εν λόγω νομοθετικό κείμενο ζητάται από την Επιτροπή να εξετάσει το ενδεχόμενο επέκτασης των αυστηρότερων ορίων ΠΕΕΘ (Περιοχές Ελέγχου των Εκπομπών οξειδίων του Θείου SOx) στα χωρικά ύδατα των κρατών μελών της ΕΕ, δηλαδή εντός 12 ναυτικών μιλίων από τις ακτογραμμές τους.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Image: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
13-09-2012, 11:55 PM
Website Find Reply



Messages In This Thread
[Καθημερινή] «Καθαρότερα» καύσιμα πλοίων - by Konstantinos - 13-09-2012, 11:55 PM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024