Thread Rating:
- 11 Vote(s) - 3 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
ΓΡΑΜΜΕΣ Ε.Α.Σ. ΜΕ ΜΙΚΡΗ ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ (Α,Β,Γ....)
|
magirus deutz
Εγγεγραμμένος
Posts: 16
Joined: 19-04-2011
|
RE: ΓΡΑΜΜΕΣ Ε.Α.Σ. ΜΕ ΜΙΚΡΗ ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ (Α,Β,Γ....)
(01-10-2010, 10:20 AM)abc Wrote: Ουσιαστικά οι γραμμές ήταν οι 122, 115, 116, 117, 118. Οι υπόλοιπες είχαν λίγα δρομολόγια στην διάρκεια της ημέρας, συνήθως μόνο προς την μία κατεύθυνση και συνήθως οι οδηγοί δεν άλλαξαν και την προμετωπίδα. Επίσης υπήρχαν και οι θερινές γραμμές 147 ΑΘΗΝΑ-ΛΟΥΤΡΑ και 120 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΛΟΥΤΡΑ
Η Γραμμή 115 είχε και εκείνη περιορισμένα δρομολόγια.
(14-10-2010, 03:47 PM)abc Wrote: Ναι. Τα Α' και Β' στα 407, 420, 514, 529, 703 και 741, όπως και το Ε στο 152 δεν έδειχναν διαφορετικές διαδρομές της ίδιας γραμμής.
Το 529 δεν ήταν ποτέ βασική γραμμή. Ήταν το τελευταίο δρομολόγιο (χωρίς επιστρόφή στην Αθήνα του 607 ΑΘΗΝΑ-ΗΡΑΚΛΕΙΟ)
Ουσιαστικά στην διάρκεια της ημέρας ήταν 607. Κάποια στιγμή το βράδυ σταματούσε το 606 ΑΘΗΝΑ-ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ και η 607 γινόταν 609 και κάλυπτε και την διαδρομή μέσα στην Νέα Ιωνία. Το τελευταίο δρομολόγιο ήταν το 529 που είχε τέρμα στο Μαρούσι. Είναι ακριβώς η ιδια περίπτωση με το 152 που ήταν το τελευταίο δρομολόγιο της 122 ΑΘΗΝΑ-ΑΝΩ ΒΟΥΛΑ και έκανε τέρμα στην Βουλιαγμένη.
Η Γραμμή 152 έκανε ένα πρωινό δρομολόγιο. Η Γραμμή 122 ήταν μέχρι αργά το βράδυ...
(10-09-2010, 01:09 PM)abc Wrote: Η 420 και η 407 το μόνο κοινό που είχαν ήταν η ονομασία τους. Δεν πρόκειται για παραλλαγές αλλά για δύο γραμμές που έτυχαν να ξεκινούν από τον ίδιο δήμο (αλλά σε άλλη περιοχή) και να τερματίζουν στον ίδιο δήμο. Το αποτέλεσμα ήταν το σύστημα ονομασίας του ΟΑΣ να τα ονομάσει Α' και Β'.
Αφού η μία πήγαινε απο Λ.ΣΥΓΓΡΟΥ και η άλλη από Λ.ΚΗΦΙΣΟΥ! Πως ήταν μόνο κοινή η ονομασία; Επιπλέον η 407 (μέσω ΣΥΓΓΡΟΥ) σταματούσε νωρίτερα την λειτουργία της.
(10-09-2010, 03:42 PM)Citaro Wrote: Πολύ ενδιαφέρουσα ιστορική αναζήτηση! Από την περιγραφή του 407 φαίνεται πόσο λείπει μια τέτοια γραμμή σήμερα!
Υποτίθεται ότι "αντικαταστάθηκε" με το σύστημα κορμών και τα 450-550. Όσο δούλευε ο παλιός τερματικός στο Δέλτα Φαλήρου ήταν όλα καλά. Είχες αναχώρηση 450/550 ανά 5-10΄εναλλάξ. Σήμερα έχουμε ένα 550 που για να το βρείς από Πειραιά πρέπει να φτάσεις ... Τροκαντερό, και το οποίο αναχωρεί κάθε 15΄- 20΄, και ένα "10" το οποίο κάνει μεγάλη περιπορεία μέχρι να βγεί στη Συγγρού, ξεκινάει και αυτό από άλλο (πιο σχετικό όμως) σημείο και έχει τις δικές του συχνότητες . . .
Με λίγα λόγια, τρώς δύο φορές μεγάλες αναμονές για να πάς από τον Πειραιά στη Συγγρού, χώρια που η μετεπιβίβαση είναι από κουραστική εως επικίνδυνη!
Μιας και είμαι "Αθηναίος" από το 1995 και εντεύθεν, μήπως ξέρει κανείς να μου περιγράψει την πορεία των 223 και 239; Μηπως ήταν οι παραλλαγές των 235 και 222 αντίστοιχα και πήγαιναν μέσω Ευφρονίου/Ούλοφ Πάλμε ή μου τα έχουν πει λάθος;;
Η Γραμμή 223 από Ακαδημίας πήγαινε Βασ.Σοφίας και Βασ.Αλεξάνδρου για να καταλήξει στο Νεκροταφείο της Καισαριανής.
Είχε 44 δρομολόγια με μια 20' μέση συχνότητα δρομολογίων.
(This post was last modified: 11-07-2012, 12:10 AM by magirus deutz.)
|
|
10-07-2012, 11:48 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: ΓΡΑΜΜΕΣ Ε.Α.Σ. ΜΕ ΜΙΚΡΗ ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ (Α,Β,Γ....) - by magirus deutz - 10-07-2012, 11:48 PM
|
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
|